en bedanktquote:
Misschien moet je proberen om wat minder vraag- en uitroeptekens te gebruiken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:
Nee, dit is nog te vaagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
staat het al op je lijstje dan?
Slaap Lekkerquote:
oeeeh eindelijk iemand die het met mij eens isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef STING het volgende:
[..]
MUTS??????????
Het moet niet gekker worden hier.
Wat mag er wél en wat mag er níet op je lijstje?quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oeeeh eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
Die wil neukenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
oeeeh eindelijk iemand die het met mij eens is![]()
quote:
Depends. Het lijstje is flexibel. Een simpel kusje is niet zo interessant, tot nu toe staat er vooral op wie met wie het bed gedeeld heeftquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Wat mag er wél en wat mag er níet op je lijstje?
Ik hoef helemaal niemand op te voedenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Depends. Het lijstje is flexibel. Een simpel kusje is niet zo interessant, tot nu toe staat er vooral op wie met wie het bed gedeeld heeftHoezo, heb je een update?
Vast iets over jonge mannen. Maak maar hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik hoef helemaal niemand op te voedenis mijn taak niet. Nu kan ik hier een sneer van maken maar goed te simpel
![]()
Een halve update, misschienquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Depends. Het lijstje is flexibel. Een simpel kusje is niet zo interessant, tot nu toe staat er vooral op wie met wie het bed gedeeld heeftHoezo, heb je een update?
Wat voor lijstje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:19 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
kom ik nooit op het befaamde lijstje
quote:
Ripley d'r lijstjes... die zijn wereldberoemd man!quote:
Dat was me al duidelijk, wat voor lijstje?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
die van Rip natuurlijk, wel op blijven letten
Ik ben hier nieuw.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ripley d'r lijstjes... die zijn wereldberoemd man!
Dat weet niemand preciesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk, wat voor lijstje?
vast nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
nog iets gemist hier vanavond?
vrij simpel. sta je op er lijst, heb je een keer of meerderen succes gehadquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef _Ruby_ het volgende:
Zo, nog 5 minuutjes voordat ik weg ga..
Ik wil ook naar parijs!!!
Jaa dat is toch te simpelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Vast iets over jonge mannen. Maak maar hoor
Lijstjes?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef STING het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk, wat voor lijstje?
Ik weet er maar eentje van jou, mis ik iets?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
ik sta ook wel op t lijstje gok ik zo
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:25 schreef Nouk84 het volgende:
Rip d'r lijstje! Daar sta ik ongetwijfeld ook op![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |