abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70293454
Misschien is BHFH er ondertussen achter dat hij volgend jaar ook zijn geliefde 7-cijferige rekeningnummer kwijt zal raken... Alle betaalrekeningnummers worden volgend jaar 16 karakters lang (Cijfers en letters)
Is geen grapje van Postbank/ING trouwens, zelfs niet van de Nederlandse banken, maar van Europa.
Zo, kan BHFH daar lekker tegen gaan protesteren. "Weg met Europa!" gok ik?
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_70297361
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef karr-1 het volgende:
Alle voormalige postbankhouders kregen toch vanzelf een ING pas toegestuurd? Zoals Noortje al zegt, zou je daar een brief over gehad moeten hebben.
Ik heb daar ook geen brief over gehad naar ik weet, maar wel een nieuwe pas, van een rekening die ik al jaren niet gebruik, ik moet hem nog steeds opzeggen
Beneath the gold, bitter steel
  woensdag 24 juni 2009 @ 09:20:32 #228
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70313679
quote:
Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef Pandora73 het volgende:
Misschien is BHFH er ondertussen achter dat hij volgend jaar ook zijn geliefde 7-cijferige rekeningnummer kwijt zal raken... Alle betaalrekeningnummers worden volgend jaar 16 karakters lang (Cijfers en letters)
Is geen grapje van Postbank/ING trouwens, zelfs niet van de Nederlandse banken, maar van Europa.
Zo, kan BHFH daar lekker tegen gaan protesteren. "Weg met Europa!" gok ik?
Heb ik ook gelezen ja. Lijkt me erg onhandig zo'n heel lang nummer, maar ach daar wennen we ook wel weer aan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70316594
Kerel, je bent echt leip.

Als jij die irritante plaagbeller bent waar we last van hebben op de klantenservice, moet je er niet verbaasd van opkijken dat je ons binnenkort niet meer kan bellen en dat je misschien wel wordt weggebonjourd bij de ING.

Plaagbellers worden hard aangepakt
pi_70317369
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef karr-1 het volgende:


Heb ik ook gelezen ja. Lijkt me erg onhandig zo'n heel lang nummer, maar ach daar wennen we ook wel weer aan.
ik ben zo blij met mijn rekeningnummer
Maar ach ik weet mijn BSN nummer ook uit mijn hoofd, moet dat ook lukken.

Maar waar blijft de update?
  donderdag 25 juni 2009 @ 07:58:34 #231
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70347956
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken. Waar ik van baal is dat die helpdesk lui niks mogen toezeggen. Ik vroeg hem dat ik nu of straks wel een nieuwe pas wil maar er niet voor wil betalen. Waarom zegt hij dat niet gewoon niet toe, het gaat om 10 euro! ze kunnen mij toch gewoon en nieuwe pas toesturen met de foto sie ik wil?? "dat mag ik niet meneer" was het antwoord, ik zei toen dat ik de directeur wilde spreken, maar dat wilde hij ook al niet.

Hoe kom je in gesprek met iemand die dit wel kan beslissen?? Bij het lokale filiaal?? Waarom laten ze dit die helpdesk lui niet zelf beslissen voor die kleine bedragen, be-lach-e-lijk! Waarom laten ze iemand de telefoon opnemen die toch niks weet, kan, of mag!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:02:05 #232
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_70347981
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken.
Uh-huh. De reactie van ING op mijn vraag over mijn nieuwe pas:
quote:
Geachte heer,

Wanneer u in het bezit bent van een Giropas en/of Chippas wordt deze automatisch vervangen door een Betaalpas met chip. De losse Chippas komt daarmee te vervallen.

Door de grote hoeveelheden Betaalpassen die de ING moet aanmaken en verzenden is het echter niet mogelijk om aan te geven wanneer u uw Betaalpas ontvangt. U hoeft niets te doen, want u ontvangt vanzelf een nieuwe Betaalpas. Tot die tijd kunt u gewoon uw oude pas blijven gebruiken.

Na ontvangst van de nieuwe ING Betaalpas kunt u uw ouwe Betaalpas nog 120 dagen gebruiken voordat deze komt te vervallen.

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

Mw. drs. I.M. van der Wal
Manager Verkoop en Service
Maar jij kunt hem natuurlijk gewoon tot 2011 blijven gebruiken, ook al heb je al een nieuwe.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:03:06 #233
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_70347990
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken. Waar ik van baal is dat die helpdesk lui niks mogen toezeggen. Ik vroeg hem dat ik nu of straks wel een nieuwe pas wil maar er niet voor wil betalen. Waarom zegt hij dat niet gewoon niet toe, het gaat om 10 euro! ze kunnen mij toch gewoon en nieuwe pas toesturen met de foto sie ik wil?? "dat mag ik niet meneer" was het antwoord, ik zei toen dat ik de directeur wilde spreken, maar dat wilde hij ook al niet.

Hoe kom je in gesprek met iemand die dit wel kan beslissen?? Bij het lokale filiaal?? Waarom laten ze dit die helpdesk lui niet zelf beslissen voor die kleine bedragen, be-lach-e-lijk! Waarom laten ze iemand de telefoon opnemen die toch niks weet, kan, of mag!!
Gast ik ken je niet anders dan dat je jezelf graag onsterfelijk belachelijk mag maken hier op het forum. Waarschijnlijk ook in het echt, maar durf te zien waar de grens ligt
  donderdag 25 juni 2009 @ 08:07:12 #234
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70348030
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken.
Dat betekent dat die helpdeskpersoon het niet weet. Want mijn pas, die tot 2011 geldig was, werkt nu gewoon niet meer. Transacties worden geweigerd als ik die pas gebruik.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 25 juni 2009 @ 09:09:59 #235
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70348865
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken. Waar ik van baal is dat die helpdesk lui niks mogen toezeggen. Ik vroeg hem dat ik nu of straks wel een nieuwe pas wil maar er niet voor wil betalen. Waarom zegt hij dat niet gewoon niet toe, het gaat om 10 euro! ze kunnen mij toch gewoon en nieuwe pas toesturen met de foto sie ik wil?? "dat mag ik niet meneer" was het antwoord, ik zei toen dat ik de directeur wilde spreken, maar dat wilde hij ook al niet.

Hoe kom je in gesprek met iemand die dit wel kan beslissen?? Bij het lokale filiaal?? Waarom laten ze dit die helpdesk lui niet zelf beslissen voor die kleine bedragen, be-lach-e-lijk! Waarom laten ze iemand de telefoon opnemen die toch niks weet, kan, of mag!!
Helpdeskpersonen mogen dit soort beslissingen niet nemen juist om te voorkomen dat mensen zoals jij wegkomen met dit soort onzin. Ik zou zeggen blijf je oude pas lekker gebruiken, hij stopt er vanzelf wel mee en dan kom je weer terug om te klagen over het feit dat je pas niet meer werkt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70360569
ik heb ook een nieuwe pas gehad, oude doorgeknipt en nieuwe in gebruik genomen.
kom ik bij de pinautomaat, krijg ik de melding ''neem contact op met uw bank''.

Ik bellen, blijk ik een van de 2000 klanten te zijn die ze een verkeerde pas hebben toegestuurd. nieuwe komt binnen enkele dagen , tot de tijd kan ik dus niet pinnnen/geld opnemen.

ongeloofelijk zeg gvd,
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:07:47 #237
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70360712
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef tinoburg het volgende:
ik heb ook een nieuwe pas gehad, oude doorgeknipt en nieuwe in gebruik genomen.
kom ik bij de pinautomaat, krijg ik de melding ''neem contact op met uw bank''.

Ik bellen, blijk ik een van de 2000 klanten te zijn die ze een verkeerde pas hebben toegestuurd. nieuwe komt binnen enkele dagen , tot de tijd kan ik dus niet pinnnen/geld opnemen.

ongeloofelijk zeg gvd,
Als je geen geld hebt: Je kunt met je ID altijd geld opnemen bij een ING-kantoor (dus niet postkantoor, maar ING-kantoor). Neem je pas iig mee, en je identiteitsbewijs. Je kunt hier zoeken. Even kantoor aanvinken, en dan heb je 't (kantoren zijn oranje).

Het is niet ideaal, maar minder suboptimaal dan echt geen geld hebben.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:08:55 #238
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70360746
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef tinoburg het volgende:
ik heb ook een nieuwe pas gehad, oude doorgeknipt en nieuwe in gebruik genomen.
kom ik bij de pinautomaat, krijg ik de melding ''neem contact op met uw bank''.

Ik bellen, blijk ik een van de 2000 klanten te zijn die ze een verkeerde pas hebben toegestuurd. nieuwe komt binnen enkele dagen , tot de tijd kan ik dus niet pinnnen/geld opnemen.

ongeloofelijk zeg gvd,
Tsja op zoveel miljoen passen zal er wel eens wat fout gaan.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:11:05 #239
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_70360827
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:08 schreef karr-1 het volgende:
Tsja op zoveel miljoen passen zal er wel eens wat fout gaan.
Klopt, maar het is natuurlijk irritant genoeg.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  donderdag 25 juni 2009 @ 15:35:55 #240
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70361648
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Iblis het volgende:

[..]

Klopt, maar het is natuurlijk irritant genoeg.
Dat is helemaal waar
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70366159
ja, hebben jullie gelijk in, foutje kan gebeuren.
ik heb de beste mevrouw van de klantenservice ook niet uitgescholden ofzo, maar vervelend is het even wel,
gelukkig kan ik via internetbankieren geld naar mn andere rekening overmaken waarmee ik wel kan pinnen;)
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:50:20 #242
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70384802
ik heb nu een brief in de bus gekregen dat de nieuwe pas wegens "een technisch probleem" niet geactiveerd kan worden en dat ik weer een andere pas krijg. Volgens de brief moet ik de pas "vernietigen" . Dit had ik dus al gedaan, maargoed dat wist men nog niet waarschijnlijk. Ik zal vandaag bellen of ik nu wel een andere foto erop kan zetten! Ik ben ben benieuwd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 26 juni 2009 @ 07:52:41 #243
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_70384828
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 09:09 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Helpdeskpersonen mogen dit soort beslissingen niet nemen juist om te voorkomen dat mensen zoals jij wegkomen met dit soort onzin. Ik zou zeggen blijf je oude pas lekker gebruiken, hij stopt er vanzelf wel mee en dan kom je weer terug om te klagen over het feit dat je pas niet meer werkt.
dan dient hij mij dus door te verbinden met de directeur, of iemand die dat wel mag beslissen Als ik in Belgie hier de KBC bank bel, word ik wel gewoon met de directeur doorgeschakeld!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:06:09 #244
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70384945
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

dan dient hij mij dus door te verbinden met de directeur, of iemand die dat wel mag beslissen Als ik in Belgie hier de KBC bank bel, word ik wel gewoon met de directeur doorgeschakeld!
En jij denkt dat je de enige bent die dat wil? En dat al die mensen ook daadwerkelijk de directeur spreken en niet de persoon die er naast zit en de directeur speelt?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70385026
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb nu een brief in de bus gekregen dat de nieuwe pas wegens "een technisch probleem" niet geactiveerd kan worden en dat ik weer een andere pas krijg. Volgens de brief moet ik de pas "vernietigen" . Dit had ik dus al gedaan, maargoed dat wist men nog niet waarschijnlijk. Ik zal vandaag bellen of ik nu wel een andere foto erop kan zetten! Ik ben ben benieuwd!
Antwoord: nee dat gaat niet, je pasje is al geproduceerd en wordt vandaag verzonden.

Mocht een helpdeskmedewerker wel een pasje voor je aanvragen zal je waarschijnlijk een pasje krijgen met als plaatje een tekst, die luidt: 'Aandachtshoer!' En betaal je alsnog 9.75 kosten.
pi_70385039
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

dan dient hij mij dus door te verbinden met de directeur, of iemand die dat wel mag beslissen Als ik in Belgie hier de KBC bank bel, word ik wel gewoon met de directeur doorgeschakeld!
Denk je dat een directeur uberhaupt weet hoe de gang van zaken is met het vervangen van pasjes e.d.?
De managers van alle teams in het callcenter weten de ins en outs niet eens. Daar heb je de helpdesk zelf voor.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:15:42 #247
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_70385040
Ik geloof er echt helemaal geen flikker van BHFH. Volgens mij lul je de boel weer ouderwets aan elkaar, en iedereen gaat er in mee.
  vrijdag 26 juni 2009 @ 08:50:48 #248
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70385449
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 08:14 schreef Mr.Mojito het volgende:

[..]

Antwoord: nee dat gaat niet, je pasje is al geproduceerd en wordt vandaag verzonden.

Mocht een helpdeskmedewerker wel een pasje voor je aanvragen zal je waarschijnlijk een pasje krijgen met als plaatje een tekst, die luidt: 'Aandachtshoer!' En betaal je alsnog 9.75 kosten.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_70387808
quote:
Op zondag 21 juni 2009 12:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hallo,

Ik heb een nieuwe pinpas gekregen van de ING terwijl mijn oude pas nog geldig was tot 2011. Ze hebben er de oude foto opgezet en de nieuwe pas is geldig tot eind 2014. Ik wil die nieuwe pas dus niet, want ik wilde als mijn oude pas zou vervallen een andere foto erop. Ik heb hier geen enkele waarschuwing voor gehad. Bovendien heb ik nu 2 pinpassen die ik niet wil.

Krijg ik nu in 2011 weer een andere pas als mn eerste pas is verlopen? Ik ben niet van plan die nieuwe pas te gebruiken als het niet nodig is, bovendien wil ik dan een andere foto erop! Of gaan ze me dan weer geld in rekening brengen? Ik vind het belachelijk dat ik ongevraagd zomaar een andere pas krijg toegestuurd! Ze zeggen niet dat de oude straks niet meer werkt.
Zelfde probleem hier, compleet debiel zo'n nieuwe pas. Ik heb em in februari al gehad.

Echter, ze hebben zonder vooraankondiging wel vorige week m'n Postbank pas geblokkeerd (stond ik dus mooi in de winkel )

Heb de brieven erbij gepakt, maar dat is een en al vrijwilligheid; U kunt, U mag etc. etc. en ook nergens wordt vermeld dat de oude pas geblokkeerd zou worden
  vrijdag 26 juni 2009 @ 10:38:03 #250
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_70388186
quote:
Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Zelfde probleem hier, compleet debiel zo'n nieuwe pas. Ik heb em in februari al gehad.

Echter, ze hebben zonder vooraankondiging wel vorige week m'n Postbank pas geblokkeerd (stond ik dus mooi in de winkel )

Heb de brieven erbij gepakt, maar dat is een en al vrijwilligheid; U kunt, U mag etc. etc. en ook nergens wordt vermeld dat de oude pas geblokkeerd zou worden
Ik heb die brieven niet gelezen, want ik zit niet bij de ING maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele aankondiging doen van het blokkeren van je pas. Ik heb onlangs een nieuwe ABN pas gehad en in die brief stond keurig een datum vermeld waarop de oude pas het niet meer zou doen.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')