Is er nog ergens de complete versie?quote:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nlquote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Is er nog ergens de complete versie?
vielen dank! yvonnequote:Op donderdag 13 augustus 2009 15:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
http://video.google.nl/videoplay?docid=-695007947442659762&hl=nl
Jaaaaaaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 09:59 schreef Mark het volgende:
Coup de Torchon?
Ik weet vrij zeker dat je een film met Philippe Noiret bedoelt
What Ever happened to Baby Jane?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zoek de titel van een vrij bekende film die vaak geparodieerd wordt, ook in Kreatief met Kurk (dacht ik). Twee zussen wonen in een huis, een van de twee zit in een rolstoel en de andere zus is heel gemeen en slaat regelmatig op de benen van de gehandicapte om te checken of ze echt niets voelt. Hoe heet deze film?
Omschrijving komt overeen, bedankt!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:31 schreef Mike het volgende:
[..]
What Ever happened to Baby Jane?
http://www.imdb.com/title/tt0056687/
Ja, het was ook geen vraag.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omschrijving komt overeen, bedankt!
Miscommunicatie of niet, ik vond even bedanken wel netjesquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, het was ook geen vraag.Dat vraagteken hoort achter de titel.
Ik ken het fragment van Kreatief met Kurk. Het is trouwens een hele goede film.
Komt mij ook vaag bekend voor, maar ik kom er niet op.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:50 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een tekenfilm uit begin jaren 90 (waarschijnlijk). Doelgroep kinderen.
Het enige wat ik er van weet is dat een man in zijn auto ergens heen rijdt en hij moet tanken, dat tanken gebeurd door een een fles benzine in de motor te gieten. Dit gebeurt in een of meerdere afleveringen.
tering dat is snel, thx manquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef tombolafan het volgende:
The Wicker Man
deze denk ik zomaar... google...
graag gedaan!quote:
Ik heb die dvd 'grijs gedraaid' maar deze sketch kende ik nog niet, dus ik denk dat het ergens anders vandaan komt.quote:
Een show voor Comic Relief idd volgens mij....quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 12:24 schreef Patch het volgende:
Inderdaad, absoluut geen "Rowan Atkinson Live".
Ik gok eerder dat dit een onderdeel was van 1 van de vele 'Secret Policeman's Ball'-uitzendingen of een onderdeel van 'red nose day'.
That Night - http://www.imdb.com/title/tt0105572/quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:50 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ongeveer 4 weken geleden een film gezien midden op de dag op rtl 5 ofzo. Het was een film die ging over een buurmeisje die helemaal idolaat was van een iets ouder meisje. Dat oudere meisje werd verliefd op een jongen. Dat jongere meisje kreeg geen vriendjes of vriendinnetjes meer en volgde alleen maar het oudere meisje en het oudere meisje ging toen met dat jongere meisje om en ze werden vriendinnetjes totdat het oudere meisje zwanger werd. Toen moest het oudere meisje naar een soort huis waar allemaal meisjes leefden die zwanger waren. En toen gingen het jongere meisje en de jongen haar opzoeken en uiteindelijk is het meisje met de jongen mee op reis gegaan.
Wie oh wie kan mij de titel verschaffen?
Dat van het drinken doet me denken aan the island of Dr Moreau.... de rest dan weer niet.....quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Fargo het volgende:
Namens een goede vriend...
Vroeger als klein manneke (een jaar of 20 geleden?) heb ik eens wat op TV gezien. Ik was er zo gek van dat m'n ouders het ook opnamen. En ik ben al tijden op zoek naar wat "het" was! November vorig jaar heb ik de vraag al eens op een film-forum gesteld, maar ik heb er geen enkele reactie op gekregen. Door de laatste jaren heen, heb ik al urenlang op Google al verschillende combinaties van trefwoorden in zitten tikken, maar de titel komt maar niet boven.
Ik zal beschrijven wat ik me nog weet te herinneren, maar ga er niet blindelings van uit dat alles klopt. Misschien zijn m'n herinneringen in de loop der jaren wat vertroebeld... Sommige beelden zie ik nog letterlijk voor me, maar of ze kloppen...?
Volgens mij was het een miniserie (of toch "gewoon" een film), van maar een paar delen. 2 mannen dobberden in de brandende zon in de oceaan rond op een vlot. (Ik denk dat ze daarop terecht kwamen door een schipbreuk, maar zeker weten doe ik het niet.) Het speelde in de tegenwoordige tijd. Het was in elk geval geen historische piratenfilm of zo. Één van de twee moest er door de ander van weerhouden worden om zout water te drinken. Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk toch. En ik weet nog dat ze ergens aanspoelden en in een grot terecht kwamen. Eentje kreeg last van een lichamelijk ongemak (zijn oog?) en werd door de ander zo goed en zo kwaad als het ging geholpen. Volgens mij werd die ene ook langzaam gek door alles. Geen idee of ze uiteindelijk gered werden of niet.
Ik heb niet de hoop dat iemand van jullie zomaar opeens de titel van die serie of film roept, maar er moet toch een manier zijn om achter de titel te komen? Misschien heeft iemand daarvoor suggesties?
En ga vooral niet (alleen) zitten zoeken bij bekende films en series. Misschien blijkt achteraf dat het ontzettend prutswerk was, maar als kind was ik diep onder de indruk en ik wil het alleen daarom graag nog eens zien.
Iemand? Want ik word er inmiddels redelijk gefrustreerd van.
Ongelooflijk bedankt! Top!quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:01 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
That Night - http://www.imdb.com/title/tt0105572/
Het zou heel goed de film Hell in the Pacific uit 1968 kunnen zijn. Het 'dobberen op zee' kan ik niet terugvinden in beschrijvingen van films, maar wel de grot en het enorm dorstig willen drinken van (zout) water. Ik hoop dat je er iets mee kunt.quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:39 schreef Fargo het volgende: Volgens mij was het een miniserie (of toch "gewoon" een film), van maar een paar delen. 2 mannen dobberden in de brandende zon in de oceaan rond op een vlot. (Ik denk dat ze daarop terecht kwamen door een schipbreuk, maar zeker weten doe ik het niet.) Het speelde in de tegenwoordige tijd. Het was in elk geval geen historische piratenfilm of zo. Één van de twee moest er door de ander van weerhouden worden om zout water te drinken. Volgens mij gebeurde dat uiteindelijk toch. En ik weet nog dat ze ergens aanspoelden en in een grot terecht kwamen. Eentje kreeg last van een lichamelijk ongemak (zijn oog?) en werd door de ander zo goed en zo kwaad als het ging geholpen. Volgens mij werd die ene ook langzaam gek door alles. Geen idee of ze uiteindelijk gered werden of niet.
Who's Your Daddy.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:22 schreef Spacekitten het volgende:
Hoi,
Ik ben namens een vriendin op zoek naar een film. Deze film is niet al te lang geleden op tv geweest.
De film gaat over een jongen die bij pleegouders woont en dan eropeens achter komt dat zijn echte ouders overleden zijn. Daardoor erft hij zo'n 15miljoen dollar, maar moet dan wel het bedrijf van zijn echte vader over nemen (iets van een magazine)
Veel meer kan ik erniet over zeggen, weet iemand dit????
bedankt!
http://www.dvdverdict.com/reviews/rowanatkinsonlive.phpquote:Op woensdag 26 augustus 2009 21:49 schreef jslavenburg het volgende:
Kan nog niets vinden omtrend Mr.Bean
quote:The most impressive miming he does in the entire DVD, however, is "A Final Bash," where he plays an entire imaginary drum set.
Thanks!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 22:01 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
http://www.dvdverdict.com/reviews/rowanatkinsonlive.php
[..]
?quote:
Battle royale natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:28 schreef ongelovelijk het volgende:
ben opzoek naar een film maar weet er eigenlijk vrij weinig van: komt er in ieder geval op neer dat het om een eiland gaat met 10 mensen en het is volgens mij een soort spel waarbij ze elkaar moeten uitmoorden en de gene die in zijn eentje overblijft zijn vrijheid terug krijgt. Zou mooi zijn als iemand hier iets in herkent.
Belgiė 1quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:24 schreef Modus het volgende:
Niet echt op zoek naar een naam, maar gisterenavond rond 2230u zag ik een flits Thin Blue Line op tv, weet alleen ff niet meer welke zender?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |