sexquote:Op zondag 21 juni 2009 01:31 schreef Bakkerbier het volgende:
Is dat ook weer opgelost
iemand biertje?
Zeker! Doe maar gelijk twee. Verloren tijd inhalen door het lezen van dit kut topic.quote:
Kijk dat is pas een geldige klacht!quote:Op zondag 21 juni 2009 01:33 schreef wie_dit_leest_is_gek het volgende:
[..]
Zeker! Doe maar gelijk twee. Verloren tijd inhalen door het lezen van dit kut topic.
umm, je hebt toch wel een keer gehoord van safe mode neem ik aan?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:26 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Goed
ik heb een nieuwe PC gebouwd en dat moest natuurlijk geinstalleerd worden dus dat ging ik maar doen.
Dus Windows Vista Ultimate x64 erop en dat was binnen 30 minuten gedaan.
En nu komt het ... the horror.
Ik was niet thuis dus ik had mijn mooie 50 inch scherm niet aangesloten.
Ik was bij mijn ouders en die hebben een kut CRT scherm staan die max 1024x768 aankan.
GPU drivers installen, rebooten .... GEEN FUCKIN BEELD!!!!!!!!!
het heeft mij een fuckin 6 uur gekost om het werkend te krijgen.
bleek het op 1600x1200 te draaien en ja daar kan deze kut monitor niet tegen.
klacht: Oude rotzooi
Anti klacht: morgen weer mijn HD scherm
ja wat wil je daarmee zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:39 schreef RodeNek het volgende:
[..]
umm, je hebt toch wel een keer gehoord van safe mode neem ik aan?
daar doe je toch geen 6 uur over om windows in safe mode op te starten?quote:
in SafeMode werken er geen drivers dus kan je ook geen GPU instellen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:45 schreef RodeNek het volgende:
[..]
daar doe je toch geen 6 uur over om windows in safe mode op te starten?
bullshit, je kunt in VGA mode opstarten en een werkende resolutie kiezen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:49 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
in SafeMode werken er geen drivers dus kan je ook geen GPU instellen.
Wel instaleren of verwijderen maar niks instellen.
nopequote:Op zondag 21 juni 2009 02:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bullshit, je kunt in VGA mode opstarten en een werkende resolutie kiezen.
tip voor de volgende keer...,. boot to safe mode en klaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:26 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
Goed
ik heb een nieuwe PC gebouwd en dat moest natuurlijk geinstalleerd worden dus dat ging ik maar doen.
Dus Windows Vista Ultimate x64 erop en dat was binnen 30 minuten gedaan.
En nu komt het ... the horror.
Ik was niet thuis dus ik had mijn mooie 50 inch scherm niet aangesloten.
Ik was bij mijn ouders en die hebben een kut CRT scherm staan die max 1024x768 aankan.
GPU drivers installen, rebooten .... GEEN FUCKIN BEELD!!!!!!!!!
het heeft mij een fuckin 6 uur gekost om het werkend te krijgen.
bleek het op 1600x1200 te draaien en ja daar kan deze kut monitor niet tegen.
klacht: Oude rotzooi
Anti klacht: morgen weer mijn HD scherm
gedaan en heeft niet gewerktquote:Op zondag 21 juni 2009 03:15 schreef The.Apple het volgende:
[..]
tip voor de volgende keer...,. boot to safe mode en klaar.
oja en dan je driver verwijderen..... Duh....quote:Op zondag 21 juni 2009 03:22 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
gedaan en heeft niet gewerkt
RDC was de oplossing
nopequote:Op zondag 21 juni 2009 03:35 schreef The.Apple het volgende:
[..]
oja en dan je driver verwijderen..... Duh....
damn women on pc.....
like men giving birth.... lol he is laat....
Dat dusquote:Op zondag 21 juni 2009 03:28 schreef Pacmaniac het volgende:
Nu zijn vrouwen die over GPU drivers installen, rebooten en schermverhoudingen praten per definitie al not done. Tamelijk impotentie opwekkend als je een chick aanspreekt en ze begint over dr zelfgebouwde game-pc te zaniken ....
Ik moest net aan jou denken. Kunnen jij en elixabete geen relatie beginnen? Beide openen jullie van die totaal oninteressante kut topics over electronica.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:53 schreef sinadO het volgende:
Kuttopic, opzouten naar DIG.
Ik penetreer mezelf nog liever anaal met een dremel.quote:Op zondag 21 juni 2009 09:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik moest net aan jou denken. Kunnen jij en elixabete geen relatie beginnen? Beide openen jullie van die totaal oninteressante kut topics over electronica.
Prutser! Daar is Safe mode juist onder andere voor...quote:
prutser lees het topic eens doorquote:Op zondag 21 juni 2009 10:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Prutser! Daar is Safe mode juist onder andere voor...
*zucht*
Dan nog! Ik heb in al die jaren sinds nt4 nog nooit gelul met videodrivers gehad als ik in safe mode de boel aan de gang moest krijgen, dvi of vga..quote:Op zondag 21 juni 2009 10:37 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
prutser lees het topic eens door
Jij denkt dat iemand dat wil bezwangeren?quote:Op zondag 21 juni 2009 10:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan nog! Ik heb in al die jaren sinds nt4 nog nooit gelul met videodrivers gehad als ik in safe mode de boel aan de gang moest krijgen, dvi of vga..
Je bent een prutser en het bewijs dat vrouwen gewoon op hun blote voetjes zwanger in de keuken thuishoren!
de klacht is dat het te lang duurde.quote:Op zondag 21 juni 2009 10:55 schreef Zeroku het volgende:
Eerst klagen en uiteindelijk zeggen dat het al is opgelost.
Zelfbeklag dus omdat je dom bent!quote:Op zondag 21 juni 2009 10:56 schreef Heil-Schnitzel het volgende:
[..]
de klacht is dat het te lang duurde.
ba bla bla bla blaquote:Op zondag 21 juni 2009 02:00 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
bullshit, je kunt in VGA mode opstarten en een werkende resolutie kiezen.
bewijs maar.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:27 schreef For_now het volgende:
[..]
ba bla bla bla bla
Hij heeft gewoon gelijk
Tenzij het nerds zijn zonder kennis... niets is erger dan een nutteloze nerd! Ga je laten bezwangeren en doen wat god/alllah/dick bruna van je wilt!quote:
Heb je het ook wel eens geprobeerd op een normale machine? Trouwens als je uren bezig bent met drivers dan diskwalificeer je jezelf sowieso om een computer te installeren . PRUTSER!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sowieso, 'eventjes' windows installeren. Als ik een verse install doe ben ik daarna nog uuuuuuuuuuuuren kwijt aan drivers en weet ik niet wat voor softwarepakketten installeren, documenten terug te zetten etc etc...
Dat is dan nog zonder leuke verrassingen als die van de TS....
lol, zulks heb ik op een andere schijf staanquote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Sowieso, 'eventjes' windows installeren. Als ik een verse install doe ben ik daarna nog uuuuuuuuuuuuren kwijt aan drivers en weet ik niet wat voor softwarepakketten installeren, documenten terug te zetten etc etc...
Dat is dan nog zonder leuke verrassingen als die van de TS....
Het i love you virus is door een vrouw geschrevenquote:Op zondag 21 juni 2009 22:11 schreef Noorseviking het volgende:
De combinatie vrouw en computer is dodelijk.
*checkt fotoboek*.. Gatver weer zo'n lelijk IT gedrocht van een vrouwmens.. Wanneer zijn er eens lekkere wijven in deze zaadwereld. Zucht had een ander vak moeten kiezen..quote:
ik geloof nog eerder dat god bestaatquote:Op zondag 21 juni 2009 22:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het i love you virus is door een vrouw geschreven![]()
Het gerucht ging dat ze een printerscriptje wilde maken en de rest is history!
gelukkig zit ik niet in de ITquote:Op zondag 21 juni 2009 23:38 schreef mierenfokker het volgende:
[..]
*checkt fotoboek*.. Gatver weer zo'n lelijk IT gedrocht van een vrouwmens.. Wanneer zijn er eens lekkere wijven in deze zaadwereld. Zucht had een ander vak moeten kiezen..
Gedaan en werkt niet, mijn PC forceerde hem om in 1600x1200 te gaanquote:Op zondag 21 juni 2009 23:27 schreef Pizzahut het volgende:
TS is een prutser:
http://support.microsoft.com/default.aspx/kb/268852/nl
Blijf dan ook met je jatten overal vanaf dan was dit topic niet nodig geweest!quote:
yupquote:
ik zal het volgend weekend wel filmen.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
yup
uit ongeloof even getest op windows 7 en daar werkt het ook. in xp werkt het. lijkt me sterk dat ze die functie in vista even hebben overgeslagen, al is het wel een irritant OS
In vista werkt het ookquote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
yup
uit ongeloof even getest op windows 7 en daar werkt het ook. in xp werkt het. lijkt me sterk dat ze die functie in vista even hebben overgeslagen, al is het wel een irritant OS
Ja, want je moet kennis hebben om een OS te installerenquote:Op zondag 21 juni 2009 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je het ook wel eens geprobeerd op een normale machine? Trouwens als je uren bezig bent met drivers dan diskwalificeer je jezelf sowieso om een computer te installeren . PRUTSER!
Wat snap je niet aan "drivers, software, documenten, etc etc etc"?quote:Op zondag 21 juni 2009 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb je het ook wel eens geprobeerd op een normale machine? Trouwens als je uren bezig bent met drivers dan diskwalificeer je jezelf sowieso om een computer te installeren . PRUTSER!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |