quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
* Jannuk gaat even douchen en de hond uitlaten, tot over 10 topics
Als je een beetje door loopt en ik een beetje stal kunnen we het er 8 van makenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
quote:
Heel die gozert is goud gewoon...sow!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:39 schreef Cuegirllie het volgende:
@ Artic, als ie zegt: "kan ie niet praten"
Die Sow viel mij nogal tegen
En dan mag je niet daten ofzo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een lafbek met een gratis account.
jawel in het blauw wel hoor, maar moet um nog opzoeken dus dat duurt dan wel ffequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
ja want jij doet het niet.. zelfs niet in het blauw
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturenquote:
Achja, jij als breezer houdt daar natuurlijk wel vanquote:
lies.. je houd me aan het lijntjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
jawel in het blauw wel hoor, maar moet um nog opzoeken dus dat duurt dan wel ffe
al die dating sites zijn als je t mij vraagt pure onzin. Dan kan je net als een buurman van me je zelf net zo goed op marktplaats zettenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zitten best leuke kerels op relatieplanet. Of de gozers nu daar tenenkrommende opmerkingen tegen me maken of hier, dat maakt ook weinig uit
.
Ik stuur je wel een PM met een samenvatting.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:40 schreef Jannuk het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturen.
hoezo ben ik ineens een breezer?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja, jij als breezer houdt daar natuurlijk wel van
je naam hequote:
Euhhhww, dat is inderdaad lastig jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat is lastig communiceren. Met een gratis account kun je geen berichtjes sturen.
Je voelt je toch niet te goed voor een breezer, was je meer een jenever typquote:
oh dat jaquote:
Fok! de datingsitequote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Euhhhww, dat is inderdaad lastig ja
Fok
Zijn we een ontopic bezigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
koop je lekker een postduif zo weer een onderwerp gehad volgende
Whiskyquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:45 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je voelt je toch niet te goed voor een breezer, was je meer een jenever typ
Welk topic, breezersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn we een ontopic bezigGa jij het afkappen
dat gaat je nu eeuwig achtervolgen hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |