mis jij Nouk op je lijstjes?! jeetje, die is echt niet up to date!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Ripley het volgende:
Volgens mij mis ik jou nouk! Doe eens PM-en!
Dit is echt wel een tegenvaller, incompleet lijstje ? hoe kom je er bijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Ripley het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:31 schreef Ripley het volgende:
Dat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
mis jij Nouk op je lijstjes?! jeetje, die is echt niet up to date!
die ene bedoel ik, je mist niks hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik weet er maar eentje van jou, mis ik iets?PM
En sommige mensen,hebben een eigen paginaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mis jij Nouk op je lijstjes?! jeetje, die is echt niet up to date!
DH heeft een hoofdstukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
En sommige mensen,hebben een eigen pagina
Hey!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
En sommige mensen,hebben een eigen pagina
Bedoel Snuit, niet jou natuurlijkquote:
Heeey, moet ik ook iedereen naast Fok! sturen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
DH heeft een hoofdstukmaar van snuit mis ik ook nog het een en ander geloof ik. Kom op snuit, PM de echte list eens?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
DH heeft een hoofdstukmaar van snuit mis ik ook nog het een en ander geloof ik. Kom op snuit, PM de echte list eens?
Minimaal!quote:
Zo groot zijn die Pm boxen nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeey, moet ik ook iedereen naast Fok! sturen dan?
Hallo!quote:
Ik heb DH ook gemeet, wist je dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
oh heet dat zo tegenwoordigquote:
Wie heeft wie geneukt lijstjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hallo!
Maarre, wat is dat over lijstjes?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dus als jij meet heb je ook gelijk de piemel in je mond gehad?
dan heb ik jou alleen gezien
Oh, vertel!quote:
quote:
Dat mag, maar eerst de foksters pleasequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeey, moet ik ook iedereen naast Fok! sturen dan?
met hoeveel stond ik er op?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mag, maar eerst de foksters please
Waarom ben jij toch er zo geintereseerd in ?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat mag, maar eerst de foksters please
Dan zijn haar bronnen te goed?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
met hoeveel stond ik er op?als het meer dan 2 is gaarne pm
Compensatiequote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom ben jij toch er zo geintereseerd in ?
quote:
quote:
whahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zie je wel,klopt niks van die foto's
Ik weet het niet heel zeker, maar vrouwen compenseren niet met de grootte van een auto.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bah Rip![]()
![]()
![]()
Daar gaat m'n geile beeld van je
Die is standaard vol..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip, had ik heel mijn lijstje getypt is je inbox vol
Niet zo vreemd, als je alleen naar de foto's kijktquote:
Persoonlijke stalkers zijn wel grappig he (mits het blijft bij fokquote:
Flena is altijd grappigquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
Persoonlijke stalkers zijn wel grappig he (mits het blijft bij fok)
haha ja daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
ooh is dat zo?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Flena is altijd grappig
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:07 schreef Flena het volgende:
[..]
ojee...dan hoop ik maar dat dat positief is
Klopt! De reeks zag er wel gezellig uit, so here i amquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:03 schreef Flena het volgende:
[..]
hey![]()
Jouw heb ik nog niet gezien hier gloof ik
hahaha...ok gelukkig maar danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
negatief kan ik alleen maar van ouwe foto's
kijk es aan...gezelliequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt! De reeks zag er wel gezellig uit, so here i am
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:04 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:10 schreef Flena het volgende:
[..]
jeetje jij bent ook lekker spraakzaam zeg![]()
Leuke uitspraak.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
negatief kan ik alleen maar van ouwe foto's
sorry, tis nog vroegquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:10 schreef Flena het volgende:
[..]
jeetje jij bent ook lekker spraakzaam zeg![]()
ja das waarquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
sorry, tis nog vroeg
Hoest met jou dan?
Een uit gesproken meningquote:
Ik kan me er wel in vinden.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Een uit gesproken mening
Valt meer tegenquote:
mooi!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:12 schreef Flena het volgende:
[..]
ja das waar
Ja wel goed hoorEn met jou?
ow, balenquote:
Ja, het is maar wat je zoektquote:
Had eigenlijk wel een verhaal verwacht, iets in de vorm van lekker getoerd enzoquote:
Ik heb niet getourdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel een verhaal verwacht, iets in de vorm van lekker getoerd enzo
ah helemaal niet getourd?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb niet getourdwel lekker heel de week kap open naar en van mijn werk
heerlijk
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb niet getourdwel lekker heel de week kap open naar en van mijn werk
heerlijk
Ja, morgen eerst mijn kap weer ophalen, daarna met venco afgesproken:) En zondag met 3 vrienden het hele land door waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:18 schreef Flena het volgende:
[..]
ah helemaal niet getourd?
dit weekend nog wel of ook nie?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, morgen eerst mijn kap weer ophalen, daarna met venco afgesproken:) En zondag met 3 vrienden het hele land door waarschijnlijk
Jij mazzel pik, heb alleen een afspraak met een stapel laminaatquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, morgen eerst mijn kap weer ophalen, daarna met venco afgesproken:) En zondag met 3 vrienden het hele land door waarschijnlijk
jullie hebben mazzel...ik heb helemaal geen afspraakquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Jij mazzel pik, heb alleen een afspraak met een stapel laminaat
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Flena het volgende:
[..]
jullie hebben mazzel...ik heb helemaal geen afspraak
knuffel!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Flena het volgende:
[..]
Ooh leuk !quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tss hier op fok is dat zo verholpen hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Flena het volgende:
[..]
nopequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
niet een, valt me tegen had toch meer verwacht
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ooh leuk !
[..]
Tss hier op fok is dat zo verholpen hoor
voor een vrouw als Flenaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ooh leuk !
[..]
Tss hier op fok is dat zo verholpen hoor
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:26 schreef Flena het volgende:
[..]
nope![]()
ik moet toch wat meer aan mijn technieken gaan doen gloof ik
nee ik kan niet leuk lachenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
even naar een kerel, een lachje moet al genoeg zijn
jaa kijk het ligt gewoon aan jezelf dat je geen afspraak hebtquote:
quote:
ja dat zei ik net al...ik zei al dat ik mijn techniek moest verbeterenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
jaa kijk het ligt gewoon aan jezelf dat je geen afspraak hebtDan moet je ook niet miepen
ik lieg heel niet...wij hebben gewoon een andere mening danquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nu zit je te liegen, heb je fobo gezien is niet waar
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:31 schreef Flena het volgende:
[..]
ik lieg heel niet...wij hebben gewoon een andere mening dan
Slaap lekkerquote:
ja wel heel erg ja...ik heb iedereen weggejaagdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:40 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zo en toen was het ruuuuuuustig
poe gelukkig, dacht even dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:40 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel heel erg ja...ik heb iedereen weggejaagd
Mij niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:40 schreef Flena het volgende:
[..]
ja wel heel erg ja...ik heb iedereen weggejaagd
goh, gewoon eng iemand is het eens met mequote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mij niet.![]()
En verder wat T_S zegt, je doet jezelf tekort.
Eerst even hier, kunnen wij het beoordelenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:42 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee hoor, ben nog steeds mn lijstje aan het vullen voor rip
ah gelukkig is er is nog levenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mij niet.![]()
En verder wat T_S zegt, je doet jezelf tekort.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:43 schreef Flena het volgende:
[..]
ah gelukkig is er is nog leven
tsja ik ben het niet met jullie eens, maargoed...ik zal jullie maar geloven
Ik ben een eng iemand?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
goh, gewoon eng iemand is het eens met me
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:44 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
en of je gaat geloven * in Sin natuurlijk
Hahaha, subtiel Sedan, subtiel.quote:
Ja, van Sedan.quote:
Zou het niet eng willen noemen, eens zijn met deze maloot .........vreemd op ze minstquote:
Hehehe.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zou het niet eng willen noemen, eens zijn met deze maloot .........vreemd op ze minst
quote:
Hee, jij noemt me vreemd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
lekker dan, doe ik een beetje aan zelf reflectie word ik nog uit gelachen ook
heb even geduurd, maar komt toch weer het sweepje te voorschijnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou niet durven![]()
Alleen tegen jou
Oeh, voorrangspositie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik zou niet durven![]()
Alleen tegen jou
Dat is rivella ook maar wel ...........quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee, jij noemt me vreemd.![]()
Maarre, zelfreflectie is a good thing.
Slaap lekker en jij ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:55 schreef Flena het volgende:
ik gaat mijn bedje eens een bezoekje brengen, ik hoor em roepen![]()
slaap lekker allemaal en een prettig weekend
truste![]()
![]()
Hij kan het niet laten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:55 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb even geduurd, maar komt toch weer het sweepje te voorschijn
Welterustenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:55 schreef Flena het volgende:
ik gaat mijn bedje eens een bezoekje brengen, ik hoor em roepen![]()
slaap lekker allemaal en een prettig weekend
truste![]()
![]()
quote:
I love strange.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is rivella ook maar wel ...........
Hoezo dat nou weer?quote:
quote:
Vertel!quote:
Oh, hij is niet nieuw?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:13 schreef Sinceria het volgende:
Ik begin echt mijn dag-nachtritme weer om te draaien.![]()
Kennen jullie dat?
Hahaha.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben te vreemd, om een ritme te hebben
Excuse me, wat is er los?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Nou ik heb er wel een, nu ik niemand meer heb om vragen of ik naar bed kom is het weer helemaal los.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Nou ik heb er wel een, nu ik niemand meer heb om vragen of ik naar bed kom is het weer helemaal los.
Dat wat niet vast is.quote:
Ben nog niet moe.quote:
Slaap zacht,quote:
Trusten.quote:
quote:
quote:
De draadjes in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat zit er los, moet ik het even vast schroeven,lijmen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Op naar bed, welterusten lieve mensen , slaap lekker![]()
in dat geval, pak ik nog even snel de soldeerbout er bij, zou gefikst even stil blijven zittenquote:
Soldeerbout?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval, pak ik nog even snel de soldeerbout er bij, zou gefikst even stil blijven zitten
Auwie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval, pak ik nog even snel de soldeerbout er bij, zou gefikst even stil blijven zitten
Ow, lawd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soldeerbout?
Andere lijm is veel beter hoor
Zo blijkt.quote:
Kleine dingen aan auto afmaken en even langs vriendenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zo blijkt.![]()
Wat gaan jullie doen morgen?
Ik ga langs mijn oma die in het ziekenhuis ligt.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kleine dingen aan auto afmaken en even langs vrienden
Jij?
Ow....klote zeg..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga langs mijn oma die in het ziekenhuis ligt.
Thnx.quote:
vind je me zo lief dat je een heel hoofdstuk over mij schrijft?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nou ja, lief lief... over mij schrijft ze een boek, maar of dat nu liefheid is?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 07:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind je me zo lief dat je een heel hoofdstuk over mij schrijft?![]()
![]()
Heeey mup!quote:
Lui hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heeey mup!goedemorgen! ik faal ook, maar zometeen komt albert mijn boodschappen brengen
![]()
Ben echt een luie donder.. heb wel extra besteld.. 7 kratten bier, hoop flessen cola fris en andere zware dingen waar ik geen zin in had om mee te slepen
ja goehoed! vandaag dik gaaf feestje natuurlijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:33 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lui hoor.maar wel lekker makkelijk. Hoe is 't verder?
Is ook zo. Volle bak dus?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja goehoed! vandaag dik gaaf feestje natuurlijk!
wasn't me then!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:36 schreef Ofresca het volgende:
Ik herinner me ineens wat ik gedroomd heb. Seks op de keukentafel. Weet alleen niet meer met wie... Maakt ook niet uit, zo goed was hij nou ook weer niet
mannetje of 30 dat langs komt..quote:
Doe ik eens iets verstandig is het weer niet goed...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
wasn't me then!![]()
die stoute dromen van jou ook altijdStom dat je zo druk met stuudten bent terwijl ik in de buurt ben
[..]
mannetje of 30 dat langs komt..dus heb er wel zin in.. nog even laatste boodschappen halen nadat mister Albert geweest is
![]()
Benieuwd of ik ook cadeautjes voor mn 27,5e verjaardag krijg
Ik ben trots op je! dat weet je!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:42 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Doe ik eens iets verstandig is het weer niet goed...![]()
Oh gezellig! Natuurlijk krijg je cadeautjes! Tenminste, van mij zou je er 1 krijgen.
Haha. Gelukkig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! dat weet je!
Hmmm, Snuit is van slag af!Ik denk een keer niet aan neuken!
![]()
Moet ik nu de dokter bellen?
Ja, inderdaad, dat dacht ik ook, ik hoor te fantaseren hoe ik jou helemaal suf neuk op de keuken tafel (ja, ook op de vroege ochtend hoor ik daaraan te denken). Maar ondertussen kan ik me dat gewoon niet voorstellen..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Haha. Gelukkig.
Niet aan neuken? Ik post mijn seks droom... En jij denkt niet aan seks? Dat kan niet goed zijn. Waar zit je met je gedachten?
Pff. Ik voel me bijna beledigd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, dat dacht ik ook, ik hoor te fantaseren hoe ik jou helemaal suf neuk op de keuken tafel (ja, ook op de vroege ochtend hoor ik daaraan te denken). Maar ondertussen kan ik me dat gewoon niet voorstellen..![]()
whaaaah.. snap niet!
nou, pfoe! wat een stress!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:50 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Pff. Ik voel me bijna beledigd.misschien is het verjaardagsstressseritis?
Snuit?!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 08:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
nou, pfoe! wat een stress!![]()
nee, gister erg gezellig gebabbelddenk dat het probleem de oorzaak is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |