quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:13 schreef Sinceria het volgende:
Ik begin echt mijn dag-nachtritme weer om te draaien.![]()
Kennen jullie dat?
Hahaha.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben te vreemd, om een ritme te hebben
Excuse me, wat is er los?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Nou ik heb er wel een, nu ik niemand meer heb om vragen of ik naar bed kom is het weer helemaal los.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hahaha.![]()
Nou ik heb er wel een, nu ik niemand meer heb om vragen of ik naar bed kom is het weer helemaal los.
Dat wat niet vast is.quote:
Ben nog niet moe.quote:
Slaap zacht,quote:
Trusten.quote:
quote:
quote:
De draadjes in mijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat zit er los, moet ik het even vast schroeven,lijmen
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Op naar bed, welterusten lieve mensen , slaap lekker![]()
in dat geval, pak ik nog even snel de soldeerbout er bij, zou gefikst even stil blijven zittenquote:
Soldeerbout?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval, pak ik nog even snel de soldeerbout er bij, zou gefikst even stil blijven zitten
Auwie.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:39 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
in dat geval, pak ik nog even snel de soldeerbout er bij, zou gefikst even stil blijven zitten
Ow, lawd.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soldeerbout?
Andere lijm is veel beter hoor
Zo blijkt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |