Ik ben vanmorgen eerder opgestaan om frambozen en aardbeien te plukken en er een smoothie van te makenquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:23 schreef nectarientje het volgende:
zo! Ik had vandaag op mijn werk een grote schaal met aardbeitjes en druifjes
Dat lijkt me beter dan dat de plaatselijke cokedealer dankzij jou binnen loopt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
De kersenboer loopt weer binnen door me.
Ach, dan moet ik ook mijn hoofd leegmaken.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:40 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat lijkt me beter dan dat de plaatselijke cokedealer dankzij jou binnen loopt.
Ik misgun het je ook niet hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, dan moet ik ook mijn hoofd leegmaken.
Je hebt een spiegel tussen je benen?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mmm, zal ik morgen een rokje aantrekken en iedereen verblinden?
Kom je morgen naar Den Haag?quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:43 schreef CherryLips het volgende:
Mmm, zal ik morgen een rokje aantrekken en iedereen verblinden?
Als je morgen toch niet naar Den Haag komt hoef je van mij geen rokje aan te trekken.quote:
Erg kortquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe kort denk je dat mijn rokjes zijn?
Full Brazilian wax dan maar.quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet ik ook boven de knieën scheren, daar heb ik geen zin in.
Van CherryLips naar cHairyLegs...quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet ik ook boven de knieën scheren, daar heb ik geen zin in.
Eetse!quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:55 schreef Anthraxx het volgende:
Een beetje vent kauwt daar wel doorheen.
Scherp!quote:
Dit was al bijna een latertje.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 06:47 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb het idee dat jij steeds vroeger opstaat Godt!
mogguh trouwens!
Mja, ik stond ook wederom vroeg op, kijk even teletekst en zie 4 paginas met MJ nieuws. Ondanks al het negatieve nieuws van de laatste tien jaar, toch weer een poplegende die heen is gegaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dit was al bijna een latertje.
Ik was de hele week eigenlijk al vroeger maar ik post niet altijd.
Ik poste nu toch al vanwege het onverwachte nieuws over MJ.
Ja het is zonde.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik stond ook wederom vroeg op, kijk even teletekst en zie 4 paginas met MJ nieuws. Ondanks al het negatieve nieuws van de laatste tien jaar, toch weer een poplegende die heen is gegaan.
Mja, ooit een docu gezien over zijn leven. Het is echt vanaf jaar 0 gewoon triest eigenlijk. Maar dan nog, hij heeft zijn stempel op de popwereld kunnen zetten. Alleen had hij tien jaar terug moeten sterven, nu is het zo'n anticlimax. Klinkt cru, maar MJ staat naast de muziek toch vooral bekend om alle schandalen in de laatste paar jaar. Dat is jammer.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja het is zonde.
Vooral zielig voor hem dat hij geen normale seconde heeft gehad in zijn leven.
Veel te jong bekend geworden. Je ziet maar dat al die aandacht niet goed voor je is.
Hij heeft een ontzettende stempel kunnen zetten. Maar het zielige van geen normaal leven kunnen hebben vind ik eigenlijk veel erger. Hoe iemand ten onder kan gaan aan zijn eigen roem (en ouders).quote:Op vrijdag 26 juni 2009 07:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ooit een docu gezien over zijn leven. Het is echt vanaf jaar 0 gewoon triest eigenlijk. Maar dan nog, hij heeft zijn stempel op de popwereld kunnen zetten. Alleen had hij tien jaar terug moeten sterven, nu is het zo'n anticlimax. Klinkt cru, maar MJ staat naast de muziek toch vooral bekend om alle schandalen in de laatste paar jaar. Dat is jammer.
The final curtain heeft hij iets vroeger gehaald dan was gepland, eigenlijk denk ik dat dat maar goed is ook, 50 concerten met zijn gestel was toch al zijn dood geworden. Of is dat nu eigenlijk al....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |