Night Crossingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef misteriks het volgende:
In m'n kinderjaren heb ik 2keer 'n film gezien waar 'n oostduitse (oost-berlijnse?) man/familie plannen had om het ijzeren gordijn over te gaan met 'n luchtballon die hij stiekem ineen had geflanst. Ik meen me te herinneren dat het wel degelijk een duitse film was, gebaseerd op waargebeurde feiten en hij moet van begin jaren 80 zijn. Iemand ?
mwoh "sterk"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef misteriks het volgende:
die is het ! Ik herken de mannelijke hoofdacteur ! Sterke move "Da-Ripper"thx !
Goeie film overigens. Ik heb het boek gelezen... iets met "rood" in de titel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Night Crossing
http://www.imdb.com/title/tt0082810/
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:20 schreef Bastian het volgende:
Ik zoek eigenlijk de naam van 2 series.
1. Een serie waarbij ze een soort zwarte "pakken" aan hadden en als ze dan met hun polsen(?) over elkaar schuurden, kwam er een soort bliksem bol vrij, die dan ook weer alle elektrische apparaten in huis stillegde o.i.d. (vage omschrijving, maar weet niet veel meer).
2. Een serie waarbij ze op een soort "bouwplaats" tegen een soort plasma "barrière" aankeken. die vooral groen/paars gekleurd was. Ook was er een soort van "enge" klok aanwezig. (ik was nog klein).
Weet iemand wat?
Ah, SpellBinder... Bedankt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
1) SpellBinder zegt iemand op m'n msn zonder fok account
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben en dat kan ook verklaren waarom er niet zoveel over te vinden is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef Mark het volgende:
Die tweede was volgens mij een Duitse serie, zal ook eens zoeken
Dit moet 'm haast wel zijn:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef Mark het volgende:
Die tweede was volgens mij een Duitse serie, zal ook eens zoeken
quote:
Sorry, ik had jouw post even over het hoofd gezien. Het is inderdaad vrijwel zeker Manimal.quote:
quote:While Dr. Chase was meant to have the ability to change himself into any animal, in practice his onscreen transformations were almost always into a hawk or black panther, with the exact same backdrops each time
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |