ik denk dat het eerder onder sport valt... geen spam. Ze doen daar mee voor ons Nederlanders, om de Nederlandse eer te verdedigen!quote:
Denk dat een nieuwe user die zich als NUNA5 heeft aangemeld en vervolgens een persbericht post, dat we dan toch wel kunnen denken aan SPAMquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder onder sport valt... geen spam. Ze doen daar mee voor ons Nederlanders, om de Nederlandse eer te verdedigen!
dus als ik het bericht had gepost was het geen spam geweest ? wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef McDucky het volgende:
[..]
Denk dat een nieuwe user die zich als NUNA5 heeft aangemeld en vervolgens een persbericht post, dat we dan toch wel kunnen denken aan SPAM
Heb er verder ook geen probleem mee of het nu wel of geen SPAM is overigens.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:26 schreef Nuna5 het volgende:
Hee gasten!
Het leek mij wel een leuk topic voor planes, trains & automobiles! De techniek achter de auto en de verbeteringen die we dit jaar hebben gemaakt zijn zeker de moeite waard, check bijvoorbeeld even ons filmpje: en hou de site in de gaten rond de 25e.
Dat is ook mijn argument.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef McDucky het volgende:
[..]
Denk dat een nieuwe user die zich als NUNA5 heeft aangemeld en vervolgens een persbericht post, dat we dan toch wel kunnen denken aan SPAM
Nou ik zou zo zeggen veel update's in dit topic plaatsen dan is het geen spam maar een goed topicquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef Nuna5 het volgende:
Wij van het Nuon Solar Team vinden internetfora als het FOK!forum enorm belangrijk. Wij zullen in ieder geval vaker korte verhaaltjes met updates over het project posten. Op dit moment is de auto echter helemaal nieuw en op deze manier willen we graag aandacht trekken voor het feit dat we bezig zijn met Nuna5!
precies.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:12 schreef ThaFreak het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
tja je bent tukker of niet
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:12 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
tja je bent tukker of niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:48 schreef Nuna5 het volgende:
Ook Nuna5 zal een zero tolerance raceauto zijn op zonne-energie.
Dat mag volgens mij welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef wouter37 het volgende:
veel succes met de auto bouwen en racen
mag je ook gebruik maken van wind energie ?
Dat denk je maar....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:06 schreef Nuna5 het volgende:
-knip-
Lucky us, want wij weten natuurlijk precies of we bluffen of niet
Dank je voor de update!quote:Op woensdag 23 september 2009 03:52 schreef Nuna5 het volgende:
Na een tijdje afwezigheid (basisschool internet hier met veel geblokkeerde sites...) even een update vanuit Australie!
Inmiddels zijn we bijna een maand onderweg en zitten we inmiddels in Darwin in het noorden van Australie. Nuna5 is veilig aangekomen, die hebben we eind augustus zelf in een Jumbo geschoven en die werd veilig hier bij onze werkplaats afgeleverd. Ze heeft de reis goed doorstaan, behalve wat waterschade vanwege een tropische plensbui kwam ze heel uit de flightcase.
We zijn nu druk aan het werk hier om Nuna5 klaar te maken voor de race. De race is over een maandje, dus de tijd begint behoorlijk te dringen. We hebben twee testdagen in Australie gehad tot nu toe en het testen hier is nogal anders dan in Nederland. In Nederland testen we op afgesloten circuits, hier gewoon op de openbare weg tussen al het Australische verkeer. Iedereen heeft hier dikke auto's, dus het is even oppassen...
We zijn nu druk bezig met metingen aan het zonnepaneel om de definitieve efficientie te bepalen. De zon is hier behoorlijk krachtig, dus we moeten om de haverklap onze accu ontladen om de stroom kwijt te kunnen. Rondjes rijden met 100 kilometer per uur rond deze basisschool waar we nu zitten is niet zo'n goed idee, dus we plakken maar gewoon een paar bouwlampen aan de accu.
Begin volgende week gaan we voor de derde keer de weg op!
Je kan toch gewoon een laadcircuit ertussenzetten wat ermee stopt als de accu vol isquote:Op woensdag 23 september 2009 03:52 schreef Nuna5 het volgende:
Na een tijdje afwezigheid (basisschool internet hier met veel geblokkeerde sites...) even een update vanuit Australie!
Inmiddels zijn we bijna een maand onderweg en zitten we inmiddels in Darwin in het noorden van Australie. Nuna5 is veilig aangekomen, die hebben we eind augustus zelf in een Jumbo geschoven en die werd veilig hier bij onze werkplaats afgeleverd. Ze heeft de reis goed doorstaan, behalve wat waterschade vanwege een tropische plensbui kwam ze heel uit de flightcase.
We zijn nu druk aan het werk hier om Nuna5 klaar te maken voor de race. De race is over een maandje, dus de tijd begint behoorlijk te dringen. We hebben twee testdagen in Australie gehad tot nu toe en het testen hier is nogal anders dan in Nederland. In Nederland testen we op afgesloten circuits, hier gewoon op de openbare weg tussen al het Australische verkeer. Iedereen heeft hier dikke auto's, dus het is even oppassen...
We zijn nu druk bezig met metingen aan het zonnepaneel om de definitieve efficientie te bepalen. De zon is hier behoorlijk krachtig, dus we moeten om de haverklap onze accu ontladen om de stroom kwijt te kunnen. Rondjes rijden met 100 kilometer per uur rond deze basisschool waar we nu zitten is niet zo'n goed idee, dus we plakken maar gewoon een paar bouwlampen aan de accu.
Begin volgende week gaan we voor de derde keer de weg op!
Dat klopt, dat doen we inderdaad ook. Het enige probleem is alleen dat we dan het zonnepaneel moeten kortsluiten. In Nederland is dat prima, maar in Australie wordt het paneel dan rond de 80 graden wat erg slecht is voor de cellen...quote:Op woensdag 23 september 2009 11:52 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een laadcircuit ertussenzetten wat ermee stopt als de accu vol isOf ben ik nou gek.
Wij zijn hier met 14 man, maar vlak voor de race komt er nog een flinke lading oud teamleden aan die ons helpen bij het verzamelen van data, opzetten van het kamp tijdens de race en de laatste voorbereidingen voor de race. Het wordt flink oranje hier dus!quote:Op vrijdag 25 september 2009 05:46 schreef Libris het volgende:
Veel succes!
Ik zat een aantal weken met het Belgische team in het vliegtuig van Singapore naar Darwin. Dat was een flink groot team (20+ mensen denk ik). Hoe groot is het team van Delft?
Volgens hun website lijkt het daar wel op, al is de schade aanzienlijk. Wat ik er van kan maken is dit aanzienlijk meer schade dan Twente een paar maanden terug.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:54 schreef McDucky het volgende:
Nuna een ongeluk gehad. Vraag aan Nuna5, gaat het op tijd goedkomen?
Sorry voor de late reactie, was even een tijdje uit de running vanwege de serieuze crash!quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:54 schreef McDucky het volgende:
Nuna een ongeluk gehad. Vraag aan Nuna5, gaat het op tijd goedkomen?
Maar wel ongeveer 10 seconden toegeven op een rondje van nog geen 3km. Nu is snelheid niet alles, al vond ik het een aardig verschil. Aangezien de rest van de top 5 telkens op een seconde van elkar staat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |