Weet niet of ik hier om moet lachen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Why did Michael Jackson call Boyz II Men? He thought they were a delivery service.
Okee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Als je om dat soort grappen lacht ben je echt een haterrr
Waarom maak je de grap dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Als je om dat soort grappen lacht ben je echt een haterrr
Bedoel je mij soms?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zelf ook altijd wel lachen om van dat soort grappen. Begrijp mensen niet die zich er gelijk door aangevallen voelen, maar goed, dat zijn dan ook weer die-hard fans die dan ook weer geen leven hebben, behalve hun leven voor Michael Jackson
I knew it!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bedoel je mij soms?![]()
Iemand trouwens dat 'Shamon'-shirt al gekocht?
Ik denk niet dat die komt, aangezien er maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar zijn geworden. Waarschijnlijk worden ze dan dus allemaal nog via TM met een code verkocht. In het mailtje dat ik kreeg, stond ook dat wanneer je toch geen kaartje had kunnen bemachtigen, het moest proberen bij viagogo. Dus tja...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef denthemen het volgende:
Iemand al enig idee wanneer er "gewone" kaartverkoop is zonder code voor de overige kaarten?
Hmm, interesting. Het eerste deel is tot en met Lovely One, of althans, een interlude beschikbaar. De rest daarna zal wellicht alleen blijven in de gedachten van mensen die daar aanwezig waren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Rnnz het volgende:
Oh trouwens, wisten jullie al dat Stevie Wonder en Michael Jackson 'Just Good Friends' waarschijnlijk nooit live hebben gezongen? Iedereen zegt altijd dat ze Just Good Friends hebben gedaan in Sydney, maar Stevie schijnt alleen bij de show in Brisbane te zijn geweest. Weten jullie nog wat er in 2007 is gelekt? Juist, het Bad Tour Brisbane concert, maar alleen het eerste deel (tot aan de J5 Medley geloof ik). Het tweede deel wat daarna komt schijnt wel degelijk in handen te zijn van een fan, dus ook het optreden waar Stevie en Mike 'Bad' (!!) zingen.
Die vrouw wil misschien geen boze fans aan de lijn hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Rnnz het volgende:
Ja, maar bij de O2 weten ze er zelf niets van.
Dit was een speciale boekingslijn voor rolstoelkaarten.. Ik hou gewoon hoopquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Rnnz het volgende:
Ja, maar bij de O2 weten ze er zelf niets van.
Je kan ook een afbeelding uitzoeken en bij een drukker op een shirt laten zetten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I knew it!![]()
Ik zit nog te dubben of ik dat shirt koop. Op dit moment kunnen ze 'm in ieder geval niet in een andere kleur aanbieden. Ik moest de site maar in de gaten houden, want ze worden wel regelmatig afgewisseld met andere kleuren![]()
Heb jij nog wat andere leuke shirts gevonden? Zelfs op ebay vond ik van de week weinig leuke shirts...
gisterenavond de bevestiging gehad dat ie onderweg isquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Iemand trouwens dat 'Shamon'-shirt al gekocht?
Lol @ die doktersbezoekenquote:Jacko Rehearsals Move to L.A. Arena
Thursday, June 25, 2009
Music / By Roger Friedman
Tags: Michael Jackson
Michael Jackson: his rehearsals for his London shows have now moved, full throttle, to the Staples Center in Los Angeles.
The Jacko crew had to wait until the L.A. Lakers were done with their season. The Lakers won the NBA championship last week. Now it’s time for Jacko.
My sources say that, despite rumors and potential lawsuits, the Jackson extravaganza is taking shape nicely. Michael, they say, is determined to be in shape for the shows. The occasional doctor’s visit or odd public outing is just for publicity.
In preparing for the 50 London shows, Jackson has at last signed former manager Frank DiLeo to oversee the proceedings. DiLeo was Jackson’s manager during the “Thriller” era. He’s also pretty much the only associate of the singer’s who didn’t rip him off, hasn’t sued him, or written anything bad about him.
The Staples rehearsals will proceed until next Friday, when the whole thing is packed up and shipped to London on July 3rd. That will leave a 10 day countdown until the first show at the O2 Arena. Stay tuned…
Pfft.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:34 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me héél sterk.
De Michael van nu is heel anders dan de Michael van 20 jaar geleden. Hij mijdt de media nu echt, in tegenstelling tot toen (denk ik).
quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik suggereerde dat al eens, en wat zei Rnnz?
[..]
Pfft.
Dat denk ik nog steeds hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Ik suggereerde dat al eens, en wat zei Rnnz?
[..]
Pfft.
Ik meen me te herinneren uit een biografie van MJ dat Frank Dileo juist tegen dit soort acties was, back in the day.quote:Op donderdag 25 juni 2009 19:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
![]()
Rnnz is dement of zit in één of andere ontkenningsfase![]()
Maar misschien dat 't aan Frank Dileo ligt? Misschien spoort ie Michael weer aan om dit soort dingen vaker te doen?![]()
Nu kaarten op markplaats zetten LOL,quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:32 schreef Rnnz het volgende:
Oh mijn god Michael, dit ga je me niet flikken. :|
Ik voel me echt alsof m'n beste vriend op sterven ligt.. wtf
Jij bent grappig, lul!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:33 schreef The.Apple het volgende:
[..]
Nu kaarten op markplaats zetten LOL,
Dude, no shit!quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:38 schreef schaap001 het volgende:
Michael Jackson in ziekenhuis
Uitgegeven: 25 juni 2009 23:26
Laatst gewijzigd: 25 juni 2009 23:35
LOS ANGELES - De Amerikaanse popzanger Michael Jackson is donderdag in een ziekenhuis in Los Angeles opgenomen. Dit melden Amerikaanse media.
Jackson ademde niet meer toen ambulancemedewerkers hem thuis ophaalden. Nadere informatie over zijn gezondheidstoestand ontbreekt nog.
De vader van de popzanger, Joe Jackson, liet aan de pers weten dat het 'niet goed' gaat met zijn zoon.
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-ziekenhuis.html
Hoe betrouwbaar zijn die?quote:
Nee, ze zeggen dat ie hospitalized wordt. Ze ontkennen niet dat ie inmiddels zou zijn overleden.quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:55 schreef denthemen het volgende:
CNN zei volgens mij dat het (nog) niet waar is
Klopt, praatte even langs elkaar heen met een vriend.. kwam met het bericht, en die zei toen "het is nu ook op CNN"..quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, ze zeggen dat ie hospitalized wordt. Ze ontkennen niet dat ie inmiddels zou zijn overleden.
Ga even leuk doen in dat andere topic, wil je?quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:58 schreef Adolecens het volgende:
@ TT, nog drie weken tot wat??
Zijn dood?
en ookquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:59 schreef GimmeGore het volgende:
Hij is dood
http://www.tmz.com/2009/0(...)dead-cardiac-arrest/
Da's nog geen bevestiging.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 00:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
en ook
http://www.nu.nl/algemeen(...)n-in-ziekenhuis.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |