Cuequote:
Gewoon lekker om mee te bleren onder het opruimen.quote:
quote:
* Cuegirllie kijkt naar benedenquote:
Zou niet weten waaromquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:03 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zal je wel verdiend hebben
quote:
Dan doe ik liever deze.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:02 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Gewoon lekker om mee te bleren onder het opruimen.![]()
Zeg maar wat ik voor je kan doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:00 schreef Flena het volgende:
[..]
ja nu heb je heel wat goed te maken hoor![]()
Ben hem nooit kwijt geweestquote:
Natte onderbroeken LOLquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:53 schreef Flena het volgende:
[..]
normaal gesproken wel ja...maar soms maak ik uitzonderingen
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:04 schreef Flena het volgende:
[..]
hierheen komen om behang eraf te trekken
Het was voor iedereen een schok hier.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
Nou loop ik ff in de keuken te rommelen is t vorige topic alweer vol![]()
![]()
ja gaat hard hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Zo heb ik ook die regel. All1 alcohol in t weekend
![]()
Nou loop ik ff in de keuken te rommelen is t vorige topic alweer vol![]()
![]()
Oma onderbroeken zijn ook onderbroekenquote:
Hahahahaquote:
Morgen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:04 schreef Flena het volgende:
[..]
hierheen komen om behang eraf te trekken
nou...daar kunnen we altijd over pratenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hij trekt behang af en jij wat trek jij af.........
Zit je weer in je blote kont op de bankquote:
Zelfs de taal gaat achteruit nuquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Flena het volgende:
[..]
ja gaat hard heik volg het ook maar half meer
ieuuwwwquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Oma onderbroeken zijn ook onderbroeken
Die is ook lekker.quote:
Ja ik kan t ook helemaal niet meer volgenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Flena het volgende:
[..]
ja gaat hard heik volg het ook maar half meer
Hey Lubquote:
neehee...ik heb wel wat aan hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zit je weer in je blote kont op de bank
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Tegan het volgende:
Zullen we het weer over singledingen hebben?
Hoe krijg je als vrouw alles voor elkaar bij een man? En andersom?
dan communiceren we wel verder via pm.. is wat rustigerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja ik kan t ook helemaal niet meer volgen
Jaaa wil je dat voor me doen, aah wat liefquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hey Lub
Hij is nu wat kouder, maar kan hem wel voor je opwarmen
Door op z'n geilheid in ge spelen.. en gewoon een lekker wijf te zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Tegan het volgende:
wat? Wat heb jij op?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
dan communiceren we wel verder via pm.. is wat rustiger
ow en wacht..
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door op z'n geilheid in ge spelen.. en gewoon een lekker wijf te zijn
Ja maar. Hoe doe je dat zonder seks als beloning te geven. Ofzo. Gewoon, hoe krijg je een man gek op je, dat hij alles voor je doet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Door op z'n geilheid in ge spelen.. en gewoon een lekker wijf te zijn
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hij trekt behang af en jij wat trek jij af mij
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:06 schreef Flena het volgende:
[..]
nou...daar kunnen we altijd over praten![]()
dan kan je beter msn gebruiken...das nog makkelijkerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef getl0st het volgende:
[..]
dan communiceren we wel verder via pm.. is wat rustiger
ow en wacht..
Met alle liefdequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaaa wil je dat voor me doen, aah wat lief
Precies weet ik het ook niet, want ben geen lekker wijfquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar. Hoe doe je dat zonder seks als beloning te geven. Ofzo. Gewoon, hoe krijg je een man gek op je, dat hij alles voor je doet?
Zorg dat een man hotel de botel verlieft op je word. Dan doet ie alles voor je.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Tegan het volgende:
een string is niet veelquote:
die wil ze me niet gevenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:09 schreef Flena het volgende:
[..]
dan kan je beter msn gebruiken...das nog makkelijker
Alleen jurk toch?quote:
Oke is goed. PM je adres maar.quote:
nee ok, maar ik zei ook niet dat ik veel aan hadquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
een string is niet veel
Je webcam staat nog aanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ok, maar ik zei ook niet dat ik veel aan had
zou ik dat durven?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen jurk toch?![]()
[..]
Oke is goed. PM je adres maar.
trio?quote:
Snap ik, ik bedoel meer dit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Precies weet ik het ook niet, want ben geen lekker wijf
En sowieso een man alles voor je laten doen is not done..
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zorg dat een man hotel de botel verlieft op je word. Dan doet ie alles voor je.
Ik iig wel als ik verliefd ben![]()
![]()
jij kan mij heel nie zienquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je webcam staat nog aan
Maak je mijn bed niet al te natquote:
dan ligt het aan jou.. inkoppertje natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja want ik weet niet waar jij het over hebt......of het ligt aan mij kan ook
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:12 schreef Flena het volgende:
[..]
jij kan mij heel nie zien![]()
mocht je willen
Artic.. breezersletjequote:
Flena.....wat heb jij wel aan dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Flena het volgende:
[..]
nee ok, maar ik zei ook niet dat ik veel aan had
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat doe je niet dat overkomt je. Wil jij zo graag een man hotel de botel op je maken dan?
Niet een keer nee, volgens mij een stuk of honderd keerquote:
Psst mag ik een linkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je webcam staat nog aan
Ja ik heb morgen toch niks beters te doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:11 schreef Flena het volgende:
[..]
zou ik dat durven?
jij komt ook echt ook dan he?
Pf dat is dat hele spelletje eromheen.. en natuurlijk moet ie jou aantrekkelijk vindenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe mn edit van jou post zeker niet gezien
Stel dat iemand mij leuk en aantrekkelijk vind al jaren, maar toch zo zijn twijfels heeft, hoe trek je hem dan over die streep.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Pf dat is dat hele spelletje eromheen.. en natuurlijk moet ie jou aantrekkelijk vinden
Dan komt het wel goedquote:
Oehhh.......ben nieuwsgierigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Flena het volgende:
[..]
een jurkje, string en beha
wrom wil jij dat weten trouwens?
zeg maar nee, dan krijg je er tweequote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stel dat iemand mij leuk en aantrekkelijk vind al jaren, maar toch zo zijn twijfels heeft, hoe trek je hem dan over die streep.
Jurkjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:14 schreef Flena het volgende:
[..]
een jurkje, string en beha
wrom wil jij dat weten trouwens?
Komt wel een beetje, ja hoe zeg je dat KLOONDERIG overquote:
Met glijmiddel zekerquote:
Ze zei zelf dat ze een kloon van liefie_ wasquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Komt wel een beetje, ja hoe zeg je dat KLOONDERIG over
Dat is afhankelijk van de twijfels die hij heeft?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
Stel dat iemand mij leuk en aantrekkelijk vind al jaren, maar toch zo zijn twijfels heeft, hoe trek je hem dan over die streep.
potver ben geen kloon!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Komt wel een beetje, ja hoe zeg je dat KLOONDERIG over
Ah gemist.quote:
Ik weet niet of het onder toeval valt maar uhm.. in de supermarkt, daar hingen allemaal papagaaienquote:
Nou dat zei ik omdat iemand mij dat verweetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat ze een kloon van liefie_ was.
Hahahaquote:
quote:
succesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
en ik loop nu gelijk 2 pagina's achter...:o ff alles lezen hoor...brb
Doe geen moeitequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
hahaha succesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
veder tikken terug lezen doe je later maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Flena het volgende:
Maar ik doe niet aan foto'squote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb nog geen foto gezien, blijven twijfels
Dat weet ik niet zeker. Iets met bindingsangst en niet doorhebben dat hij me kwijtraakt als hij zo doorgaat omdat ik altijd weer te snel vergeef.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is afhankelijk van de twijfels die hij heeft?
Daarbij ben ik van mening dat wanneer iemand ' al jaren' twijfels heeft, het gewoon neerkomt dat hij het toch niet wil.
Dan moet de overtuiging maar in real life gebeuren, pm maar waar en wanneerquote:
wat voor enge supermarkten bezoek jij?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet niet of het onder toeval valt maar uhm.. in de supermarkt, daar hingen allemaal papagaaien
Die fase is toch al wel voorbij als je elkaar al jaren kent?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ah gemist.
lachen om zn grapjes (ook al zijn ze nog zo lame) lief doen maar niet te aandringerig worden, knipogen, lief lachen enz enz enz
Dan is een meet de enige optie op te bewijzen dat je geen kloon bent.quote:
Oohh heeeejquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee vrouw! Zo werkt dat natuurlijk niet! *wijst naar contract*
Vast nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
kan het niet meer bijhouden, zit ff pm-tje te beantwoorden en meteen 4 pagina's verder![]()
heb ik iets gemist?
supermarkt, dierenzaak lijkt zo op elkaarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor enge supermarkten bezoek jij?
Waarom zou hij zich binden als dat niet nodig is? Hij heeft je wss precies waar hij jou hebben wil? klinkt wat botter dan bedoeltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:19 schreef Tegan het volgende:
Dat weet ik niet zeker. Iets met bindingsangst en niet doorhebben dat hij me kwijtraakt als hij zo doorgaat omdat ik altijd weer te snel vergeef.
Ik weet niet of ik dat tweede geloof, aangezien je na jaren anders wel af zou knappen.
smoesjesquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oohh heeeej
ja sorry getl0st, ik heb namelijk een contract met Sedan
Al kom ik zo terug leg ik je wel over de kniequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Oohh heeeej
ja sorry getl0st, ik heb namelijk een contract met Sedan
Dat heb je al je zo populair bentquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
kan het niet meer bijhouden, zit ff pm-tje te beantwoorden en meteen 4 pagina's verder![]()
heb ik iets gemist?
Ik weet dat het zo is, vraag is, hoe zorg ik ervoor dat het wat meer gelijk wordt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Waarom zou hij zich binden als dat niet nodig is? Hij heeft je wss precies waar hij jou hebben wil? klinkt wat botter dan bedoelt
Thnxquote:
Weet ik niet, viel onder versieringquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat voor enge supermarkten bezoek jij?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dan moet de overtuiging maar in real life gebeuren, pm maar waar en wanneer
quote:
Ook niet aan een op een meets, ben je single voor life danquote:
Hoiquote:
Ik ben heul nie populair, die pm stond er al vanaf woensdagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Dat heb je al je zo populair bent
Bestaan er dan ook single4life armbandjes?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook niet aan een op een meets, ben je single voor life dan
Als je ervan overtuigd bent dat hij in zal gaan zien wat hij mist als hij het kwijt is, moet je zorgen dat hij het kwijt raakt, of tewel afstand nemen. hoe moeilijk dan ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:22 schreef Tegan het volgende:
Ik weet dat het zo is, vraag is, hoe zorg ik ervoor dat het wat meer gelijk wordt?
Toestemmingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Lub_ya het volgende:
oh w8 ik weet t alweer, vraag Sedan om toestemming dan
Oh, je bent er zoeen die te lang erover doet om te antwoordenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Ik ben heul nie populair, die pm stond er al vanaf woensdag
Ik ben geen expert. Probeer je wat tips te geven maar wat ik net las bij je reactie op Cuegirllie denk ik dat ze gelijk heeft ja. Hij vind t wel leuk zo en meer niet. Zo maakt ie gebruik van jou gevoelens.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Tegan het volgende:
[..]
Die fase is toch al wel voorbij als je elkaar al jaren kent?
Die paar meets die ik heb bijgewoond waren niet eng. Wel saai soms omdat niemand z'n scheir echt opentrekt of omdat er al kliekjes aanwezig warenquote:
Hahaha ik heb er voor gekozen om single te zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ook niet aan een op een meets, ben je single voor life dan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestaan er dan ook single4life armbandjes?
Over een uurtje ben ik weer wegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Nouk
nu word het echt gezellig,hoe was de b-day
Ik blijf sowieso wel single?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
denk alleen niet dat jij dat nodig hebt
Yeps en drom niet populairquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef Tegan het volgende:
Oh, je bent er zoeen die te lang erover doet om te antwoorden.
[..]
Die paar meets die ik heb bijgewoond waren niet eng. Wel saai soms omdat niemand z'n scheir echt opentrekt of omdat er al kliekjes aanwezig waren.
Al wist je dat wel, het is niet meer te volgen hierquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee in wat voor gesprek ik ben beland hoor.
Je komma's, serieus, ik snap geen hol van je zinnenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ook nog niet een meet, met mij mee gemaakt dan
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Over een uurtje ben ik weer weg
Was leuk hoor
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:20 schreef Jannuk het volgende:
heb ik iets gemist?
Articquote:
Ik zie inderdaad dat het tempo weer "full-speed" is hier..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef getl0st het volgende:
Al wist je dat wel, het is niet meer te volgen hier
Sow!quote:
Ik moet echt enorm naar de wc maar misschien mis ik dan wel net die ene opmerking die mijn leven op z'n kop zetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Al wist je dat wel, het is niet meer te volgen hier
Grote meets, nog engerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die paar meets die ik heb bijgewoond waren niet eng. Wel saai soms omdat niemand z'n scheir echt opentrekt of omdat er al kliekjes aanwezig waren.
[..]
Bestaan er dan ook single4life armbandjes?
hoeft ook niet doe alles voor een zoen en voor jou haal ik gewoon de kommas er tussen uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komma's, serieus, ik snap geen hol van je zinnen![]()
PDA!!quote:
Ja.. en dan bied je aan om via PM of MSN verder te gaan.. en dan willen ze dat niet.. snap jij dat nou?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat het tempo weer "full-speed" is hier..
okey ik d8 al wat betekent datquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh, ik zie nu pas m'n typefout, scheir ipv scheur
gelukkig, dank jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoeft ook niet doe alles voor een zoen en voor jou haal ik gewoon de kommas er tussen uit
Gewoon mee lullen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee in wat voor gesprek ik ben beland hoor.
Gewoon laten lopen, zal niet de eerst zijn vanavond * noem geen namen iets met flequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet echt enorm naar de wc maar misschien mis ik dan wel net die ene opmerking die mijn leven op z'n kop zet
Bindingsangst geloof ik misschien ook niet zo in. Maar als je me niet leuk vind dan blijf je niet jaren bij mij. Ofzo, ik geloof wel dat er 'iets' is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je ervan overtuigd bent dat hij in zal gaan zien wat hij mist als hij het kwijt is, moet je zorgen dat hij het kwijt raakt, of tewel afstand nemen. hoe moeilijk dan ook
En anders denk ik dat het je niet gaat lukken, anders zou hij dat allang verder laten komen. Bindingsangst geloof ik niet zozeer in. ZEker niet als het contact er al jaren is.
Ik wil er ook wel eentjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Daar zou ik er dan wel 1 van willen hebben
Vrouwen zijn toch niet te vertrouwen (iig niet naar mijn ervaring) Sorry als de dames zich aangesproken voelen.
quote:
Okey fijn............ik was je kwijtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nog niet
en anders heb ik nog amaretto cola
Hoe kan je er nou kwijt raken, zit nog op de zelfde plekquote:
* Outpost76 Staat op om zn eerste biertje van vanavond te gaan halen. Om er terug te komen met 2 anders moet ie zo veel lopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nog niet
Nee, ik snap niet dat ze dat met jou afwijzenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef getl0st het volgende:
Ja.. en dan bied je aan om via PM of MSN verder te gaan.. en dan willen ze dat niet.. snap jij dat nou?
Hoeft ook nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Flena het volgende:
[..]
ja het gaat me een beetje te snelsnap er niks meer van
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat ze dat met jou afwijzen![]()
PM of MSNen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet dat ze dat met jou afwijzen![]()
Oke lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:28 schreef Flena het volgende:
[..]
nee nog niet
ooooh dan moet ik je teleurstellenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik hou niet van blauwe enveloppen
Doe maar gewoon een gele!
Kom maar opquote:
vind het wel jammer, maar is niet anders kan er wel mee levenquote:
alweerquote:
Jij dronk toch niet?quote:
Jaa maar ze post niet zo veel meer, of vraag ik nu te veel?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoe kan je er nou kwijt raken, zit nog op de zelfde plek
quote:
Hmm.. dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij altijd zo was
Ook niet met je eigen lul?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:29 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
daar heb ik niks mee Tijn, viespeuk
Jaquote:
Hoiiquote:
Ik geloof dat ze hetero is meid, maar maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa maar ze post niet zo veel meer, of vraag ik nu te veel?
nee joh, lekker blijven vragenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Jaa maar ze post niet zo veel meer, of vraag ik nu te veel?
tjaa JIJ accepteert geen blauwe enveloppenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:32 schreef getl0st het volgende:
[..]
alweer
als enige die moeite doet.. en weer een teleurstelling
hahahaha okey fijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Flena het volgende:
[..]
nee joh, lekker blijven vragenik lees wel mee
Ok ok ok.. doe maar een blauwe danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
tjaa JIJ accepteert geen blauwe enveloppen
ik hetero?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hetero is meid, maar maakt niet uit hoor
quote:
Oepsquote:
Ja vandaag dit morgen zo, ben blij dat je hem er tussen zag staan (de post)quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Flena het volgende:
[..]
ik hetero?
dan moet je me prof nog maar es lezen
huh ik ook, dus dan mag ik niet meer met dr kletsen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hetero is meid, maar maakt niet uit hoor
Pfffffquote:
oh bij mij veranderd dat niet hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja vandaag dit morgen zo, ben blij dat je hem er tussen zag staan (de post)
ik vind het mooier toen ie iets anders zei.. maargoed.. weet niet meer watquote:
Dat is ook variabel van het onderwerp en timingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
huh ik ook, dus dan mag ik niet meer met dr kletsen?
hahaha what tha hellquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg net een berichtje van relatieplanet:
kan je holpe mij ik ben niet geprouke deisa
Relatieplanet?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Kreeg net een berichtje van relatieplanet:
kan je holpe mij ik ben niet geprouke deisa
Dat was nou net de opzetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef Flena het volgende:
[..]
oh bij mij veranderd dat niet hoor
ja goed he...ik lees selectief nu
ooohhh gaat dat zoquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is ook variabel van het onderwerp en timing
Er zitten best leuke kerels op relatieplanetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Relatieplanet?!
En dat berichtje, ik maak er niets uit op
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten best leuke kerels op relatieplanet. Of de gozers nu daar tenenkrommende opmerkingen tegen me maken of hier, dat maakt ook weinig uit
.
ja goed he, ik luister soms best goed hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat was nou net de opzet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
dan is het er een en niet meerder zoals in het zin verband lullen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten best leuke kerels op relatieplanet. Of de gozers nu daar tenenkrommende opmerkingen tegen me maken of hier, dat maakt ook weinig uit
.
Ik moet eigenlijk even in m'n profiel zetten dat een beetje fatsoenlijke kennis van de Nederlandse taal gewaardeerd wordt. Als in, kunnen communiceren enzoquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is waarmaar dan is het hier wel gezelliger
Ik kan het ook niet helpen dat jij je aangesproken voeltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik toch al die tijd zo lief tegen je krijg ik dit weer
Is er weleens wat uitgekomen, uit relatieplanet? een date ofzo?quote:
na al die moeite? zoveel was t ook weer nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
na al die moeite en dan zeg je makkelijk?
Nee, want ik ben een lafbek met een gratis accountquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Is er weleens wat uitgekomen, uit relatieplanet? een date ofzo?
Je praten schreef in het algeheel zal het wel aan je zins verband liggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet helpen dat jij je aangesproken voelt.
hahahahah tot over tien topics dan maarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat even douchen en de hond uitlaten, tot over 10 topics
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
Als je een beetje door loopt en ik een beetje stal kunnen we het er 8 van makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
quote:
Heel die gozert is goud gewoon...sow!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
@ Artic, als ie zegt: "kan ie niet praten"
Die Sow viel mij nogal tegen
En dan mag je niet daten ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een lafbek met een gratis account.
jawel in het blauw wel hoor, maar moet um nog opzoeken dus dat duurt dan wel ffequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja want jij doet het niet.. zelfs niet in het blauw
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturenquote:
Achja, jij als breezer houdt daar natuurlijk wel vanquote:
lies.. je houd me aan het lijntjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
jawel in het blauw wel hoor, maar moet um nog opzoeken dus dat duurt dan wel ffe
al die dating sites zijn als je t mij vraagt pure onzin. Dan kan je net als een buurman van me je zelf net zo goed op marktplaats zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
.
Ik stuur je wel een PM met een samenvatting.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturen.
hoezo ben ik ineens een breezer?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, jij als breezer houdt daar natuurlijk wel van
je naam hequote:
Euhhhww, dat is inderdaad lastig jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturen.
Je voelt je toch niet te goed voor een breezer, was je meer een jenever typquote:
oh dat jaquote:
Fok! de datingsitequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Euhhhww, dat is inderdaad lastig ja
Fok
Zijn we een ontopic bezigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
koop je lekker een postduif zo weer een onderwerp gehad volgende
Whiskyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet te goed voor een breezer, was je meer een jenever typ
Welk topic, breezersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn we een ontopic bezigGa jij het afkappen
dat gaat je nu eeuwig achtervolgen hoorquote:
Alleen werkt het niet altiujdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |