Night Crossingquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:20 schreef misteriks het volgende:
In m'n kinderjaren heb ik 2keer 'n film gezien waar 'n oostduitse (oost-berlijnse?) man/familie plannen had om het ijzeren gordijn over te gaan met 'n luchtballon die hij stiekem ineen had geflanst. Ik meen me te herinneren dat het wel degelijk een duitse film was, gebaseerd op waargebeurde feiten en hij moet van begin jaren 80 zijn. Iemand ?
mwoh "sterk"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:31 schreef misteriks het volgende:
die is het ! Ik herken de mannelijke hoofdacteur ! Sterke move "Da-Ripper"thx !
Goeie film overigens. Ik heb het boek gelezen... iets met "rood" in de titel.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 16:22 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Night Crossing
http://www.imdb.com/title/tt0082810/
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:20 schreef Bastian het volgende:
Ik zoek eigenlijk de naam van 2 series.
1. Een serie waarbij ze een soort zwarte "pakken" aan hadden en als ze dan met hun polsen(?) over elkaar schuurden, kwam er een soort bliksem bol vrij, die dan ook weer alle elektrische apparaten in huis stillegde o.i.d. (vage omschrijving, maar weet niet veel meer).
2. Een serie waarbij ze op een soort "bouwplaats" tegen een soort plasma "barrière" aankeken. die vooral groen/paars gekleurd was. Ook was er een soort van "enge" klok aanwezig. (ik was nog klein).
Weet iemand wat?
Ah, SpellBinder... Bedankt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
1) SpellBinder zegt iemand op m'n msn zonder fok account
Daar zou je weleens gelijk in kunnen hebben en dat kan ook verklaren waarom er niet zoveel over te vinden is.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef Mark het volgende:
Die tweede was volgens mij een Duitse serie, zal ook eens zoeken
Dit moet 'm haast wel zijn:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:36 schreef Mark het volgende:
Die tweede was volgens mij een Duitse serie, zal ook eens zoeken
quote:
Sorry, ik had jouw post even over het hoofd gezien. Het is inderdaad vrijwel zeker Manimal.quote:
quote:While Dr. Chase was meant to have the ability to change himself into any animal, in practice his onscreen transformations were almost always into a hawk or black panther, with the exact same backdrops each time
G-force zal je vast niet bedoelen, want dat is gewoon Amerikaans. Dus als het konijnen zijn heb je het over:quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:51 schreef MrSkyline het volgende:
Help!
ik zoek de naam van een japanse of misschien koreaanse animatiefilm over hamsters of cavia's die oorlog voeren (met geweren enz)
beetje wazige film volgens mij, ik had er een tijd terug een trailer van gezien, maar ik kan m niet vinden.
wie kan me helpen!
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 22:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
G-force zal je vast niet bedoelen, want dat is gewoon Amerikaans. Dus als het konijnen zijn heb je het over:
Dit idd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Klinkt als een scene uit Crash, maar dan met politie ipv. overvallers.
The Bachelor misschien?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef Spacekitten het volgende:
Hoi,
Ik ben namens een vriendin op zoek naar een film. Deze film is niet al te lang geleden op tv geweest.
De film gaat over een jongen die bij pleegouders woont en dan eropeens achter komt dat zijn echte ouders overleden zijn. Daardoor erft hij zo'n 15miljoen dollar, maar moet dan wel het bedrijf van zijn echte vader over nemen (iets van een magazine)
Veel meer kan ik erniet over zeggen, weet iemand dit????
bedankt!
staat ie hier misschien tussen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 20:09 schreef Purdey het volgende:
Ik ben op zoek naar een TV serie.Een Duitse krimi/misdaadserie die een aantal jaren geleden op RTL 4 werd uitgezonden.Het duo die de moordzaken moesten oplossen was een man en een vrouw.Zij was psycholoog,hij van de politie.De naam van de TV serie was meen ik de combinatie van hun namen..
of Mr.Deeds misschien?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef Spacekitten het volgende:
Hoi,
Ik ben namens een vriendin op zoek naar een film. Deze film is niet al te lang geleden op tv geweest.
De film gaat over een jongen die bij pleegouders woont en dan eropeens achter komt dat zijn echte ouders overleden zijn. Daardoor erft hij zo'n 15miljoen dollar, maar moet dan wel het bedrijf van zijn echte vader over nemen (iets van een magazine)
bedankt!
Nee,helaas niet.Ik heb eerst ge-googled voordat ik hier postte =)quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:40 schreef kvd het volgende:
[..]
staat ie hier misschien tussen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Krimi
Door deze omschrijving moest ik aan een film denken waar ik nu zelf niet op kan komen.:')quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef Spacekitten het volgende:
Hoi,
bedankt!
Hmm, volgens mij was deze het niet maar ik ga het ff bij die vriendin navragen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
The Bachelor misschien?
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bachelor_%28movie%29
Zou heel goed kunnen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 22:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
of Mr.Deeds misschien?
http://www.imdb.com/title/tt0280590/
Misschien staat hij hier bij?:quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:38 schreef Keina het volgende:
Ik ben op zoek naar een serie die rond 2000 werd uitgezonden.
Het gaat over een meisje dat met haar ouders en broer(s) is verhuisd en de kinderen komen op een andere school terecht. Het meisje is niet echt populair, maar haar broer wel hij zit in het sportteam van de school. Het meisje komt op een school een jongen tegen, hier krijgt ze verkering mee.
Later, aan het einde van het seizoen, komt de moeder van het meisje erachter dat de ex van haar dochters vriendje besmet is met HIV, ze werkt in een kliniek. Dus die moeder moet professioneel blijven en wil toch weten of haar dochter besmet is.
Ik meen dat deze serie voor Joan of Arcadia was en het heeft 't dus niet gehaald, want het was maar een seizoen te zien.
Nog maar een poging dus, iemand?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef PogueMahone het volgende:
Jeugdserie. Rode bus die kon vliegen. In mijn herinnering jaren geleden al oubollig
Wat grappig, die werd op pagina 2 ook al gevraagd. Was dat dan zo'n leuke serie ofzo? heb hem nooit gezien...quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:04 schreef PogueMahone het volgende:
Jeugdserie. Rode bus die kon vliegen. In mijn herinnering jaren geleden al oubollig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |