ik denk dat het eerder onder sport valt... geen spam. Ze doen daar mee voor ons Nederlanders, om de Nederlandse eer te verdedigen!quote:
Denk dat een nieuwe user die zich als NUNA5 heeft aangemeld en vervolgens een persbericht post, dat we dan toch wel kunnen denken aan SPAMquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
ik denk dat het eerder onder sport valt... geen spam. Ze doen daar mee voor ons Nederlanders, om de Nederlandse eer te verdedigen!
dus als ik het bericht had gepost was het geen spam geweest ? wat een onzin zeg.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef McDucky het volgende:
[..]
Denk dat een nieuwe user die zich als NUNA5 heeft aangemeld en vervolgens een persbericht post, dat we dan toch wel kunnen denken aan SPAM
Heb er verder ook geen probleem mee of het nu wel of geen SPAM is overigens.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:26 schreef Nuna5 het volgende:
Hee gasten!
Het leek mij wel een leuk topic voor planes, trains & automobiles! De techniek achter de auto en de verbeteringen die we dit jaar hebben gemaakt zijn zeker de moeite waard, check bijvoorbeeld even ons filmpje: en hou de site in de gaten rond de 25e.
Dat is ook mijn argument.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:11 schreef McDucky het volgende:
[..]
Denk dat een nieuwe user die zich als NUNA5 heeft aangemeld en vervolgens een persbericht post, dat we dan toch wel kunnen denken aan SPAM
Nou ik zou zo zeggen veel update's in dit topic plaatsen dan is het geen spam maar een goed topicquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:46 schreef Nuna5 het volgende:
Wij van het Nuon Solar Team vinden internetfora als het FOK!forum enorm belangrijk. Wij zullen in ieder geval vaker korte verhaaltjes met updates over het project posten. Op dit moment is de auto echter helemaal nieuw en op deze manier willen we graag aandacht trekken voor het feit dat we bezig zijn met Nuna5!
precies.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:12 schreef ThaFreak het volgende:![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
tja je bent tukker of niet
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:12 schreef ThaFreak het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
tja je bent tukker of niet
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:48 schreef Nuna5 het volgende:
Ook Nuna5 zal een zero tolerance raceauto zijn op zonne-energie.
Dat mag volgens mij welquote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:27 schreef wouter37 het volgende:
veel succes met de auto bouwen en racen
mag je ook gebruik maken van wind energie ?
Dat denk je maar....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 22:06 schreef Nuna5 het volgende:
-knip-
Lucky us, want wij weten natuurlijk precies of we bluffen of niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |