Ik heb daar ook geen brief over gehad naar ik weet, maar wel een nieuwe pas, van een rekening die ik al jaren niet gebruik, ik moet hem nog steeds opzeggenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef karr-1 het volgende:
Alle voormalige postbankhouders kregen toch vanzelf een ING pas toegestuurd? Zoals Noortje al zegt, zou je daar een brief over gehad moeten hebben.
Heb ik ook gelezen ja. Lijkt me erg onhandig zo'n heel lang nummer, maar ach daar wennen we ook wel weer aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:26 schreef Pandora73 het volgende:
Misschien is BHFH er ondertussen achter dat hij volgend jaar ook zijn geliefde 7-cijferige rekeningnummer kwijt zal raken... Alle betaalrekeningnummers worden volgend jaar 16 karakters lang (Cijfers en letters)
Is geen grapje van Postbank/ING trouwens, zelfs niet van de Nederlandse banken, maar van Europa.
Zo, kan BHFH daar lekker tegen gaan protesteren. "Weg met Europa!" gok ik?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:20 schreef karr-1 het volgende:
Heb ik ook gelezen ja. Lijkt me erg onhandig zo'n heel lang nummer, maar ach daar wennen we ook wel weer aan.
Uh-huh. De reactie van ING op mijn vraag over mijn nieuwe pas:quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken.
Maar jij kunt hem natuurlijk gewoon tot 2011 blijven gebruiken, ook al heb je al een nieuwe.quote:Geachte heer,
Wanneer u in het bezit bent van een Giropas en/of Chippas wordt deze automatisch vervangen door een Betaalpas met chip. De losse Chippas komt daarmee te vervallen.
Door de grote hoeveelheden Betaalpassen die de ING moet aanmaken en verzenden is het echter niet mogelijk om aan te geven wanneer u uw Betaalpas ontvangt. U hoeft niets te doen, want u ontvangt vanzelf een nieuwe Betaalpas. Tot die tijd kunt u gewoon uw oude pas blijven gebruiken.
Na ontvangst van de nieuwe ING Betaalpas kunt u uw ouwe Betaalpas nog 120 dagen gebruiken voordat deze komt te vervallen.
Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice
Mw. drs. I.M. van der Wal
Manager Verkoop en Service
Gastquote:Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken. Waar ik van baal is dat die helpdesk lui niks mogen toezeggen. Ik vroeg hem dat ik nu of straks wel een nieuwe pas wil maar er niet voor wil betalen. Waarom zegt hij dat niet gewoon niet toe, het gaat om 10 euro! ze kunnen mij toch gewoon en nieuwe pas toesturen met de foto sie ik wil?? "dat mag ik niet meneer" was het antwoord, ik zei toen dat ik de directeur wilde spreken, maar dat wilde hij ook al niet.
Hoe kom je in gesprek met iemand die dit wel kan beslissen?? Bij het lokale filiaal?? Waarom laten ze dit die helpdesk lui niet zelf beslissen voor die kleine bedragen, be-lach-e-lijk! Waarom laten ze iemand de telefoon opnemen die toch niks weet, kan, of mag!!
Dat betekent dat die helpdeskpersoon het niet weet. Want mijn pas, die tot 2011 geldig was, werkt nu gewoon niet meer. Transacties worden geweigerd als ik die pas gebruik.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken.
Helpdeskpersonen mogen dit soort beslissingen niet nemen juist om te voorkomen dat mensen zoals jij wegkomen met dit soort onzin. Ik zou zeggen blijf je oude pas lekker gebruiken, hij stopt er vanzelf wel mee en dan kom je weer terug om te klagen over het feit dat je pas niet meer werkt.quote:Op donderdag 25 juni 2009 07:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de helpdesk persoon zei dat ik waarschijnlijk gewoon mn oude pas tot de einddatum kon gebruiken. Waar ik van baal is dat die helpdesk lui niks mogen toezeggen. Ik vroeg hem dat ik nu of straks wel een nieuwe pas wil maar er niet voor wil betalen. Waarom zegt hij dat niet gewoon niet toe, het gaat om 10 euro! ze kunnen mij toch gewoon en nieuwe pas toesturen met de foto sie ik wil?? "dat mag ik niet meneer" was het antwoord, ik zei toen dat ik de directeur wilde spreken, maar dat wilde hij ook al niet.
Hoe kom je in gesprek met iemand die dit wel kan beslissen?? Bij het lokale filiaal?? Waarom laten ze dit die helpdesk lui niet zelf beslissen voor die kleine bedragen, be-lach-e-lijk! Waarom laten ze iemand de telefoon opnemen die toch niks weet, kan, of mag!!
Als je geen geld hebt: Je kunt met je ID altijd geld opnemen bij een ING-kantoor (dus niet postkantoor, maar ING-kantoor). Neem je pas iig mee, en je identiteitsbewijs. Je kunt hier zoeken. Even kantoor aanvinken, en dan heb je 't (kantoren zijn oranje).quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef tinoburg het volgende:
ik heb ook een nieuwe pas gehad, oude doorgeknipt en nieuwe in gebruik genomen.
kom ik bij de pinautomaat, krijg ik de melding ''neem contact op met uw bank''.
Ik bellen, blijk ik een van de 2000 klanten te zijn die ze een verkeerde pas hebben toegestuurd. nieuwe komt binnen enkele dagen , tot de tijd kan ik dus niet pinnnen/geld opnemen.
ongeloofelijk zeg gvd,
Tsja op zoveel miljoen passen zal er wel eens wat fout gaan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:03 schreef tinoburg het volgende:
ik heb ook een nieuwe pas gehad, oude doorgeknipt en nieuwe in gebruik genomen.
kom ik bij de pinautomaat, krijg ik de melding ''neem contact op met uw bank''.
Ik bellen, blijk ik een van de 2000 klanten te zijn die ze een verkeerde pas hebben toegestuurd. nieuwe komt binnen enkele dagen , tot de tijd kan ik dus niet pinnnen/geld opnemen.
ongeloofelijk zeg gvd,
Klopt, maar het is natuurlijk irritant genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:08 schreef karr-1 het volgende:
Tsja op zoveel miljoen passen zal er wel eens wat fout gaan.
Dat is helemaal waarquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt, maar het is natuurlijk irritant genoeg.
dan dient hij mij dus door te verbinden met de directeur, of iemand die dat wel mag beslissen Als ik in Belgie hier de KBC bank bel, word ik wel gewoon met de directeur doorgeschakeld!quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:09 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Helpdeskpersonen mogen dit soort beslissingen niet nemen juist om te voorkomen dat mensen zoals jij wegkomen met dit soort onzin. Ik zou zeggen blijf je oude pas lekker gebruiken, hij stopt er vanzelf wel mee en dan kom je weer terug om te klagen over het feit dat je pas niet meer werkt.
En jij denkt dat je de enige bent die dat wil? En dat al die mensen ook daadwerkelijk de directeur spreken en niet de persoon die er naast zit en de directeur speelt?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dan dient hij mij dus door te verbinden met de directeur, of iemand die dat wel mag beslissen Als ik in Belgie hier de KBC bank bel, word ik wel gewoon met de directeur doorgeschakeld!
Antwoord: nee dat gaat niet, je pasje is al geproduceerd en wordt vandaag verzonden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik heb nu een brief in de bus gekregen dat de nieuwe pas wegens "een technisch probleem" niet geactiveerd kan worden en dat ik weer een andere pas krijg. Volgens de brief moet ik de pas "vernietigen" . Dit had ik dus al gedaan, maargoed dat wist men nog niet waarschijnlijk. Ik zal vandaag bellen of ik nu wel een andere foto erop kan zetten! Ik ben ben benieuwd!
Denk je dat een directeur uberhaupt weet hoe de gang van zaken is met het vervangen van pasjes e.d.?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:52 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dan dient hij mij dus door te verbinden met de directeur, of iemand die dat wel mag beslissen Als ik in Belgie hier de KBC bank bel, word ik wel gewoon met de directeur doorgeschakeld!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:14 schreef Mr.Mojito het volgende:
[..]
Antwoord: nee dat gaat niet, je pasje is al geproduceerd en wordt vandaag verzonden.
Mocht een helpdeskmedewerker wel een pasje voor je aanvragen zal je waarschijnlijk een pasje krijgen met als plaatje een tekst, die luidt: 'Aandachtshoer!' En betaal je alsnog 9.75 kosten.
Zelfde probleem hier, compleet debiel zo'n nieuwe pas. Ik heb em in februari al gehad.quote:Op zondag 21 juni 2009 12:30 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Hallo,
Ik heb een nieuwe pinpas gekregen van de ING terwijl mijn oude pas nog geldig was tot 2011. Ze hebben er de oude foto opgezet en de nieuwe pas is geldig tot eind 2014. Ik wil die nieuwe pas dus niet, want ik wilde als mijn oude pas zou vervallen een andere foto erop. Ik heb hier geen enkele waarschuwing voor gehad. Bovendien heb ik nu 2 pinpassen die ik niet wil.
Krijg ik nu in 2011 weer een andere pas als mn eerste pas is verlopen? Ik ben niet van plan die nieuwe pas te gebruiken als het niet nodig is, bovendien wil ik dan een andere foto erop! Of gaan ze me dan weer geld in rekening brengen? Ik vind het belachelijk dat ik ongevraagd zomaar een andere pas krijg toegestuurd! Ze zeggen niet dat de oude straks niet meer werkt.
Ik heb die brieven niet gelezen, want ik zit niet bij de ING maar ik kan me niet voorstellen dat ze geen enkele aankondiging doen van het blokkeren van je pas. Ik heb onlangs een nieuwe ABN pas gehad en in die brief stond keurig een datum vermeld waarop de oude pas het niet meer zou doen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:26 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, compleet debiel zo'n nieuwe pas. Ik heb em in februari al gehad.
Echter, ze hebben zonder vooraankondiging wel vorige week m'n Postbank pas geblokkeerd (stond ik dus mooi in de winkel)
Heb de brieven erbij gepakt, maar dat is een en al vrijwilligheid; U kunt, U mag etc. etc. en ook nergens wordt vermeld dat de oude pas geblokkeerd zou worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |