Mja, ooit een docu gezien over zijn leven. Het is echt vanaf jaar 0 gewoon triest eigenlijk. Maar dan nog, hij heeft zijn stempel op de popwereld kunnen zetten. Alleen had hij tien jaar terug moeten sterven, nu is het zo'n anticlimax. Klinkt cru, maar MJ staat naast de muziek toch vooral bekend om alle schandalen in de laatste paar jaar. Dat is jammer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja het is zonde.
Vooral zielig voor hem dat hij geen normale seconde heeft gehad in zijn leven.
Veel te jong bekend geworden. Je ziet maar dat al die aandacht niet goed voor je is.
Hij heeft een ontzettende stempel kunnen zetten. Maar het zielige van geen normaal leven kunnen hebben vind ik eigenlijk veel erger. Hoe iemand ten onder kan gaan aan zijn eigen roem (en ouders).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ooit een docu gezien over zijn leven. Het is echt vanaf jaar 0 gewoon triest eigenlijk. Maar dan nog, hij heeft zijn stempel op de popwereld kunnen zetten. Alleen had hij tien jaar terug moeten sterven, nu is het zo'n anticlimax. Klinkt cru, maar MJ staat naast de muziek toch vooral bekend om alle schandalen in de laatste paar jaar. Dat is jammer.
The final curtain heeft hij iets vroeger gehaald dan was gepland, eigenlijk denk ik dat dat maar goed is ook, 50 concerten met zijn gestel was toch al zijn dood geworden. Of is dat nu eigenlijk al....
Dat dus. Hoewel ik geen fan ben van zijn muziek, snap ik wel wat hij heeft gedaan voor de muziekwereld. Ik kon het trouwens niet geloven toen ik het vanmorgen las op Fok!, maar nu.nl bevestigde het weerquote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:49 schreef AirwiN het volgende:
Gisteravond twijfelde ik nog of al die onbevestigde berichten over MJ allemaal wel waar waren. Toen ik vanochtend wakker werd met Leave me alone van dezelfde MJ op de radio wist ik wel hoe laat het was.
Hij heeft geweldige muziek gemaakt maar volgens mij een verschrikkelijk leven gehad. Arme kerel!
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:05 schreef liefie_ het volgende:
Moet ik ze helemaal op gaan sporen om te kijken of ik niet een of andere zwever binnen heb gebuzzt
Dat vliegtuigje en die zwervers niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:33 schreef liefie_ het volgende:
Ja ik bedoel die wil je niet in je trappenhuis!
Ik las het net, en kon het nauwelijks geloven.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 08:49 schreef AirwiN het volgende:
Gisteravond twijfelde ik nog of al die onbevestigde berichten over MJ allemaal wel waar waren. Toen ik vanochtend wakker werd met Leave me alone van dezelfde MJ op de radio wist ik wel hoe laat het was.
Hij heeft geweldige muziek gemaakt maar volgens mij een verschrikkelijk leven gehad. Arme kerel!
Vriendje is niet thuisquote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat vliegtuigje en die zwervers niet natuurlijk.
Ga eens kijken jij, neem iets hards mee.
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 10:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Vriendje is niet thuis
Maar ik gluur af en toe door een kier in de deur en hou ze in de gaten
Mn haar zit niet, dus ik kan niet echt naar buiten
Dat is het nadeel van die krullen, met geen mogelijkheid in model te krijgen...
neeeej!?!?! echt?quote:
Echt, klein potje helaas. Cookie Dough, andere smaken hadden ze niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeej!?!?! echt?
welke smaak?
Ik geniet even mee door jou, ik ben op dieet namelijk
Wat voor dieet volg je nu?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:14 schreef liefie_ het volgende:
Weer en nog steeds haha
Die poging toen was niet zo gelukt maar nu gaat het al een tijdje heel goed!
Hoewel ik nog geen verandering zie aan mn lichaam en op de weegschaal ga ik niet
Maar het voelt wel goed en ik heb niet het idee dat ik echt wat mis
Behalve B&J natuurlijk![]()
het ban-alle-slechte-dingen-uit-je-huis-en-eet-alleen-goede-dingen-dieetquote:
Dan heb je toch niets meer in je kastjes staan?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het ban-alle-slechte-dingen-uit-je-huis-en-eet-alleen-goede-dingen-dieet
het voelt iig wel beterquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef Burdie het volgende:
Gewoon niet snoepen dus, goed bezig.
(maar niet heel effectief als je er niet minder bij gaat eten/ meer gaat bewegen/ je 'lifestyle' aanpast)
*kwijltquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef liefie_ het volgende:
ik kook heerlijk!
met veel kaas en sausjes en andere vreselijke dingen..
en het lekkerst blijft toch chipjes en frietjes en ijs en zo
jij komt ook uit Tilburg hequote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*kwijlt![]()
*kijkt naar beginnend buikje![]()
Als je die sausjes en kaas bij het avondeten weglaat scheelt dat ook al een heleboelquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:26 schreef liefie_ het volgende:
ik kook heerlijk!
met veel kaas en sausjes en andere vreselijke dingen..
en het lekkerst blijft toch chipjes en frietjes en ijs en zo
Dat zeg ik, dat doen we nuquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je die sausjes en kaas bij het avondeten weglaat scheelt dat ook al een heleboel
Ik moet vandaag mijn inname matigen omdat ik me gisteren nogal te buiten ben gegaan helaasquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij komt ook uit Tilburg he
Samen naar de frietboetiek?
Ik zei dat alle slechte dingen het huis uit waren en er alleen gezonde dingen in huis zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:08 schreef Rossdale het volgende:
Dat zei je helemaal niet
Je zei dat alle snoepjes etc uit huis waren. Daarna zei je dat je lekker kan koken met al die sausjes etc.
Ik ben zondag in Tilburg!quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij komt ook uit Tilburg he
Samen naar de frietboetiek?
Zo en weer wakker.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik zei dat alle slechte dingen het huis uit waren en er alleen gezonde dingen in huis zijn
En dat ik dus ook niet meer ongezond kook
Wordt druk bij de frietboetiek danquote:
ik vind dat het zou werken als ik me zo goed zou blijven voelen en als mn kleren te groot wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 15:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo en weer wakker.
Je bent dus goed bezig.Wanneer wil je controleren of je dieet werkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |