Wat ik nog beter vind is wat voor implicaties het heeft als je conflicten/ruzies, schoonoudervisities doorspooelt of wegzapt. Het moraal zit er natuurlijk dik bovenop.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:31 schreef resque het volgende:
Click
[ afbeelding ]
Verenigde Staten
Komedie / Drama
98 minuten
geregisseerd door Frank Coraci
met Adam Sandler, Kate Beckinsale en Christopher Walken
Het verhaal gaat over architect/workaholic Michael Newman, die een universele afstandsbediening krijgt waarmee hij bepaalde delen uit zijn leven vooruit kan spoelen en terugspoelen. Er ontstaan problemen wanneer de afstandsbediening niet meer doet wat Michael wil.
imdb: 6,7
ik: 8, vind de onderliggende gedachte heel goedgeniet van je leven, ook al zijn er dingen die je even niet leuk vind... en kate beckinsale is gewoon nice
Die ganzen (of waren het zwanen) in het meer was mooi.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef Falco het volgende:
The Notebook
Onderhoudende film met hier en daar een clicheetje, maar niet op een heel vervelende manier. Acteerwerk was oke, van Rachel McAdams zelfs bijzonder aangenaam. Tot slot nog even melden dat het mooie scenes met veel natuurschoon had. Cijfer: 7,5
precies... dat bedoel ik er ook meequote:Op donderdag 25 juni 2009 20:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ik nog beter vind is wat voor implicaties het heeft als je conflicten/ruzies, schoonoudervisities doorspooelt of wegzapt. Het moraal zit er natuurlijk dik bovenop.
Heb hem gisteren gezien, en ik moet zeggen dat ik het concept nog niet eerder heb gezien. Een arbeider die het land wordt uitgegooid en dan de 1e de beste maar gaat trouwen om dat te voorkomen. Er is inderdaad chemistry tussen de 2 tortelduifjesquote:Op woensdag 24 juni 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
The Proposal (2009)
IMDBcijfer: 7.3/10
Mijn cijfer: 8/10
Hey jij hier?quote:Op woensdag 24 juni 2009 00:05 schreef Greys het volgende:
The Proposal (2009)
[ afbeelding ]
Here comes the bribe...!
Vanavond in de bioscoop gezien. Had er niet teveel van verwacht, gewoon een gezellige romcom.
Zelden een bioscoopzaal vol zo vaak en hard horen lachen. Ook de aanwezige heren hadden het naar hun zin. Bijzonder goede chemistry tussen Ryan Reynolds (33) en Sandra Bullock (45). Gezien het leeftijdsverschil had ik daar van te voren mijn twijfels over.
Sandra is bijzonder goed op dreef als überbitch - en zo zien we haar niet vaak - waar ook lieve kantjes doorheen schijnen en ze is vreselijk grappig in deze film. De scene met de roofvogel en het hondje is hilarisch.
[ afbeelding ]
Degene die wat mij betreft echter de show steelt is Betty (Golden Girl) White als grandma Annie. Bijna elke zin uit haar mond was goed voor een grote lach door de zaal.
[ afbeelding ]
In het kort het verhaal:
Een bitchy baas dwingt haar jonge assistent met haar te trouwen om haar US visum te behouden en te voorkomen dat ze uitgezet wordt naar Canada. Hij stemt daarmee in, op voorwaarde dat hij promotie maakt.
Als de immigratiedienst het voorgenomen huwelijk gaat onderzoeken, voelen ze zich gedwongen een weekend bij de assistent zijn familie in Alaska door te brengen om elkaar goed te leren kennen, om zo de vragen van de immigratiedienst goed te kunnen beantwoorden.
Citygirl Margaret is als een vis op het droge in Alaska bij de vreemde maar warme familie van Andrew.
IMDBcijfer: 7.3/10
Mijn cijfer: 8/10
Trailer:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |