Articquote:
Ik zie inderdaad dat het tempo weer "full-speed" is hier..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef getl0st het volgende:
Al wist je dat wel, het is niet meer te volgen hier
Sow!quote:
Ik moet echt enorm naar de wc maar misschien mis ik dan wel net die ene opmerking die mijn leven op z'n kop zetquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Al wist je dat wel, het is niet meer te volgen hier
Grote meets, nog engerquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die paar meets die ik heb bijgewoond waren niet eng. Wel saai soms omdat niemand z'n scheir echt opentrekt of omdat er al kliekjes aanwezig waren.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bestaan er dan ook single4life armbandjes?
hoeft ook niet doe alles voor een zoen en voor jou haal ik gewoon de kommas er tussen uitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je komma's, serieus, ik snap geen hol van je zinnen![]()
PDA!!quote:
Ja.. en dan bied je aan om via PM of MSN verder te gaan.. en dan willen ze dat niet.. snap jij dat nou?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad dat het tempo weer "full-speed" is hier..
okey ik d8 al wat betekent datquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh, ik zie nu pas m'n typefout, scheir ipv scheur
gelukkig, dank jequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hoeft ook niet doe alles voor een zoen en voor jou haal ik gewoon de kommas er tussen uit
Gewoon mee lullen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb geen idee in wat voor gesprek ik ben beland hoor.
Gewoon laten lopen, zal niet de eerst zijn vanavond * noem geen namen iets met flequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet echt enorm naar de wc maar misschien mis ik dan wel net die ene opmerking die mijn leven op z'n kop zet
Bindingsangst geloof ik misschien ook niet zo in. Maar als je me niet leuk vind dan blijf je niet jaren bij mij. Ofzo, ik geloof wel dat er 'iets' is.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je ervan overtuigd bent dat hij in zal gaan zien wat hij mist als hij het kwijt is, moet je zorgen dat hij het kwijt raakt, of tewel afstand nemen. hoe moeilijk dan ook
En anders denk ik dat het je niet gaat lukken, anders zou hij dat allang verder laten komen. Bindingsangst geloof ik niet zozeer in. ZEker niet als het contact er al jaren is.
Ik wil er ook wel eentjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Daar zou ik er dan wel 1 van willen hebben
Vrouwen zijn toch niet te vertrouwen (iig niet naar mijn ervaring) Sorry als de dames zich aangesproken voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |