Life can be cruel sometimesquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:00 schreef Maartel het volgende:
Ik moet wel zeggen (niet om leuk te doen) dat die TT nu wel vrij ongelukkig staat, maar dan met name de eerste helft.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Rnnz het volgende:
Wil je godverdomme oprotten met zulke kutreacties?
Echt respectloos.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga even leuk doen in dat andere topic, wil je?
Reageer niet zo waus dan.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef Rnnz het volgende:
Wil je godverdomme oprotten met zulke kutreacties?
Echt respectloos.
Bronnen nemen elkaar vaak over..quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:05 schreef denthemen het volgende:
Er zijn steeds meer bronnen dus...
Michael, held! Bedankt, rust zacht..
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef MCH het volgende:
Zijn hier nog serieus mensen die denken dat hij niet dood is?
In dit topic zitten fans mongool, ga ergens anders grappig doen, hondquote:
Dat dus, ga in dat andere topic zitten kutten, niet hier!!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef denthemen het volgende:
[..]
In dit topic zitten fans mongool, ga ergens anders grappig doen, hond
Wat een opmerking...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:08 schreef MCH het volgende:
Zijn hier nog serieus mensen die denken dat hij niet dood is?
Die jongen had ook nooit rustquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
pff, dat hele mediapark gelijk bij het ziekenhuis....
Dat sowieso, zelfmoord wil ik gewoon ook echt niet geloven. Man man, wat valt dit rauw op m;n dak.. Juist nu ik verwachtte dat het juist wel goed met 'm gingquote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet dat MJ het type is voor zelfmoord dus ik geloof eerder het 'collapse'-verhaal.
Niet?!?!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:16 schreef Rnnz het volgende:
Ik denk niet dat MJ het type is voor zelfmoord dus ik geloof eerder het 'collapse'-verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |