Jij deugniet.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:05 schreef tong80 het volgende:
Pruimenbloesem en op twee schot in de roos.
Wat voor nieuwe dingen kom jij tegen dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:57 schreef Djeez het volgende:
Voor de zoveelste tijd kijk ik nu naar Flodder. Ik heb deze film al minstens honderd keer gezien, en nog ontdek ik nieuwe dingen. De film zit dan ook briljant in elkaar.
Die Diana de Koning vond ik nou niet echt een schoonheidquote:Op zondag 21 juni 2009 00:05 schreef tong80 het volgende:
Pruimenbloesem en op twee schot in de roos.
Nee Jeroen Krabbé is een lekkerdje.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:08 schreef Limey het volgende:
[..]
Die Diana de Koning vond ik nou niet echt een schoonheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar acteren dat ze konquote:Op zondag 21 juni 2009 02:08 schreef Limey het volgende:
[..]
Die Diana de Koning vond ik nou niet echt een schoonheid
Minder dan Spetters denk ik.quote:Op zondag 21 juni 2009 02:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Flodder1
Hoeveel geld heeft ie opgebracht?
quote:Op zondag 21 juni 2009 01:01 schreef Lundegaard het volgende:
En trouwens; Simon is Nederlands beste film.
Zei ik ooit tegen een meisje.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 02:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zei ik ooit tegen een meisje.
Ze had Flodder niet gezien en toen moest ik de grap uitleggen
Ik vond altijd Van Gold Los de beste maar een paar weken geleden zag ik Karakter en die is ook heel goedquote:Op zondag 21 juni 2009 01:01 schreef Lundegaard het volgende:
En trouwens; Simon is Nederlands beste film.
Ik ook! "Weg met dat ding! Met je vader wil ik niks meer te maken hebben!"quote:Op zondag 21 juni 2009 09:42 schreef vipergts het volgende:
Geweldige film ik kon hem helemaal meepraten.
Toet, doe maar een bord minder
quote:Op zondag 21 juni 2009 12:59 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik ook! "Weg met dat ding! Met je vader wil ik niks meer te maken hebben!"
"Is dat nou mijn vader?"
"Zijn vader, niet de jouwe!"
En wat ik afgelopen nacht ineens ontdekte, Rambo loopt rond op het laatste feest van de Flodders, daar waar het huis kapot werd geschoten.
quote:Op zondag 21 juni 2009 13:50 schreef ZoneKill het volgende:
[ afbeelding ]
http://video.google.com/videoplay?docid=8886286526136191523
Nice!quote:Op zondag 21 juni 2009 13:50 schreef ZoneKill het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=8886286526136191523
Die zijn ook tof, al halen die het niet bij Flodder natuurlijk. Wel tof is die veertienjarige onder de douche. Dat kon toen nog, blote minderjarige meisjes waren toen nog heel normaal!quote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Ratelslangetje het volgende:
[ afbeelding ]
Schatjes!
en
[ afbeelding ]
Mama is boos!
Hoe heette ze ook alweer ?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:44 schreef Djeez het volgende:
[..]
Die zijn ook tof, al halen die het niet bij Flodder natuurlijk. Wel tof is die veertienjarige onder de douche. Dat kon toen nog, blote minderjarige meisjes waren toen nog heel normaal!
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe heette ze ook alweer ?
Makkemay ofzo ? Was een lekker ding.
Nooit meer iets van vernomen later.
quote:Akkemay Elderenbos (Akkemay Marijnissen) (1968) is een Nederlandse actrice die vooral bekend werd als Madelon Gisberts uit de door Ruud van Hemert geregisserde speelfilm Schatjes! uit 1984. Akkemay was destijds 14, en zat op het Barlaeus Gymnasium in Amsterdam.
Twee jaar eerder had ze reeds haar filmdebuut gemaakt, in Menuet (1982), geregisseerd door Lily Rademakers-Veenman (echtgenote van Fons Rademakers), naar de gelijknamige novelle van Louis Paul Boon.
In 1986 had ze een kleine rol in De Aanslag, die werd geregisseerd door Fons Rademakers.
Daarna was Akkemay alleen nog op tv te zien: als de praatzieke bankbediende Simone Brieffies in de VARA-comedy De Vereenigde Algemeene (1992); in een aflevering van Vrouwenvleugel (1994) en als Christine in de komedieserie Kees & Co op RTL 4 (1997).
Tegenwoordig werkt ze als lerares op een basisschool in Hilversum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |