abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71778726
We zijn op zoek naar een film/serie waarin er een persoon zegt: "It`s a crazy period. Everybody`s doing it."

Het liefst wil ik ook weten uit welke scene dit komt
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 08:19:06 #252
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71781181
Iets meer info zou handig zijn ...

- in wat voor context wordt die zin gezegd, oorlog/armoede/feest?
- 'it' .. sex/drugs?
Wat je vindt, ...
pi_71817555
Ik ben op zoek naar de titel van een film die ik een paar jaar geleden gezien heb dus weet niet meer hoe deze film precies gaat maar dit is ongeveer de grote lijn:

het gaat over een amerikaanse marinier die naar een (ik denk illegaal) vecht toernooi gaat. hij is hier gekomen door een grootmeester die dit toernooi ook ooit gewonnen heeft (zijn voorvaders ook ) want het moet op generatie door gegeven worden alleen is van de laatste grootmeester zijn zoon overleden en heeft hij dus die marinier de vechtkunst bijgeleerd en moet de marinier dat toernooi winnen.

op dat toernooi komt de marinier in de finale en dan wordt er iets in zijn ogen gegooid waardoor hij verblind wordt en dus niet zijn tegenstander kan zien maar hij wint wel omdat die op geluid afgaat van zijn tegenstander ?

ja een beetje vaag vertel ik het hier maar ik denk dat als je de film ooit gezien heb dat je wel weet waar ik het over heb.

dus weet iemand alsjeblieft hoe deze film heet want k wil hem echt zo graag weer zien maar vroeger had ik hem op veronica gezien maar ik zie hem ook nooit meer op tv want ik denk dat de film best wel oud is...

dankuu
  woensdag 12 augustus 2009 @ 13:52:31 #254
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_71827303
danku
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 13:43:29 #256
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_71847193
Hoe heet die fok! docu ookalweer? Waar dr_flash verteld dat hij liever fokt dan iets drinken met vrienden? en de fok zelfmoordenaar?
:')
  donderdag 13 augustus 2009 @ 13:48:25 #257
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_71847359
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 15:01:20 #258
pi_71849401
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 13:48 schreef SaintOfKillers het volgende:

Is er nog ergens de complete versie?
  † In Memoriam † donderdag 13 augustus 2009 @ 15:14:21 #260
pi_71849800
quote:
vielen dank! yvonne
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:55:25 #261
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_71896024
Ik ben op zoek naar een filmtitel.
Franse film, speelt in koloniaal afrika, gaat over een poltieagent daar, die eigenlijk een hele aardige peer is, maar de hele tijd gepest wordt door een stel locale criminelen. Weet nog dat ie in een scene lamsvlees met bonen at.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:59:04 #262
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_71896067
Coup de Torchon?

Ik weet vrij zeker dat je een film met Philippe Noiret bedoelt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:15:59 #263
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_71896279
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 09:59 schreef Mark het volgende:
Coup de Torchon?

Ik weet vrij zeker dat je een film met Philippe Noiret bedoelt
Jaaaaaa
Geweldig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 17 augustus 2009 @ 00:30:07 #264
39237 crew  H_T
2733
pi_71938657
Ik zoek de titel van een vrij bekende film die vaak geparodieerd wordt, ook in Kreatief met Kurk (dacht ik). Twee zussen wonen in een huis, een van de twee zit in een rolstoel en de andere zus is heel gemeen en slaat regelmatig op de benen van de gehandicapte om te checken of ze echt niets voelt. Hoe heet deze film?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 00:31:48 #265
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_71938712
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek de titel van een vrij bekende film die vaak geparodieerd wordt, ook in Kreatief met Kurk (dacht ik). Twee zussen wonen in een huis, een van de twee zit in een rolstoel en de andere zus is heel gemeen en slaat regelmatig op de benen van de gehandicapte om te checken of ze echt niets voelt. Hoe heet deze film?
What Ever happened to Baby Jane?

http://www.imdb.com/title/tt0056687/
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 17 augustus 2009 @ 00:42:45 #266
39237 crew  H_T
2733
pi_71939037
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:31 schreef Mike het volgende:

[..]

What Ever happened to Baby Jane?

http://www.imdb.com/title/tt0056687/
Omschrijving komt overeen, bedankt!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator maandag 17 augustus 2009 @ 00:44:57 #267
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_71939116
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Omschrijving komt overeen, bedankt!
Ja, het was ook geen vraag. Dat vraagteken hoort achter de titel.

Ik ken het fragment van Kreatief met Kurk. Het is trouwens een hele goede film.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 17 augustus 2009 @ 00:48:42 #268
39237 crew  H_T
2733
pi_71939218
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:44 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja, het was ook geen vraag. Dat vraagteken hoort achter de titel.

Ik ken het fragment van Kreatief met Kurk. Het is trouwens een hele goede film.
Miscommunicatie of niet, ik vond even bedanken wel netjes .Het fragment uit KMK kon ik zo snel helaas niet vinden
Ik ben de kleur MAGENTA
  maandag 17 augustus 2009 @ 00:50:10 #269
154252 EvanStone
Daar gaan we!
pi_71939259
Ik zoek een tekenfilm uit begin jaren 90 (waarschijnlijk). Doelgroep kinderen.

Het enige wat ik er van weet is dat een man in zijn auto ergens heen rijdt en hij moet tanken, dat tanken gebeurd door een een fles benzine in de motor te gieten. Dit gebeurt in een of meerdere afleveringen.
  maandag 17 augustus 2009 @ 07:48:50 #270
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_71941125
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 00:50 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een tekenfilm uit begin jaren 90 (waarschijnlijk). Doelgroep kinderen.

Het enige wat ik er van weet is dat een man in zijn auto ergens heen rijdt en hij moet tanken, dat tanken gebeurd door een een fles benzine in de motor te gieten. Dit gebeurt in een of meerdere afleveringen.
Komt mij ook vaag bekend voor, maar ik kom er niet op.
Alles wat je nog denkt te weten, zou ik op prijs stellen.
Nederlands? Engels? Uiterlijkheden? Muziek? Kleuren? Stijl? Stemmen? "heeft wat weg van / lijkt op".
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:37:07 #271
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_71965505
Ik ben op zoek naar een engelse horrorfilm. In mijn herinnering speelt het zich af op een eiland omdat een politieagent van het vaste land daarnaar toe komt om de moord/vermissing van een jong meisje te onderzoeken.
Uiteindelijk eindigt de film met een groot offer waarin een aantal dieren en dus ook de poltieagent verbrand worden. Het hele dorp olv een nogal typische graaf blijkt er een aparte religie op na te houden.

Iemand enig idee?
pi_71965696
The Wicker Man

deze denk ik zomaar... google...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:44:18 #273
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_71965821
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef tombolafan het volgende:
The Wicker Man

deze denk ik zomaar... google...
tering dat is snel, thx man
pi_71965873
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:44 schreef Klummie het volgende:

[..]

tering dat is snel, thx man
graag gedaan!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_72085189
Ik heb ongeveer 4 weken geleden een film gezien midden op de dag op rtl 5 ofzo. Het was een film die ging over een buurmeisje die helemaal idolaat was van een iets ouder meisje. Dat oudere meisje werd verliefd op een jongen. Dat jongere meisje kreeg geen vriendjes of vriendinnetjes meer en volgde alleen maar het oudere meisje en het oudere meisje ging toen met dat jongere meisje om en ze werden vriendinnetjes totdat het oudere meisje zwanger werd. Toen moest het oudere meisje naar een soort huis waar allemaal meisjes leefden die zwanger waren. En toen gingen het jongere meisje en de jongen haar opzoeken en uiteindelijk is het meisje met de jongen mee op reis gegaan.

Wie oh wie kan mij de titel verschaffen?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_72088241
Hoe heet de show waar Rowan Atkinson dit doet?

zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:55:34 #277
67640 SaintOfKillers
pi_72088949
Rowan Atkinson Live?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Moderator zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:02:36 #278
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72089072
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 11:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Rowan Atkinson Live?
Ik heb die dvd 'grijs gedraaid' maar deze sketch kende ik nog niet, dus ik denk dat het ergens anders vandaan komt.
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:24:11 #279
22457 Patch
pi_72089458
Inderdaad, absoluut geen "Rowan Atkinson Live".
Ik gok eerder dat dit een onderdeel was van 1 van de vele 'Secret Policeman's Ball'-uitzendingen of een onderdeel van 'red nose day'.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:16:58 #280
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_72092488
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 12:24 schreef Patch het volgende:
Inderdaad, absoluut geen "Rowan Atkinson Live".
Ik gok eerder dat dit een onderdeel was van 1 van de vele 'Secret Policeman's Ball'-uitzendingen of een onderdeel van 'red nose day'.
Een show voor Comic Relief idd volgens mij....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 19:01:23 #281
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_72118543
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2009 01:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ongeveer 4 weken geleden een film gezien midden op de dag op rtl 5 ofzo. Het was een film die ging over een buurmeisje die helemaal idolaat was van een iets ouder meisje. Dat oudere meisje werd verliefd op een jongen. Dat jongere meisje kreeg geen vriendjes of vriendinnetjes meer en volgde alleen maar het oudere meisje en het oudere meisje ging toen met dat jongere meisje om en ze werden vriendinnetjes totdat het oudere meisje zwanger werd. Toen moest het oudere meisje naar een soort huis waar allemaal meisjes leefden die zwanger waren. En toen gingen het jongere meisje en de jongen haar opzoeken en uiteindelijk is het meisje met de jongen mee op reis gegaan.

Wie oh wie kan mij de titel verschaffen?
That Night - http://www.imdb.com/title/tt0105572/
Wat je vindt, ...
pi_72119684
Namens een goede vriend...

Vroeger als klein manneke (een jaar of 20 geleden?) heb ik eens wat op TV gezien. Ik was er zo gek van dat m'n ouders het ook opnamen. En ik ben al tijden op zoek naar wat "het" was! November vorig jaar heb ik de vraag al eens op een film-forum gesteld, maar ik heb er geen enkele reactie op gekregen. Door de laatste jaren heen, heb ik al urenlang op Google al verschillende combinaties van trefwoorden in zitten tikken, maar de titel komt maar niet boven.

Ik zal beschrijven wat ik me nog weet te herinneren, maar ga er niet blindelings van uit dat alles klopt. Misschien zijn m'n herinneringen in de loop der jaren wat vertroebeld... Sommige beelden zie ik nog letterlijk voor me, maar of ze kloppen...?

Volgens mij was het een miniserie (of toch "gewoon" een film), van maar een paar delen. 2 mannen dobberden in de brandende zon in de oceaan rond op een vlot. (Ik denk dat ze daarop terecht kwamen door een schipbreuk, maar zeker weten doe ik het niet.) Het speelde in de tegenwoordige tijd. Het was in elk geval geen historische piratenfilm of zo. Één van de twee moest er door de ander van weerhouden worden om zout water te drinken. Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk toch. En ik weet nog dat ze ergens aanspoelden en in een grot terecht kwamen. Eentje kreeg last van een lichamelijk ongemak (zijn oog?) en werd door de ander zo goed en zo kwaad als het ging geholpen. Volgens mij werd die ene ook langzaam gek door alles. Geen idee of ze uiteindelijk gered werden of niet.

Ik heb niet de hoop dat iemand van jullie zomaar opeens de titel van die serie of film roept, maar er moet toch een manier zijn om achter de titel te komen? Misschien heeft iemand daarvoor suggesties?

En ga vooral niet (alleen) zitten zoeken bij bekende films en series. Misschien blijkt achteraf dat het ontzettend prutswerk was, maar als kind was ik diep onder de indruk en ik wil het alleen daarom graag nog eens zien.

Iemand? Want ik word er inmiddels redelijk gefrustreerd van.
  maandag 24 augustus 2009 @ 20:01:38 #283
92644 mr_anonimous
pi_72120380
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Fargo het volgende:
Namens een goede vriend...

Vroeger als klein manneke (een jaar of 20 geleden?) heb ik eens wat op TV gezien. Ik was er zo gek van dat m'n ouders het ook opnamen. En ik ben al tijden op zoek naar wat "het" was! November vorig jaar heb ik de vraag al eens op een film-forum gesteld, maar ik heb er geen enkele reactie op gekregen. Door de laatste jaren heen, heb ik al urenlang op Google al verschillende combinaties van trefwoorden in zitten tikken, maar de titel komt maar niet boven.

Ik zal beschrijven wat ik me nog weet te herinneren, maar ga er niet blindelings van uit dat alles klopt. Misschien zijn m'n herinneringen in de loop der jaren wat vertroebeld... Sommige beelden zie ik nog letterlijk voor me, maar of ze kloppen...?

Volgens mij was het een miniserie (of toch "gewoon" een film), van maar een paar delen. 2 mannen dobberden in de brandende zon in de oceaan rond op een vlot. (Ik denk dat ze daarop terecht kwamen door een schipbreuk, maar zeker weten doe ik het niet.) Het speelde in de tegenwoordige tijd. Het was in elk geval geen historische piratenfilm of zo. Één van de twee moest er door de ander van weerhouden worden om zout water te drinken. Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk toch. En ik weet nog dat ze ergens aanspoelden en in een grot terecht kwamen. Eentje kreeg last van een lichamelijk ongemak (zijn oog?) en werd door de ander zo goed en zo kwaad als het ging geholpen. Volgens mij werd die ene ook langzaam gek door alles. Geen idee of ze uiteindelijk gered werden of niet.

Ik heb niet de hoop dat iemand van jullie zomaar opeens de titel van die serie of film roept, maar er moet toch een manier zijn om achter de titel te komen? Misschien heeft iemand daarvoor suggesties?

En ga vooral niet (alleen) zitten zoeken bij bekende films en series. Misschien blijkt achteraf dat het ontzettend prutswerk was, maar als kind was ik diep onder de indruk en ik wil het alleen daarom graag nog eens zien.

Iemand? Want ik word er inmiddels redelijk gefrustreerd van.

Dat van het drinken doet me denken aan the island of Dr Moreau.... de rest dan weer niet.....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
pi_72126763
@ Fargo Is het iets nederlands of was het in het engels? Doet mij denken aan 'duel in de diepte'. Weet nog wel dat daar ook iemand gek werd, maar de rest weet ik niet zeker
pi_72130501
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:01 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

That Night - http://www.imdb.com/title/tt0105572/
Ongelooflijk bedankt! Top!
pi_72178410
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Fargo het volgende: Volgens mij was het een miniserie (of toch "gewoon" een film), van maar een paar delen. 2 mannen dobberden in de brandende zon in de oceaan rond op een vlot. (Ik denk dat ze daarop terecht kwamen door een schipbreuk, maar zeker weten doe ik het niet.) Het speelde in de tegenwoordige tijd. Het was in elk geval geen historische piratenfilm of zo. Één van de twee moest er door de ander van weerhouden worden om zout water te drinken. Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk toch. En ik weet nog dat ze ergens aanspoelden en in een grot terecht kwamen. Eentje kreeg last van een lichamelijk ongemak (zijn oog?) en werd door de ander zo goed en zo kwaad als het ging geholpen. Volgens mij werd die ene ook langzaam gek door alles. Geen idee of ze uiteindelijk gered werden of niet.
Het zou heel goed de film Hell in the Pacific uit 1968 kunnen zijn. Het 'dobberen op zee' kan ik niet terugvinden in beschrijvingen van films, maar wel de grot en het enorm dorstig willen drinken van (zout) water. Ik hoop dat je er iets mee kunt.
Zie hier een volledige beschrijving van de film.

[ Bericht 8% gewijzigd door MrMovie op 26-08-2009 18:42:01 ]
pi_72183909
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef Spacekitten het volgende:
Hoi,

Ik ben namens een vriendin op zoek naar een film. Deze film is niet al te lang geleden op tv geweest.
De film gaat over een jongen die bij pleegouders woont en dan eropeens achter komt dat zijn echte ouders overleden zijn. Daardoor erft hij zo'n 15miljoen dollar, maar moet dan wel het bedrijf van zijn echte vader over nemen (iets van een magazine)

Veel meer kan ik erniet over zeggen, weet iemand dit????

bedankt!
Who's Your Daddy.
pi_72184164
Kan nog niets vinden omtrend Mr.Bean
pi_72184490
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef jslavenburg het volgende:
Kan nog niets vinden omtrend Mr.Bean
http://www.dvdverdict.com/reviews/rowanatkinsonlive.php
quote:
The most impressive miming he does in the entire DVD, however, is "A Final Bash," where he plays an entire imaginary drum set.
pi_72184579
quote:
Thanks!
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:06:51 #291
22457 Patch
pi_72184628
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 22:05 schreef jslavenburg het volgende:

[..]

Thanks!
?
Maar die sketch zit daar toch helemaal niet in?

-edit-
Blijkbaar toch wel...
"The most impressive miming he does in the entire DVD, however, is "A Final Bash," where he plays an entire imaginary drum set. "

Maar die staat niet op NL uitgave van deze DVD.
pi_72217738
ben opzoek naar een film maar weet er eigenlijk vrij weinig van : komt er in ieder geval op neer dat het om een eiland gaat met 10 mensen en het is volgens mij een soort spel waarbij ze elkaar moeten uitmoorden en de gene die in zijn eentje overblijft zijn vrijheid terug krijgt. Zou mooi zijn als iemand hier iets in herkent.
pi_72217774
Ik herken er Lost in, maar dat zul je wel niet bedoelen. :$
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:31:53 #294
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72217801
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:28 schreef ongelovelijk het volgende:
ben opzoek naar een film maar weet er eigenlijk vrij weinig van : komt er in ieder geval op neer dat het om een eiland gaat met 10 mensen en het is volgens mij een soort spel waarbij ze elkaar moeten uitmoorden en de gene die in zijn eentje overblijft zijn vrijheid terug krijgt. Zou mooi zijn als iemand hier iets in herkent.
Battle royale natuurlijk.
Thinking about thinking of you.
pi_72217896
heeel erg bendankt, klinkt als een heldenfilm. Toch maar even kijken iemand die hem ook gezien heeftr?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:35:59 #296
67640 SaintOfKillers
pi_72217898
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:37:18 #297
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_72217931
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Condemned
Check die comment op imdb
Thinking about thinking of you.
pi_72217945
die was het ja, The Condemned, al klonk die andere ook leuk, alle 2 maar kijken . nog even genieten van een weekje vakantie
pi_72282348
Een tijd geleden waren een paar uitzendingen van een engels Tv programma over sex, op vijdagavond. Het is niet "Generation Sex", "A Girls guide to 21st century sex" en ook niet " Sex education". Er waren twee vrouwelijke presentatoren die o.m. een stel allerlei zaken lieten uittesten (die vrouw was ook erg irritant). Het programma was vrij expliciet. Iemand een idee?
I don't know how to love
I just know how to live
pi_72351934
Niet echt op zoek naar een naam, maar gisterenavond rond 2230u zag ik een flits Thin Blue Line op tv, weet alleen ff niet meer welke zender?

dinsdag 1 september 2009 @ 20:26:02 #301
92644 mr_anonimous
pi_72351992
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef Modus het volgende:
Niet echt op zoek naar een naam, maar gisterenavond rond 2230u zag ik een flits Thin Blue Line op tv, weet alleen ff niet meer welke zender?

[ afbeelding ]
Belgiė 1
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')