Voor mij nog maar een half jaarquote:Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Inderdaad, nog 4,5 week!
(voor mij dan)
Jij ging toch de 26e?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:14 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Inderdaad, nog 4,5 week!
(voor mij dan)
Als het waar is wordt dat natuurlijk een must-buy.quote:June 21st, 2009: New Michael Jackson video game in the works
A new official Michael Jackson video game is under development and will be released before Christmas 2009.
The game will be released for Playstation®2, Playstation®3, and Nintendo Wii. It will feature Michael Jackson's music, dance, and videos and is designed for the whole family to enjoy.
Further details will be announced soon.
Source: MJ Licensing LLC / MJJ Productions LLC
This news can be reposted with a credit to MJ data bank
http://www.mjdatabank.com(...)21_mj_video_game.htm
Tot 5 dagen voor het concert zal je de kaarten ontvangenquote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef Miggelllll het volgende:
Ik ga 18 juli, dus dat duurt niet zo heel lang meer
Wacht nog wel steeds op de kaarten, die nog steeds niet binnen zijn.
anders moet je ze ophalen bij de ticketservice in O2... vraag me alleen af hoe je het voor mekaar gaat krijgen als je de kaarten met iemand anders z'n creditcard hebt besteld....quote:Op maandag 22 juni 2009 10:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tot 5 dagen voor het concert zal je de kaarten ontvangen
Die creditcard meenemen waarschijnlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
anders moet je ze ophalen bij de ticketservice in O2... vraag me alleen af hoe je het voor mekaar gaat krijgen als je de kaarten met iemand anders z'n creditcard hebt besteld....
quote:Op maandag 22 juni 2009 16:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Maar je hebt het zojuist wel gezegd![]()
quote:
quote:
Tja, zo kan je het ook bekijken inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 17:06 schreef Cybart het volgende:
damnit, nog maar een maand,
morgen over een maand is het voorbij
DAMNIT !
ik ben vorige week naar belgie gereden voor dat Weenicon shirt van Michael...quote:Op maandag 22 juni 2009 17:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Tja, zo kan je het ook bekijken inderdaad![]()
Maar inderdaad, nog precies 1 maandje![]()
Moet alleen nog even een leuk shirt zien te regelen
heyquote:Op maandag 22 juni 2009 17:24 schreef DrDentz het volgende:
Of koop zo'n gebreide trui van Marktplaats
[ afbeelding ]
Heb je toch iets om aan te trekken
Kwam ik net ook tegen. Heb ze alleen gemaild of ze deze ook kunnen leveren in een andere kleur dan rood. (staat mij niet zo goed namelijkquote:
ja, want verder heeft niemand in de UK dat shirtquote:Op maandag 22 juni 2009 18:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nice, mocht ik 'm niet in een andere kleur kunnen krijgen, dan moet Rnnz 'm ook kopen en dan kunnen we een mini meet doen in de O2. Makkelijk spotten zo
quote:Op maandag 22 juni 2009 18:10 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja, want verder heeft niemand in de UK dat shirt![]()
![]()
Dit lijkt me toch niet. Met een nieuwe single moeten we al heel blij zijn denk ik...quote:MICHAEL JACKSON zal in juli, augustus, september (2009), januari en februari (2010) vijftig concerten geven in Londen in de O2 Arena. Voor die tijd zal er een nieuwe single uitkomen, met natuurlijk ook een nieuw album.
Ik denk dus dat er meer kaartjes zijn vrijgekomen, omdat er meer ruimte blijkt te zijn in het stadion.quote:THE STAGE IS ALMOST SET!
Rehearsals are underway with the full production staged for the final touches in preparation for the 13 July 2009 London opening.
We are now able to release a limited number of production tickets. Because you registered for information on MichaelJacksonLive.com, you will have the chance to be one of the first to purchase these tickets. In the next day (OR LATER TODAY), a random selection of registrants will be emailed a unique passcode from MJ@MichaelJacksonLive.com. This does not guarantee the ability to purchase tickets. Tickets will be sold first come, first served beginning at 8am GMT on Wednesday 24, June 2009.
We encourage you to monitor your email inbox and be ready to act quickly as we expect additional codes to be allocated once the sale begins at 8am GMT.
If you do not receive an email for this set of releases, please keep watching your email box. There is a chance that as the show dates begin to be played, additional seats may be released. Fans of MichaelJacksonLive.com will be the first to be notified via this same process. Let your friends and family who haven’t already registered do so now at MichaelJacksonLive.com for their chance at a passcode.
Missed your chance to purchase tickets? At viagogo, the official partner for premium tickets and fan-to-fan exchange, you can still buy and sell tickets in a safe and secure way. For secure premium and fan-to-fan sales, visit Viagogo.com. VIP Packages are still available here. You may also book/buy Official Ticket & Hotel packages at Visit the updated MichaelJacksonLive.com for more news, great video clips, dancer bios & photos, and download the widget!
JA!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
In navolg van m'n eerdere post vandaag, ik heb twee codes ontvangen. Nog iemand die ze wil hebben?
Hebben ze nog extra kaarten dan? Ik hoef geen extra kaartenquote:
Dat zijn geen rolstoelkaarten dusquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:38 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Dan niet gelijk ja schreeuwen he![]()
Maar het is nu bekend hoeveel ruimte het podium in beslag neemt, en blijkbaar is het podium kleiner dan ze verwacht hadden en zijn er nu dus meer kaarten beschikbaar. Lijkt mij dat dat dan wel ontzettend chille plekken moeten zijn
Ik trek een nachtje doorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:08 schreef Rnnz het volgende:
Sideshowbobbie: welk hotel of hostel zit jij? En je gaat met het vliegtuig neem ik aan, welk vliegveld vlieg je? En hoe duur? En en en?
ik kreeg dat terug van arke, niet voor tickets naar londen maar naar mijn vakantie, of ik mocht ze ruilen voor een reischeque van 50 euro.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik trek een nachtje door(arme student
)
Ik vlieg met Easyjet op Gatwick en terug vanaf Stansted. Was 80eu p.p. kwijt (zal nu waarschijnlijk goedkoper zijn vanwege die afgeschafte vliegtaks, kan ik wel naar fluiten...)
WOO! Welk gedeelte is nou live dan, de kwaliteit is echt megabagger, as u know.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:40 schreef Rnnz het volgende:
Speciaal voor Zapato.
Dangerous live in Oostende.
De "MY BAAABY" is sowieso live, en beter dan die in 2002, in het Apollo. Echt jammer dat het zulke slechte kwaliteit is, was echt iets waar ik heel benieuwd naar was, bijna niveau Just Good Friends live met Stevie. Das nummer 1quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Rnnz het volgende:
Volgende week een nieuw album in de dromen van Sideshowbobbie.
Welk gedeelte.. ehh ik geloof het eerste?Voor het Smooth Criminal interval.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:39 schreef Rnnz het volgende:
Volgende week een nieuw album in de dromen van Sideshowbobbie.
Had ook nog even gekeken om toch maar kaartjes te kopen via TM voor volgend jaar, toch maar niet gedaan. Vraag me niet waaromquote:Op woensdag 24 juni 2009 14:35 schreef Rnnz het volgende:
Haha, ja helaas.![]()
Heeft iemand enig idee hoe het zicht is vanaf BK 422 of 401? Ik probeer twee extra kaartjes te regelen voor de concerten van volgend jaar maar krijg steeds alleen deze kaartjes (logisch). Is het podium bijvoorbeeld wel open? Kan ik Michael zien, behalve vanaf het scherm?
EDIT: laat maar, ik ga niet daar zitten. Ik probeer wel op Marktplaats nog twee kaartjes te fixen.Mocht iemand hier nog 2 kaartjes hebben voor volgend jaar dan hou ik me aanbevolen.
Weet niet of ik hier om moet lachen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:41 schreef DrDentz het volgende:
Why did Michael Jackson call Boyz II Men? He thought they were a delivery service.
Okee.quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Als je om dat soort grappen lacht ben je echt een haterrr
Waarom maak je de grap dan?quote:Op woensdag 24 juni 2009 22:53 schreef DrDentz het volgende:
Als je om dat soort grappen lacht ben je echt een haterrr
Bedoel je mij soms?quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zelf ook altijd wel lachen om van dat soort grappen. Begrijp mensen niet die zich er gelijk door aangevallen voelen, maar goed, dat zijn dan ook weer die-hard fans die dan ook weer geen leven hebben, behalve hun leven voor Michael Jackson
I knew it!quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Bedoel je mij soms?![]()
Iemand trouwens dat 'Shamon'-shirt al gekocht?
Ik denk niet dat die komt, aangezien er maar een beperkt aantal kaarten beschikbaar zijn geworden. Waarschijnlijk worden ze dan dus allemaal nog via TM met een code verkocht. In het mailtje dat ik kreeg, stond ook dat wanneer je toch geen kaartje had kunnen bemachtigen, het moest proberen bij viagogo. Dus tja...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:13 schreef denthemen het volgende:
Iemand al enig idee wanneer er "gewone" kaartverkoop is zonder code voor de overige kaarten?
Hmm, interesting. Het eerste deel is tot en met Lovely One, of althans, een interlude beschikbaar. De rest daarna zal wellicht alleen blijven in de gedachten van mensen die daar aanwezig waren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:23 schreef Rnnz het volgende:
Oh trouwens, wisten jullie al dat Stevie Wonder en Michael Jackson 'Just Good Friends' waarschijnlijk nooit live hebben gezongen? Iedereen zegt altijd dat ze Just Good Friends hebben gedaan in Sydney, maar Stevie schijnt alleen bij de show in Brisbane te zijn geweest. Weten jullie nog wat er in 2007 is gelekt? Juist, het Bad Tour Brisbane concert, maar alleen het eerste deel (tot aan de J5 Medley geloof ik). Het tweede deel wat daarna komt schijnt wel degelijk in handen te zijn van een fan, dus ook het optreden waar Stevie en Mike 'Bad' (!!) zingen.
Die vrouw wil misschien geen boze fans aan de lijn hebbenquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Rnnz het volgende:
Ja, maar bij de O2 weten ze er zelf niets van.
Dit was een speciale boekingslijn voor rolstoelkaarten.. Ik hou gewoon hoopquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:37 schreef Rnnz het volgende:
Ja, maar bij de O2 weten ze er zelf niets van.
Je kan ook een afbeelding uitzoeken en bij een drukker op een shirt laten zetten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
I knew it!![]()
Ik zit nog te dubben of ik dat shirt koop. Op dit moment kunnen ze 'm in ieder geval niet in een andere kleur aanbieden. Ik moest de site maar in de gaten houden, want ze worden wel regelmatig afgewisseld met andere kleuren![]()
Heb jij nog wat andere leuke shirts gevonden? Zelfs op ebay vond ik van de week weinig leuke shirts...
gisterenavond de bevestiging gehad dat ie onderweg isquote:Op donderdag 25 juni 2009 12:00 schreef Rnnz het volgende:
[..]
Iemand trouwens dat 'Shamon'-shirt al gekocht?
Lol @ die doktersbezoekenquote:Jacko Rehearsals Move to L.A. Arena
Thursday, June 25, 2009
Music / By Roger Friedman
Tags: Michael Jackson
Michael Jackson: his rehearsals for his London shows have now moved, full throttle, to the Staples Center in Los Angeles.
The Jacko crew had to wait until the L.A. Lakers were done with their season. The Lakers won the NBA championship last week. Now it’s time for Jacko.
My sources say that, despite rumors and potential lawsuits, the Jackson extravaganza is taking shape nicely. Michael, they say, is determined to be in shape for the shows. The occasional doctor’s visit or odd public outing is just for publicity.
In preparing for the 50 London shows, Jackson has at last signed former manager Frank DiLeo to oversee the proceedings. DiLeo was Jackson’s manager during the “Thriller” era. He’s also pretty much the only associate of the singer’s who didn’t rip him off, hasn’t sued him, or written anything bad about him.
The Staples rehearsals will proceed until next Friday, when the whole thing is packed up and shipped to London on July 3rd. That will leave a 10 day countdown until the first show at the O2 Arena. Stay tuned…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |