Crank generatie ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:16 schreef Edwinuss het volgende:
Speed
Film gaat over een man die graag geld wil krijgen van de cops, de eerste poging mislukt waardoor hij na 2 jaar nog een keer probeert.
Deze keer zou je denken dat hij het wat slimmer aanpakt, maar het slaat eigenlijk helemaal nergens op
Hij heeft een bom op een bus aangebracht, zodra deze bus over de 50MPH gaat staat de bom op scherp, als de bus daarna langzamer gaat dan 50MPH komt de bom tot ontploffing. Keanu Reeves is de badge dragende politie actieheld die dit mag gaan oplossen.
Je zou denken dat het wat spanning met zich mee brengt tijdens het kijken van de film, maar dit viel reuze mee. Ik zat niet op het puntje van m'n stoel omdat het zo spannend was.
Het was een aardige film, zeker geen topper.
[ afbeelding ]
En waarom is het tegenwoordig niet meer spannend dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Crank generatie ook.
Dit was 15 jaar geleden echt wel een mega-spannende film in de categorie op-je-puntje-van-je-stoel-zitten.
Persoonlijk vind ik het een film die niet echt met de tijd mee kan gezien de nieuwe technologieën enzoquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En waarom is het tegenwoordig niet meer spannend dan?
Je had ook wel eerst een dikke joint moeten roken sukkel!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:31 schreef macondo het volgende:
[ afbeelding ]
Spirited Away, of Sen to Chihiro no kamikakushi
Animatiefilm met verbazingwekkend hoge score op IMDB. Staat zelfs steady in de top 250. De fantasierijke kinderfilm is helaas niet mijn ding. Er zijn veel fans van, maar ik vind het maar matig voor volwassenen. Heeft overigens een oscar in de wacht gesleept.
3/10
Ik had dezelfde reactie. Blijkbaar kan je tegenwoordig bij dat soort films al zeggen dat je oud word...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Crank generatie ook.
Dit was 15 jaar geleden echt wel een mega-spannende film in de categorie op-je-puntje-van-je-stoel-zitten.
Moet jij mij niet vragen ik vind het een van de betere actie films..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En waarom is het tegenwoordig niet meer spannend dan?
Smaken verschillen.quote:Op zondag 28 juni 2009 00:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Moet jij mij niet vragen ik vind het een van de betere actie films..
Ga ik zo zienquote:Op zaterdag 27 juni 2009 10:25 schreef Lambiekje het volgende:
Living with Michael Jackson
Mijn god, wat was MJ hier open, oprecht, eerlijk, ontwapenend. Er zit (zat) echt geen vlieg kwaad in die man.
Hij was alleen door de mediadruk, psychisch in zijn jonge tiener gebleven. Excentriek JA, Bizar misschien. Maar een pedofiel NEE. Dat hij slaapt met kinderen JA. Maar sexueel naar kinderen toe NEE. Is zijn wacco gedrag slecht/fout, NEE.
Hij heeft naast Lisa Presley niemand gehad die wat voor hem voelde. Tenminste als ik de brief die Presley heeft gescheven naar aanleiding van zijn overleden naar oprechtheid moet geloven.
Prachtig als hij Bashir mee neemt naar zijn secret spo, zijn boom. Als Michael dan de boom gaat klimmen prachtig! Het shoppen, geweldig.
We zijn een icoon, een onschuldige excentriekeling voor eeuwig kwijt.![]()
Er is denk ik geen enkel ander persoon op aarde die zóo bekend is van de uithoeken van ZuidKora, ZuidAmerika, hooglanden van Nepal tot Pitcairn Eilanden.
quote:So there's this guy right? and he grows up to be a hippie and marries some hippie chick and they start a farm and the guy hears voices that tell him to build a baseball stadium and he does and a bunch of these baseball players rise from the dead and then it is revealed that only the hippie family can see them and theres a bunch of people burning books and the hippie chick verbally pwns them and accuses them of being nazis and the guy says that he needs to go to boston to ease someones pain and he meets darth vader and kidnaps him and takes him to a baseball game and they hear some voice that tells them to go the distance so the guy uses his ability to travel through time and he meets some doctor who is apparently scottish or something but he can't keep a consistent accent and slips in and out of a country accent and sometimes a newyorker one and so the guy goes back through his time portal so he can take darth vader with him to iowa and they're driving and they come across some kid who is hitchhiking and he plays baseball and he is really happy so they go back to the farm and everyone plays baseball together and his daughter almost chokes on a hot dog and the guy is doing something and he meets his dad and everything is good and the end.
Ik vond de zwembad scene geweldigquote:Op zondag 28 juni 2009 12:13 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren:
Låt Den Rätte Komma In (Let The Right One In)
Op de hoes van de blu-ray staat in grote letters "Best.Vampire.Movie.Ever!". Dat is toch een klein beetje misleidende tekst. Het is niet echt, in de eerste plaats, een vampieren verhaal. Het is eigenlijk meer een romantisch drama waarin de nadruk op het drama gedeelte ligt, dat gegoten is in een horror/fantasy jasje. Deze aanpak maakt het geheel tot een originele film, waarin de goedkope schrik effecten en gebruikelijke horror achtige muziek achterwege wordt gelaten. Ook hierdoor komt de nadruk meer op het drama gedeelte te liggen. De regie is rustig en het geheel is smaakvol in beeld gebracht.
De jonge hoofdrolspelers zijn stuk voor stuk fantastisch, vooral de kleine Kåre Hedebrant zet als Oskar een wereld prestatie neer.
Een absolute wereld film, één van de beste horror/fantasy films van de afgelopen jaren.
IMDB Cijfer: 8,2/10
Mijn Cijfer: 9,0/10
Toch 3 sterren?quote:Op zondag 28 juni 2009 13:16 schreef Gorro het volgende:
Transformers: Revenge of the Fallen (Michael Bay, 2009)
[ afbeelding ]
Tijdens het kijken van dit actiespektakel wordt je al snel overdonderd. Overdonderd door de eindeloze stroom van spectaculaire actiescenes en een moordend tempo. Maar helaas gaat het op een gegeven moment vervelen. Er komt een moment tijdens de film waarop je inhoud wil en dat heeft Transformers 2 niet te bieden. Het is als een kogel, waarbij je na een ontploffing achter blijft met een lege huls. Waar in de eerste film de humor nog leuk was, is hij hier niet meer dan een wel heel kinderlijke variant daarvan. Het meeste is gewoon niet grappig en te cartoonish. Verder lopen de helft van de personages er doelloos bij. Wat is de functie van Megan Fox behalve eye-candy? Waarom moet die Leo mee? En breek me de bek niet open over die ouders. Maar uiteindelijk, ondanks al deze gebreken blijft de film toch entertainend. Je moet Michael Bay wel nageven een oog te hebben voor spektakel. ***
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |