selene doet aan zelfbediening in heur bedje en trek maar vast zelf haar slaapzakje uitquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:08 schreef DJMO het volgende:
hoe bedoel je slaapzakje andersom simmu? heb ik wat gemist???
arme joep seilram, hopen dat het vandaag beter gaat
quote:Op woensdag 24 juni 2009 08:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
thnx Freecell
Mijn meisje is echt 1 jaar![]()
De tranen zitten me echt hoog vandaag...dat had ik niet van mezelf verwacht![]()
We hebben dr vanmorgen zingend uit bed gehald, dat vond ze geloof ik erg grappig...en de balonnen aan dr stoel zijn natuurlijk echt feest hihi.
Bij deze nemen we afscheid van het babytjes topic...tot in het volgende topic![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
binnenstebuiten bedoeld zequote:Op woensdag 24 juni 2009 09:12 schreef DJMO het volgende:
je bedoelt de ritssluiting op haar rug ??
fijn dat iig wel helpt vicky!
Het went, heusquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:24 schreef Jore het volgende:
Gefeliciteerd met Dana!
Lieuwe heeft vannacht voor het eerst op zijn eigen kamertje geslapen. Hij sliep al een tijdje in z'n ledikantje, maar die had ik bij ons gezet vanwege de nachtvoedingen (en de gezelligheid). Ik vond het heel erg, er is nu zo'n lege plek naar het bed en ik kon z'n ademhaling niet horen of even stiekem naar hem kijken. Bah.
L. vond het (uiteraard) allemaal prima en heeft heerlijk geslapen, hij kwam om vier uur en werd daarna stinkend en blij wakker om half acht.
Kan bestquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:15 schreef Estrys het volgende:
[..]
binnenstebuiten bedoeld zeachterstevoren is de pasvorm niet zo goed denk ik
ik heb van die veiligheidsspelden waarvan je de kop omhoog moet trekken, maar dat vind ik een beetje eng eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 24 juni 2009 09:13 schreef Vicky het volgende:
Simmu, en een veiligheidsspeld door de rits en dan vastzetten asn de ondekant?? Amber maakte ook steeds haar slaapak open. Je moet uiteraard wel die kinderveilige spelden nemen
selene ook, maar het is gewoon gaaf om eraan te prutsen. ik denk dat als dit aanhoudt ik idd gewoon ga proberen om het achterstevoren aan te doenquote:Op woensdag 24 juni 2009 09:40 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan bestLigt er een beetje aan wat voor slaapzakje het is, maar mijn zus had slaapzakjes waar dat prima mee kon!
L. trekt hem niet uit, niet nodig, hij kan ook wel staan, kruipen, rondhobbelen mèt slaapzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |