Hannah doet dan ook altijd even haar gezicht in mijn tiet duwen, om dan uiteindelijk met dr hoofd tegen mn tiet aan in slaap te vallen, lekker kussentjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
dat doet elin nog bij bijna elke voeding..ze is er ook heel intens mee bezig
DJMO hij kan helemaal plat in de ligstand dus dan moet het te doen zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef DJMO het volgende:
fruppel, als je wandelwagen een ligstand heeft, kan ze rustig daarin. zitstand is nog niet verstandig, maar in ligstand (kan ze toch al meer zien) kan geen kwaad (volgens mijn cb, ha én kinderfysio)
En??quote:
hij heeft gebeld met de kinderarts. Kinderarts zegt, ga maar met de voeding beginnen die je bij Amber ook gehad hebt (Friso Allergycare) en maak maar een afspraak bij me.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En??
Ingrid, ik had met Twan een MacLaren.. erg duur maar ook erg goed. Die gaan we gebruiken als reserve/vakantiebuggy. Ik heb nu mn oog laten vallen op een Topmark, maar die moet ik nog even in het echt proberen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:19 schreef Fruppel het volgende:
Het is echt vreselijk ik ben echt een muts, word er helemaal emo van dat Danique bijna niet meer in de bak past....mijn kleine meisje
Goede zaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij heeft gebeld met de kinderarts. Kinderarts zegt, ga maar met de voeding beginnen die je bij Amber ook gehad hebt (Friso Allergycare) en maak maar een afspraak bij me.
Okay, is dat nog weer andere voeding dan hyperallergeen dan? Of is het alleen een ander merk? Nou hopelijk kunnen jullie snel terecht!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij heeft gebeld met de kinderarts. Kinderarts zegt, ga maar met de voeding beginnen die je bij Amber ook gehad hebt (Friso Allergycare) en maak maar een afspraak bij me.
Ik moet 'm nu eerst voorschieten en als blijkt dat ze het er beter op doet dan op de voeding die ze nu krijgt dan kan ik een vergoeding krijgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Goede zaakTenminste het idee dat je iets doet, of niet?
Krijg je die voeding ook vergoed?
In Allergycare zitten geen melkeiwitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, is dat nog weer andere voeding dan hyperallergeen dan? Of is het alleen een ander merk? Nou hopelijk kunnen jullie snel terecht!!
Okay... hopelijk gaat ze het er beter op doen!! Succesquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
In Allergycare zitten geen melkeiwitten.
Het is inderdaad zo dubbel, geniet volop van alles wat Danique aan het leren is maar het gaat zo snel!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vind het een heel dubbel gevoel, aan de ene kant erg leuk dat Lennon steeds meer kan en doet, maar aan de kant wil ik graag dat ie klein blijft...
Heb jij dezelfde handvatten nodig dan? Ook voor de brede Difrax S-fles? Als je ze vindt, mag je ze voor me meenemen blauw/groen of wit/zilver en opsturen. Dat is nog altijd goedkoper dan de verzendkosten van internet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:33 schreef Estrys het volgende:
Seb past al maanden niet meer fatsoenlijk in onze bak, nou hebben wij de stokke dus dat is niet zo vreemd want die bak is erg klein. Op het kdv leggen ze hem ook al een maand of wat niet meer in de bak omdat hij meteen op zijn buik draait en ze het risico niet willen nemen dat hij eruit valt.
Ik vind het wel leuk dat hij niet klein blijft en steeds meer kan, zo'n kleine baby is wel leuk hoor, maar hij is nu wel een beetje toe aan zitten en zo want hij krijst alles bij elkaar als hij ligt en (op schoot) zitten is wel goed. kijken kijken kijken. Eerst viel hij nog wel in slaap in de wagen maar nu wil hij kijken, in de auto ook. We hebben een spiegel zodat we hem kunnen zien maar hij zit echt te staren uit het raam![]()
Hij wil ook zijn fles zelf vasthouden alleen is het nog te zwaar. Ik had gekeken naar die handvatten. Ze hadden hier bij Kruidvat ook niet (Diaan). Het stond wel voor het rek waar ze hadden gehangen. Zo direct hier in de stad nog even kijken.
Diaan volgens mij heb ik die handvaten hier in de stad gezien, als je wilt kan ik zo in mijn pauze wel even voor je kijken!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb jij dezelfde handvatten nodig dan? Ook voor de brede Difrax S-fles? Als je ze vindt, mag je ze voor me meenemen blauw/groen of wit/zilver en opsturen. Dat is nog altijd goedkoper dan de verzendkosten van internet.
Lennon valt bijna altijd in slaap in de auto, erg handighij wordt er ook erg rustig van.
Ow als je zou willen, heel graag... ik heb ze alleen nog maar gezien voor de smalle fles. Het moet dus voor de brede Difraxfles zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:39 schreef Fruppel het volgende:
[..]
Diaan volgens mij heb ik die handvaten hier in de stad gezien, als je wilt kan ik zo in mijn pauze wel even voor je kijken!
Danique slaapt niet in de auto die wil alles zien dus kijkt vrolijk in het rond!
Okidoki!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:16 schreef Fruppel het volgende:
Dat zou wel super zijn! Mocht ik ze hier weer niet kunnen vinden dan zal ik het even laten weten!
Ik weet niet of ze net zo zijn als die van Avent maar dat gaat niet in een envelop hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:04 schreef Diaan73 het volgende:
Volgens mij past het wel in een envelop. Het is in ieder geval heel licht en anders gewoon even uit de verpakking halen toch? Hmm ik weet niet of Fruppel al onderweg is, anders heb ik ze straks dubbel. Maar als je wil kijken, graag.
Ingrid, bah.. misschien ook doorkomende tandjes. Lennon had gisteren ook al gespuugd en dat had hij nog nooit eerder gedaan.
Niet?? Ook niet als je ze uit de verpakking haalt? En in een iets grotere envelop doet? Als het inderdaad zo is, dan kan ik ze idd beter via de website bestellen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:06 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze net zo zijn als die van Avent maar dat gaat niet in een envelop hoor
Daar zal ik eens naar kijken... is er in Almelo wel één? Edit: ik zie net dat op 4 juni een winkel is geopend in Enschede. Ik ga ze bellen!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:08 schreef MeNicole het volgende:
Diaan ik weet niet of ze bij jullie een Dirx drogist hebben maar daar hebben ze ze ook!!
We hebben in Almelo niet maar in Rijssen wel en aangezien schoonmoeder daar woontquote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet?? Ook niet als je ze uit de verpakking haalt? En in een iets grotere envelop doet? Als het inderdaad zo is, dan kan ik ze idd beter via de website bestellen.
[..]
Daar zal ik eens naar kijken... is er in Almelo wel één? Edit: ik zie net dat op 4 juni een winkel is geopend in Enschede. Ik ga ze bellen!!
Okay, die in Enschede is vrij dichtbij, kan ik ook nog wel naartoe rijden vandeweek.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:15 schreef MeNicole het volgende:
[..]
We hebben in Almelo niet maar in Rijssen wel en aangezien schoonmoeder daar woontMoet je anders maar ff een gil geven.
ik was zo blij dat je handvatten schreef eerder.. en dan nu je nu opeens handvatenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:44 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, die handvaten via hier is dus geen optie. Ik ga morgen wel even naar Dirx kijken en anders bestel ik ze gewoon via de site.
Estrys, lennon zweet ook altijd in de MC, wat ik weleens doe is gewoon een hydrofiel luier erin leggen, is volgens mij minder zweetgevoelig dan de bekleding van de MC of de badstofhoes.
Vicky, hopelijk gaat het helpen... ik duim voor je.
Ingrid, ik gebruik nu eigenlijk - als het nodig is - sudocreme, vond ik met Twan altijd erg fijn en nu ook gewoon weer gedaan.
Weer terug van cb... Lennon is nu 65,6 cm, weegt 6680 gram, hoofdomtrek 42,4 cm. Hij zit nu wat gewicht betreft tussen de middelste en onderste lijn in, wat ze wel goedvondt. We mogen beginnen met smiddags wat bijvoeding in de vorm van groente, als dat goed gaat ook smorgens wat fruit. Als hij 6 maanden is, mogen we beginnen met opvolgmelk, granenpap, maaltijden en evt. een broodkorst. Omdat Lennon wat dunne poepluiers heeft, heeft ze ons aangeraden de fles aan te maken met rijstwater, dus het water waar de rijst in gekookt heeft, dat stopt namelijk. Net maar even gemaakt en de komende dag geven. Ik heb het ook nog met haar over Rapley gehad, dat kende ze niet maar toen ik het uitlegde, knikte ze instemmend dat dat heel goed was en dat we dat vooral moesten doen, maar dat ze niet wist dat dat zo heette. Verder weer erg tevreden en hij doet zelfs al dingen die baby's van 6 maanden moeten doen.
Enne Lennon gaf geen kick bij het 1e prikje en bij het 2e prikje zei ze: nu gaat hij wel krijsen.. nou 3 huiltjes en toen was hij alweer stil. Onze stoere bink![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik was zo blij dat je handvatten schreef eerder.. en dan nu je nu opeens handvaten
Herkenbaar. In het algemeen als hij nar iets of iemand anders ruiktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:23 schreef texelonia het volgende:
Vinden jullie het ook zo stom als je je kindje van de opvang ophaalt, dat ze dan ruikt naar die omgeving/leidsters/ander merk billendoekjes of wat het dan ook is?Het is dat ze nu knock-out in bed ligt, anders had ik d'r in bad gedaan
het viel mij ook al opquote:
Ow ik had dit even snel getypt, tussen het eten en dat Twan thuiskwam door... sorry dames.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:33 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik was zo blij dat je handvatten schreef eerder.. en dan nu je nu opeens handvaten
Arm ding...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:16 schreef Vicky het volgende:
Tess heeft net de 1e fles allergycare binnen en ze vond het VIES!! Zat te kokhalzen en te tutten met de fles.
Ze is nu steeds aan het spugen...
selene doet aan zelfbediening in heur bedje en trek maar vast zelf haar slaapzakje uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef DJMO het volgende:
hoe bedoel je slaapzakje andersom simmu? heb ik wat gemist???
arme joep seilram, hopen dat het vandaag beter gaat
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
thnx Freecell
Mijn meisje is echt 1 jaar![]()
De tranen zitten me echt hoog vandaag...dat had ik niet van mezelf verwacht![]()
We hebben dr vanmorgen zingend uit bed gehald, dat vond ze geloof ik erg grappig...en de balonnen aan dr stoel zijn natuurlijk echt feest hihi.
Bij deze nemen we afscheid van het babytjes topic...tot in het volgende topic![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
binnenstebuiten bedoeld zequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:12 schreef DJMO het volgende:
je bedoelt de ritssluiting op haar rug ??
fijn dat iig wel helpt vicky!
Het went, heusquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:24 schreef Jore het volgende:
Gefeliciteerd met Dana!
Lieuwe heeft vannacht voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen. Hij sliep al een tijdje in z'n ledikantje, maar die had ik bij ons gezet vanwege de nachtvoedingen (en de gezelligheid). Ik vond het heel erg, er is nu zo'n lege plek naar het bed en ik kon z'n ademhaling niet horen of even stiekem naar hem kijken. Bah.
L. vond het (uiteraard) allemaal prima en heeft heerlijk geslapen, hij kwam om vier uur en werd daarna stinkend en blij wakker om half acht.
Kan bestquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
binnenstebuiten bedoeld zeachterstevoren is de pasvorm niet zo goed denk ik
ik heb van die veiligheidsspelden waarvan je de kop omhoog moet trekken, maar dat vind ik een beetje eng eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
Simmu, en een veiligheidsspeld door de rits en dan vastzetten asn de ondekant?? Amber maakte ook steeds haar slaapak open. Je moet uiteraard wel die kinderveilige spelden nemen
selene ook, maar het is gewoon gaaf om eraan te prutsen. ik denk dat als dit aanhoudt ik idd gewoon ga proberen om het achterstevoren aan te doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan bestLigt er een beetje aan wat voor slaapzakje het is, maar mijn zus had slaapzakjes waar dat prima mee kon!
L. trekt hem niet uit, niet nodig, hij kan ook wel staan, kruipen, rondhobbelen mèt slaapzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |