Hij klinkt alsof hij een weloverwogen keuze heeft gemaakt. Als ik het zo lees heeft hij er in ieder geval veel zin in.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:08 schreef Keltie het volgende:
Weet niet of het hier al stond.. Wel grappig om te lezen:
[..]
Was het na die overtreding tegen Rangers einde verhaal danquote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:21 schreef Tomasso het volgende:
Ook ik ben het er mee eens dat hij meer kansen had moeten hebben en niet na 1 grote blunder tegen de Rangers (als ik me niet vergis) geslachtofferd werd.
quote:2009
Zondag 02-08 14.30 uur Feyenoord - NEC
Zondag 09-08 12.30 uur Vitesse - Feyenoord
Zondag 16-08 14.30 uur Heracles - Feyenoord
Zondag 23-08 16.30 uur Feyenoord - Roda JC
Zondag 30-08 14.30 uur Feyenoord - FC Twente
Zondag 13-09 12.30 uur Willem II - Feyenoord
Zondag 20-09 14.30 uur Feyenoord - PSV
Woensdag 23-09 KNVB Beker 2e ronde
Zondag 27-09 14.30 uur NAC - Feyenoord
Zaterdag 03-10 20.45 uur Feyenoord - RKC
Zondag 18-10 16.30 uur Sparta - Feyenoord
Zaterdag 24-10 19.45 uur Feyenoord - VVV
Woensdag 28-10 KNVB Beker 3e ronde (o.v.)
Zondag 01-11 12.30 uur Ajax - Feyenoord
Zondag 08-11 14.30 uur AZ - Feyenoord
Zondag 22-11 12.30 uur Feyenoord - FC Utrecht
Zondag 29-11 12.30 uur ADO Den Haag - Feyenoord
Zondag 06-12 14.30 uur Feyenoord - FC Groningen
Zaterdag 12-12 19.45 uur Heerenveen - Feyenoord
Zaterdag 19-12 19.45 uur Feyenoord - Willem II
Woensdag 23-12 KNVB Beker 4e ronde (o.v.)
2010
Zondag 24-01 14.30 uur VVV - Feyenoord
Woensdag 27-01 KNVB Beker kwartfinale (o.v.)
Zondag 31-01 12.30 uur Feyenoord - Ajax
Donderdag 04-02 20.00 uur RKC - Feyenoord![]()
Zondag 07-02 14.30 uur Feyenoord - AZ
Zondag 14-02 12.30 uur FC Utrecht - Feyenoord
Zondag 21-02 12.30 uur Feyenoord - ADO Den Haag
Zondag 28-02 14.30 uur FC Groningen - Feyenoord
Zondag 07-03 12.30 uur Roda JC - Feyenoord
Zondag 14-03 14.30 uur Feyenoord - Heracles
Zaterdag 20-03 20.45 uur Feyenoord - Vitesse
Woensdag 23-03 KNVB Beker halve finale (o.v.)
Zondag 28-03 12.30 uur NEC - Feyenoord
Zondag 04-04 12.30 uur Feyenoord - NAC
Zondag 11-04 12.30 uur PSV - Feyenoord
Woensdag 14-04 20.00 uur Feyenoord - Sparta
Zondag 18-04 14.30 uur FC Twente - Feyenoord
Zondag 25-04 KNVB Beker finale (o.v.)
Zondag 02-05 14.30 uur Feyenoord - Heerenveen
Hmmz, dacht dat hij rond die tijd geslachtofferd werd. Of was dat dan Sprockel? Of ben ik gewoon helemaal de weg kwijt?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 15:50 schreef Ruud het volgende:
[..]
Was het na die overtreding tegen Rangers einde verhaal dan
Volgens mij speelde hij toen juist erg goed en is het later pas minder geworden.
zitten weer aardig wat 12.30u wedstrijden bij. Ben ook benieuwd hoeveel combi's er weer opgelegd gaan worden in kader van 'parkeerproblemen' etcquote:
Ik weet het ook niet meer precies.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:15 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hmmz, dacht dat hij rond die tijd geslachtofferd werd. Of was dat dan Sprockel? Of ben ik gewoon helemaal de weg kwijt?
12xquote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:22 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
zitten weer aardig wat 12.30u wedstrijden bij.
Is linksbenig. Voor zover ik weet, en wat ook het meeste logische is, zijn ze op zoek naar een rechtsbenige verdediger.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Die verdediger die Been wil halen, dat moet toch wel Kruiswijk zijn? Nederlands, jong maar toch genoeg wedstrijden op niveau. Niet al te duur en nog zeker met restwaarde.
Ik zou niet weten wie Feyenoord anders kan halen
Was het niet zo dat ie een keertje inviel toen Van Wonderen geblesseerd was? Die toen toch zijn basisplaats weer terugkreeg toen ie weer hersteld was? Volgens mij was het zoiets, en in die tijd ook best logisch, een Van Wonderen in die vorm ga je niet op de bank zetten voor zo'n jong manneke.quote:
Denk het niet nee, al vind ik de combi naar Vitesse nooit zo erg. Het is voor mij 20 minuten rijden naar de opstapplaats in Heteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 16:24 schreef Kopbal het volgende:
Benieuwd of we vrij vervoer naar Arnhem krijgen, zal wel weer niet.
Voor mij ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Denk het niet nee, al vind ik de combi naar Vitesse nooit zo erg. Het is voor mij 20 minuten rijden naar de opstapplaats in Heteren.
Waar heb je die informatie vandaan?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
215.000 euro krijgen jullie uit de Uefa Cup pot.
Aaaaaaand, it's gone.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
215.000 euro krijgen jullie uit de Uefa Cup pot.
Bron: fr12.nlquote:Zaakwaarnemer Purovic bevestigt interesse Feyenoord
Tegenover het Portugese Maisfutbol bevestigde de zaakwaarnemer van Milan Purovic geruchten over interesse van Feyenoord. De 24-jarige aanvaller was afgelopen seizoen door Sporting Lissabon verhuurd aan het Turkse Kayserispor.
De Portugese club lijkt open te staan voor een vertrek van de aanvaller. ‘Feyenoord is een optie, maar er is nog niets besloten. We moeten afwachten of dat iets wordt.’
quote:Zaakwaarnemer Purovic bevestigt interesse Feyenoord
23 juni 2009 K
Tegenover het Portugese Maisfutbol bevestigde de zaakwaarnemer van Milan Purovic geruchten over interesse van Feyenoord. De 24-jarige aanvaller was afgelopen seizoen door Sporting Lissabon verhuurd aan het Turkse Kayserispor. De Portugese club lijkt open te staan voor een vertrek van de aanvaller. 'Feyenoord is een optie, maar er is nog niets besloten. We moeten afwachten of dat iets wordt.'
Die laatste stond in de comments op FN onder het bovenste bericht. Zit nog te zoeken naar de juiste bron.quote:Feyenoord hoopt op korte termijn Ryan Donk (23) aan te trekken.
De Rotterdammers onderhandelen deze week met AZ over de transfersom. Feyenoord heeft van de Alkmaarders al toestemming gekregen om met de voormalige jeugdinternational te praten en zijn dicht bij een akkoord over een meerjarig contract. Alleen de vraagprijs van Dirk Scheringa lijkt de overgang nog in de weg te kunnen staan. Feyenoord hikt tegen de miljoen euro aan die moet worden betaald voor de centrale verdediger. Afgelopen seizoen kwam Donk nog op huurbasis tot slechts zestien competitiewedstrijden voor West Bromwich Albion. Ook hoopt de nieuwe oefenmeester Mario Been aanvaller Sekou Cissé (Roda JC) en doelman Jurek Dudek (Real Madrid) binnenkort te presenteren. Indien Cissé niet haalbaar blijkt komt Marvin Emnes (Middlesbrough) in beeld. Cedric van der Gun (FC Utrecht) hoopt, door zijn transfervrije status, komend seizoen ook in De Kuip te spelen, maar heeft nog niets vernomen uit Rotterdam. Bron: Radio Rijnmond
Ik denk dat hij door de degradatie juist veel minuten gaat maken bij Boro.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:57 schreef TC03 het volgende:
Emnes lijkt me ook wel een goede, maar zal wel huur zijn.
Ik zie iig één overeenkomst, beide laagvliegers...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Volgens de Italiaanse sportkrant La Gazzetta dello Sport staat Serginho Greene in de belangstelling van het Italiaanse Catania. De laagvlieger uit de Serie A zou de komst van de transfervrije verdediger overwegen. Feyenoord besloot afgelopen zomer zijn contract niet te verlengen, waardoor hij op zoek moet naar een nieuwe club.
Ben je niet in de war met Koenders, daar had je ook al niet zo een hoge pet van op.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:09 schreef Kopbal het volgende:
Dat bericht is dikke onzin. Emnes heeft juist te horen gekregen dat hij volgend jaar veel minuten gaat maken. En Donk...tsja
AZ wil juist van hem af.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:17 schreef Kopbal het volgende:
Donk was een tijdje zo'n hype, daarna maakte hij fout na fout. Weet niet hoe hij zich ontwikkeld heeft, lijkt me ook niet dat AZ hem laat gaan.
Hij is alles behalve een mietje, vraag maar aan Demy de Zeeuw.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat zegt dan al genoeg. Met Donk heb je weer zo'n mietje in de verdediging staan.
Heeft ie zn meid gepaald?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:30 schreef sjimz het volgende:
Hij is alles behalve een mietje, vraag maar aan Demy de Zeeuw.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:30 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij is alles behalve een mietje, vraag maar aan Demy de Zeeuw.
Waarom zou dat moeten? Wat Feijenoord nodig heeft is zo simpel. Wat Been wil is zo simpel. Waarom dan moeilijk gaan doen? Waarom diep in de buidel tasten voor de een of andere onbekende verrassing? Goede, versterkingen zijn dicht bij huis te halen. Laat ze dat dan ook doen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:24 schreef Kopbal het volgende:
Laat Beenhakker maar iemand uit de hoge hoed toveren, hij is niet aangenomen om spelers als Donk en Fernandez te scouten, dat kan ik namelijk ook wel. Ga er dan ook vanuit dat het onzin is.
In zekere zin heb je gelijk, maar hij is nog meer verantwoordelijk voor het neerzetten van een gebalanceerde selectie. Of die dat nou met Fernandez doet of met een onbekende Pool.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:24 schreef Kopbal het volgende:
Laat Beenhakker maar iemand uit de hoge hoed toveren, hij is niet aangenomen om spelers als Donk en Fernandez te scouten, dat kan ik namelijk ook wel. Ga er dan ook vanuit dat het onzin is.
Hehe we zijn het een keer eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Wat Feijenoord nodig heeft is zo simpel. Wat Been wil is zo simpel. Waarom dan moeilijk gaan doen? Waarom diep in de buidel tasten voor de een of andere onbekende verrassing? Goede, versterkingen zijn dicht bij huis te halen. Laat ze dat dan ook doen.
De taak van Beenhakker is om, samen met Been, Feijenoord weer de oude te maken. Niet om spelers te scouten en binnen te halen. Hij is ook adviseur, geen technisch directeur.
Ja, elke speler die bij een club weg mag staat meteen in de belangstelling van Feyenoord, vreselijk.quote:
Dat zou ik niet weten, heb hem niet zien spelen sinds zijn periode bij AZ. Daar maakte hij wat foutjes geloof ik. Moeilijk om er dan ook over te oordelen.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:57 schreef Kopbal het volgende:
En inderdaad, de aankopen die Beenhakker/Been doen kunnen ook simpel zijn, maar van namen als Donk word ik niet vrolijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |