Hannah doet dan ook altijd even haar gezicht in mijn tiet duwen, om dan uiteindelijk met dr hoofd tegen mn tiet aan in slaap te vallen, lekker kussentjequote:Op dinsdag 23 juni 2009 09:27 schreef Kleurdoos het volgende:
dat doet elin nog bij bijna elke voeding..ze is er ook heel intens mee bezig
DJMO hij kan helemaal plat in de ligstand dus dan moet het te doen zijn!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:51 schreef DJMO het volgende:
fruppel, als je wandelwagen een ligstand heeft, kan ze rustig daarin. zitstand is nog niet verstandig, maar in ligstand (kan ze toch al meer zien) kan geen kwaad (volgens mijn cb, ha én kinderfysio)
En??quote:
hij heeft gebeld met de kinderarts. Kinderarts zegt, ga maar met de voeding beginnen die je bij Amber ook gehad hebt (Friso Allergycare) en maak maar een afspraak bij me.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En??
Ingrid, ik had met Twan een MacLaren.. erg duur maar ook erg goed. Die gaan we gebruiken als reserve/vakantiebuggy. Ik heb nu mn oog laten vallen op een Topmark, maar die moet ik nog even in het echt proberen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:19 schreef Fruppel het volgende:
Het is echt vreselijk ik ben echt een muts, word er helemaal emo van dat Danique bijna niet meer in de bak past....mijn kleine meisje
Goede zaakquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij heeft gebeld met de kinderarts. Kinderarts zegt, ga maar met de voeding beginnen die je bij Amber ook gehad hebt (Friso Allergycare) en maak maar een afspraak bij me.
Okay, is dat nog weer andere voeding dan hyperallergeen dan? Of is het alleen een ander merk? Nou hopelijk kunnen jullie snel terecht!!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef Vicky het volgende:
[..]
hij heeft gebeld met de kinderarts. Kinderarts zegt, ga maar met de voeding beginnen die je bij Amber ook gehad hebt (Friso Allergycare) en maak maar een afspraak bij me.
Ik moet 'm nu eerst voorschieten en als blijkt dat ze het er beter op doet dan op de voeding die ze nu krijgt dan kan ik een vergoeding krijgen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef freecell het volgende:
[..]
Goede zaakTenminste het idee dat je iets doet, of niet?
Krijg je die voeding ook vergoed?
In Allergycare zitten geen melkeiwitten.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay, is dat nog weer andere voeding dan hyperallergeen dan? Of is het alleen een ander merk? Nou hopelijk kunnen jullie snel terecht!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |