Pino ruled idd keihardquote:
En $299 in de US. De importeur heeft daar een statement over afgegeven deze week. Weet niet meer waar ik dat gelezen heb.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Pino ruled idd keihard![]()
Damn, de nieuwe Popcorn staat voor 350,- op Pricewatch
Super Mario Kart Battle Course 4. Gisteren hele avond met Puni zitten spelen, echt geniaalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef jpjedi het volgende:
:S wasda?
super man..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:40 schreef ursel het volgende:
Zo.. weer terug..
Netjes overleefd, paar spetters maar gehad..
Nield net gemist.Die stond blijkbaar binnen toen ik eindelijk die hal uit was en op he tpunt stond weg te gaan..
Maandag gaan we weer een poging wagen om bij nijmegen te fietsen.
Nu ff wat eten naar binnen werken.
Appeltje eitje..quote:
Goed man! Ik hoop snel met jullie mee te kunnen zodat we eens met een groepje kunnen gaan koersen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Appeltje eitje..
Die holleweg was wel lache..
Ben volgens mij wat dat betreft wel een berggeit aan het worden, gezien ik er een hele hoop inhaalde heuveltje op..Met de holleweg had ik volgens mij toch al meer dan 90 km in de benen zitten..
Je kan altijd mee hoor..quote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed man! Ik hoop snel met jullie mee te kunnen zodat we eens met een groepje kunnen gaan koersen.Peloton rijden is wel even wennen en vooral goed communiceren maar het lijkt me enorm gaaf,. Ik heb nog geen hoogtemeter gereden maar uit vroegere ervaring weet ik dat ik geen potten kan breken op een klim. Ben met mountainbiken in de Ardennen zelfs een keer kotsend boven gekomen.
![]()
Maar in Italie zal het toch moeten gebeuren.. nog maandje om te trainen.Ik fiets nu 3 keer per week vlak en dat gaat steeds beter.
![]()
Lies heeft haar eerste 30 erop zitten vandaag. Ze moet met haar Astma erg voorzichtig warm rijden en dan met ventolin de boel open zetten en dan gaat ze als een speer.![]()
@Fer: Ziet er goed uit man..
Ik hoop dat me fiets snel klaar is. Want anders hou ik straks echt niet meer op de alp 'd huezquote:Op zondag 21 juni 2009 14:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan altijd mee hoor..![]()
En anders maar ff wat data opgooien..
De komende planning:
Maandag weer een poging met Niels. Weer ziet er gelukkig nu wel goed uit..
Volgend weekend in de Ardennen
12 juli FOK! meet in Nijmegen
Ja, je mag nog steeds mijn reserve fiets lenen hoor..quote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik hoop dat me fiets snel klaar is. Want anders hou ik straks echt niet meer op de alp 'd huez
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, je mag nog steeds mijn reserve fiets lenen hoor..
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sta jij er ook tussen??
http://jj9.staikopdefoto.nl/index.php?id=191
Luik-Bastenaken-Luik,quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Om 12:24:33. Met mijn mooie helm..
Zag trouwens eerst alleen die pipo aan de linkerkant. Pas toen ik nagenoeg daar was zag ik die pipo die de foto's uiteindelijk ook gemaakt had..
Overigens op advies van Niels deze volgend weekend maar ff oppeddelen..![]()
Volgens zeggen zou er zelfs een stuk van 23% in moeten zitten..
[ afbeelding ]
Die helm lijkt me niet al te veiligquote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Om 12:24:33. Met mijn mooie helm..
Zag trouwens eerst alleen die pipo aan de linkerkant. Pas toen ik nagenoeg daar was zag ik die pipo die de foto's uiteindelijk ook gemaakt had..
Overigens op advies van Niels deze volgend weekend maar ff oppeddelen..![]()
Volgens zeggen zou er zelfs een stuk van 23% in moeten zitten..
[ afbeelding ]
Jeremy in de trein, als machinistquote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond wordt de stig ontmaskerd op de BBC. Blijkt dat we geen BBC in het pakket hebben.![]()
Zou daar een live stream van te vinden zijn??
Edit: ja dus maar dan met iplayer license..of wachten tot het programma live afgelopen is. Dan maar eens kijken of ik het, net als die voetbalwedstrijden, te pakken kan krijgen.
Je plaatje werkt niet..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:29 schreef jpjedi het volgende:
[BoF]JEDI: meen je dit nu?
[BoF]Sickert.nl: ja :'')
[BoF]Sickert.nl: moet toch weten wat het vrouwtje leuk vind
[BoF]JEDI: _0-
[BoF]JEDI: Het grote BoF! topic: kut weggebruikers!
![]()
[ afbeelding ]
Nog bij de training geweest?quote:
Neuh.. Vriendin ey, dus het was zo'n lekkere burgerlullenzondag/vaderdagquote:
Vorig topic hebben we er nog over gediscussieerd. Mijn mening:quote:Op maandag 22 juni 2009 08:56 schreef Keltie het volgende:
Hebben jullie ervaring met Digitale/ HD TV?
quote:Op maandag 22 juni 2009 09:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vorig topic hebben we er nog over gediscussieerd. Mijn mening:
-HD zenders zijn niet boeiend
-Digitale TV geeft beter beeld kwaliteit en gebruiksgemak
quote:Op maandag 22 juni 2009 08:01 schreef Incolumis het volgende:
hoe laat ging de keet ook al weer open zaterdag?
Nah, stiekem weerleg ik dit toch wel een beetje.quote:Op maandag 22 juni 2009 09:15 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Vorig topic hebben we er nog over gediscussieerd. Mijn mening:
-HD zenders zijn niet boeiend
Hoe kan ik de ADSL2 dekking in Nederland achterhalen?quote:-Digitale TV geeft beter beeld kwaliteit en gebruiksgemak
Ze zenden niet dezelfde programma`s uit maar een hoop herhalingen van die paar programma`s die ze in HD hebben. verder een aftandse duitse zender en inderdaad specifieke sport. Nu lijkt me de TDF in HD wel gaaf eigenlijk. Welke zender is dat dan? Trouwens het zijn allemaal 560p of 720p zenders omdat er niet meer bandbreedte is voor 1080Pquote:Op maandag 22 juni 2009 09:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Nah, stiekem weerleg ik dit toch wel een beetje.
History HD, Discovery HD en National Geographic HD spreken mij toch wel aan.
Tour de France in HD ook wel, wat dit jaar al gaat gebeuren.
EDIT:
Maar dit is natuurlijk wel geheel persoonlijk
Ik heb wel eens een site gezien waar je de afstand tot de centrale kan meten per adres en dan moet je in een grafiek kijken of ADSL2 voordelen heeft. (tot paar kilometer geloof ik). Ik zit er 7km vandaan en heb al last met de stabiliteit van ADSL 1 op 4mbit.quote:Hoe kan ik de ADSL2 dekking in Nederland achterhalen?
Dit schijnt nodig te zijn voor Interactieve TV van KPN? Welke wel een interessante optie is voor het UPC alternatief (word deze maand bij ons uitgerold, vind ik eigenlijk te duur).
Punt is namelijk dat de kabel bij ons op de TV, Sony Bravia, een beetje loopt te kutten;
Heb al vele instellingen geprobeerd maar hoe dan ook wil, schijnbaar, onze TV het formaat ieder kwartier aanpassen wat resulteerd in een kleine/ grote knippering van het scherm (RTL 4).
Of autoformaat aan of uit staat lijkt niet uit te maken
TDF zou gewoon op NL1 (?) in HD uitgezonden moeten worden.. Dacht ik te horen.quote:Op maandag 22 juni 2009 10:14 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ze zenden niet dezelfde programma`s uit maar een hoop herhalingen van die paar programma`s die ze in HD hebben. verder een aftandse duitse zender en inderdaad specifieke sport. Nu lijkt me de TDF in HD wel gaaf eigenlijk. Welke zender is dat dan? Trouwens het zijn allemaal 560p of 720p zenders omdat er niet meer bandbreedte is voor 1080P
Klopt. Maar het gaat mij niet echt om het snelheidsvoordeel, m'n huidige lijnsnelheid is goed genoeg (8mbit meen ik) dus daar is ADSL2 niet voor nodig. Maar het schijnt voor dat interactieve tv wel weer nodig te zijn.quote:[..]
Ik heb wel eens een site gezien waar je de afstand tot de centrale kan meten per adres en dan moet je in een grafiek kijken of ADSL2 voordelen heeft. (tot paar kilometer geloof ik). Ik zit er 7km vandaan en heb al last met de stabiliteit van ADSL 1 op 4mbit.
Zou ik bij m'n vriendin dus op 1092 meter van de centrale moeten zitten..quote:Afstand (m) Centrale Postcode Plaats Netnummer
1092 Geldermalsen 4191EK GELDERMALSEN 0345
2577 Meteren 4194TG METEREN 0345
3679 Buren 4116EH BUREN GLD 0344
4463 Deil 4158DC DEIL 0345
5130 Wadenoijen 4014MC WADENOIJEN 0344
5812 Waardenburg 4182CB NEERIJNEN 0418
6518 Zoelen 4017BB KERK AVEZAATH 0344
6807 Ophemert 4061BJ OPHEMERT 0344
7162 Beusichem 4112NP BEUSICHEM 0345
8498 Beesd 4156AG RUMPT 0345
Zou ik dus ergens tussen de 22 en 20 Mbps moeten zitten (afhankelijk van het koper en dergelijke)?quote:Afstand tot telefooncentrale Downloadsnelheid
<0,7 km 24 Mbps
<1,2 km 22 Mbps
<1,6 km 20 Mbps
<1,9 km 20 Mbps
<2,1 km 16 Mbps
<2,3 km 14 Mbps
<2,5 km 12 Mbps
<2,7 km 10 Mbps
<3,1 km 8 Mbps
<3,4 km 6 Mbps
<3,9 km 4 Mbps
<4,7 km 2 Mbps
<5,3 km 1 Mbps
Weten we altijd de postcode van je vriendin..quote:Op maandag 22 juni 2009 11:09 schreef Keltie het volgende:
...
Afstand (m) Centrale Postcode Plaats Netnummer
1092 Geldermalsen 4191EK GELDERMALSEN 0345
(handig, zo'n forum als naslagwerk)
Ik denk de postcode van de centralequote:Op maandag 22 juni 2009 11:25 schreef ursel het volgende:
[..]
Weten we altijd de postcode van je vriendin..![]()
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef FJD het volgende:
De 24e is de speciale voorpremiere van de nieuwe Transformers film. Regel jij de kaarten Frank? Misschien dat we ervoor nog wat kunnen gaan eten.
quote:Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef FJD het volgende:
De 24e is de speciale voorpremiere van de nieuwe Transformers film. Regel jij de kaarten Frank? Misschien dat we ervoor nog wat kunnen gaan eten.
Weten wij ook weer waar we staanquote:Op maandag 22 juni 2009 13:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Sorry ga al met vrienden naar Pathe Imax
Ik wil best nog wel een keer met jullie gaan in Pathe de Kuip hoorquote:
Hey, Einstein, er staat nog steeds een vraag voor je open..quote:Op maandag 22 juni 2009 12:32 schreef FJD het volgende:
Welke?quote:Op maandag 22 juni 2009 13:40 schreef ursel het volgende:
Hey, Einstein, er staat nog steeds een vraag voor je open..
quote:Op maandag 22 juni 2009 14:04 schreef FJD het volgende:
[..]
Welke?
Ik twijfel beetje of ik zo'n GH bundle aan ga schaffen, lijkt me echt geniaal maar ja er moet ook laminaat in m'n huis
quote:
quote:
Wat voor een bundle??quote:Ik twijfel beetje of ik zo'n GH bundle aan ga schaffen, lijkt me echt geniaal maar ja er moet ook laminaat in m'n huis
Guitar Heroquote:
Neem je JP mee..quote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Guitar HeroMet zon geniaal drumstel erbij
Over zaterdag twijfel ik maar ik neig toch wel naar nee. Ik heb me best verkeken op de afstand, tis 3 uur rijden
Had ik al geprobeerd maar hij durfde nietquote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef ursel het volgende:
Neem je JP mee..
Die wou ook graag nog een keer gezamelijk fietsen. En der benne mooie klimmekes..
doe je rustig aan met hem?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:43 schreef ursel het volgende:
Die redt het dan nooit in Italie..
Ik ben naar Niels..
Dat je daar nog in geloofdequote:
19:00 Incoquote:Op maandag 22 juni 2009 08:01 schreef Incolumis het volgende:
hoe laat ging de keet ook al weer open zaterdag?
Geef me nou ff een paar weken om los te geraken man..heb 130 km ytd in de benen.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:24 schreef ursel het volgende:
[..]
Neem je JP mee..
Die wou ook graag nog een keer gezamelijk fietsen. En der benne mooie klimmekes..
WTF moet je er mee zeg.quote:Op maandag 22 juni 2009 14:19 schreef FJD het volgende:
[..]
Guitar HeroMet zon geniaal drumstel erbij
Over zaterdag twijfel ik maar ik neig toch wel naar nee. Ik heb me best verkeken op de afstand, tis 3 uur rijden
Rockenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:07 schreef jpjedi het volgende:
[..]
WTF moet je er mee zeg.![]()
Een gameconsole is lachen maar zulke prularia..
Rockenquote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
Rocken
Tis echt supervet om met z'n vieren allerlei toffe nummers te spelen
Ben ik er om 15:00quote:
quote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rocken
Tis echt supervet om met z'n vieren allerlei toffe nummers te spelen
Hmmm, erg bedenkelijk...quote:
Ik geloof er niks vanquote:
Klinkt goed, behalve de val natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef ursel het volgende:
Zo, ben weer op adem..
Benne mooie klimmen daarzo. Zelfs beter dan bij Arnhem..
In begin ging het wel lekker, maar op een gegeven moment zat ik er toch wel doorheen in mijn pogingen Niels een beetje bij te houden..![]()
Op de terug weg ging Niels ook nog ff onderuit. Maar meneer maakte zich meer zorgen om zijn fiets dan zichzelf..
Als expert bandenwisselaar heb ik hem nog ondersteund in het verwisselen van de band.
Verder wat beschadiging aan zijn derailleur en een kleine slag in zijn mooie fiets..
Jorrit, je moet de volgende keer ook eens meegaan..![]()
Mja, als we later gaan dan ben ik helemaal laat thuis.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Klinkt goed, behalve de val natuurlijk.
Ik wil op zich best mee, maar jullie gaan veelste vroeg voor mij, dan ben ik nog aan het werk
Maar het lijkt me wel eens leuk om mee te fietsen hoor, kan ik mooi in het laatste wiel gaan zitten linke ballen.
Al denk ik eerder dat ik aan het elastiek kom en vervolgens me motortje opblaas
Mogguhquote:
Feyenoord kan nog wel een spits gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:01 schreef Silver_Shark het volgende:
yay ik ben kok sinds 1uur*O**O* vanavond lekker aan de Jack Daniels
*O**O**O**O*
Nu een cursusje Nederlands?quote:Robin. zegt:
ik ben kok
met k-o-k
sinds 1 uurtje officeel
ik ben niet al te nuchter te veel gedronken na werk plus ben 0600 gaan slapen en 0900 gebeldt en ik moet straks om 1200 weer werken.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
Nu een cursusje Nederlands?![]()
Feli jongen!![]()
Zuip ze...
Je bedoelt:quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:09 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
ik ben niet al te nuchter te veel gedronken na werk plus ben 0600 gaan slapen en 0900 gebeldt en ik moet straks om 1200 weer werken._!!
Ik kan wel eens kijken of ik eerder weg kan (of eerder kan beginnen).quote:Op maandag 22 juni 2009 23:06 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, als we later gaan dan ben ik helemaal laat thuis.
Tis nog 7 kwartier terug rijden voor me, dus is half 8 toch wel een beetje de tijd dat ik terug wil gaan..
En met al die overuren die je al opgebouwd heb kan je makkelijk eerder vrij nemen..
FAIL!quote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je bedoelt:
"Ik ben nog niet nuchter, teveel gedronken gister. Ging pas om 06:00 uur slapen. Werd vanochtend om 09:00 uur gebelt dat ik vanmiddag om 12:00 uur weer moet werken."
ik zou nog geen eitje van hem willenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:03 schreef jpjedi het volgende:
[..]
[..]
Nu een cursusje Nederlands?![]()
Feli jongen!![]()
Zuip ze...
Je mag naast eitjes koken nu ook eitjes bakkenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:01 schreef Silver_Shark het volgende:
yay ik ben kok sinds 1uur*O**O* vanavond lekker aan de Jack Daniels
*O**O**O**O*
Laminaat zit int bouwdepot maar ik zal me nog wel even inhouden jaquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:50 schreef staticdata het volgende:
En toch zou ik eerder voor laminaat gaan dan voor GH
Ah ok maar het officiele drumstel ziet er niet zo uit dus het is nog steeds een modquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:46 schreef FJD het volgende:
Cursus Nederlands zou idd geen kwaad kunnen
@Frank; Dragon force is geen mod maar zit in de nieuwe Guitar Hero Smash Hits
goed zoquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:56 schreef FJD het volgende:
[..]
Laminaat zit int bouwdepot maar ik zal me nog wel even inhouden ja
Voetpendaal net zoals in het eggie?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah ok maar het officiele drumstel ziet er niet zo uit dus het is nog steeds een modJe kunt tevens met een drumstel niet tegelijk 3 kleuren aanslaan aangezien je maar 2 drumstokken hebt he
quote:Ga je de set nog kopen?
Ja klopt. Bij Guitar Hero: Metallica kun je zelfs 2 voetpedalen gebruiken maar die word in het spel weergegeven als één paarse lijn en dus niet als groen, rood, geel, blauw of oranje die je kan aanslaanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
Voetpendaal net zoals in het eggie?
[..]
quote:Het komt niet echt van de grond, het sterrengedrag van onze voetballers. Cristiano Ronaldo doet het met Paris Hilton. Of deed. Dat kan bij Hilton binnen een uur veranderen. Die wandelende bril met tieten verslijt mannen in hetzelfde tempo waarmee Gordon vriendjes zijn huis binnensleept. Cristiano Ronaldo geniet nu van een welverdiende vakantie in Amerika. Dan weet je eigenlijk al genoeg. Tijdens je vakantie in een nachtclub gaan zitten ergens in Hollywood... Dat komt nooit meer goed. Cristiano Ronaldo is een narcist die toevallig heel goed kan voetballen.
Dan droom je toch van mannen als Ed de Goey en Jaap Stam. Lekker tijdens de zomerstop op vakantie naar Bakkum, op de vaste campingstek. De Goey had, zelfs toen hij al jaren bij Feyenoord keepte, een vaste plek met zijn caravan naast de toiletgroep. Vond hij best zo. Hij herkende de mensen van de camping aan hun manier van doortrekken. Gemoedelijk, zo zijn onze voetballers. Het heeft gelukkig geen grandeur. Onze profs vragen in een nachtclub of het licht aan mag, anders zien ze hun vriendin niet.
Jaap Stam, die ging in de vakantie lekker kaaskarnen. Gregoor van Dijk, aanvoerder van FC Utrecht, zit nu op een kinderboerderij in Meppel. Lekker hangbuikzwijntjes wassen. Onze voetballers kúnnen het gewoon niet, groots en meeslepend leven. Het is allemaal te aards en te emotioneel. Ruud Gullit had zonder meer de uitstraling van een popster, maar was niet weg te rammen bij Nelson Mandela. Een man met een jurk. Op foto’s zag je steeds de paniek in de ogen van Mandela, als hij weer met een arm om Ruud heen moest hangen. Als hij dat had geweten, was hij op Robbeneiland gebleven.
Onze voetballers gaan het liefst lekker golfen. Dat is de Nederlandse manier van ruig doen. Zes uur door de bossen wandelen met een trui over je schouders. Slenteren in een ruitjesbroek. Willem van Hanegem herkent zelfs al vogels. Die ziet op twaalfhonderd meter afstand of er een schele specht in een boom zit.
Het komt gelukkig niet echt van de grond, het sterrengedrag van onze voetballers. Alleen Wesley Sneijder doet een beetje zijn best, maar als je het afzet tegen Cristiano Ronaldo is het armoedig gedoe. Ronaldo wordt met een overhemd van negenhonderd euro om zijn geile bastje gefilmd, als hij voor het verlichte raam van Paris Hiltons appartement staat te telefoneren. Wat Paris op dat moment doet, kunnen wij alleen maar raden. Waarschijnlijk de camera scherp stellen waarmee ze de splijtende penetratie door het midden gaat filmen. We zien het filmpje over een weekje wel weer op YouTube, dat verkrampte Portugese modellenhoofd van Ronaldo, met die blonde helleveeg onder hem.
Nee, dan Wesley. Die kan het weer alleen maar Hollands lullig. Hij werd afgelopen week met Yolanthe gesignaleerd in een vip-box van De Arena, tijdens een concert van De Toppers. Lulliger kan het niet. Op de nek van Yolanthe, met een bitterbal in je mond, meezingen met het zoveelste ruknummer van Gordon.
Toch denk ik dat we die houding moeten koesteren. Daar ligt onze kracht, schrikbarend ouderwets doen. Kijk naar Royston Drenthe. Die was eerst een half jaartje de weg kwijt. Daar stond hij in zijn wit-marmeren badkamer met uitzicht op een van de 39 logeerkamers. Het was bijna aandoenlijk, Roystons geforceerde sterrengedrag. Hij veroorzaakte wel een aanrijding, maar dan weer op z’n Hollands, met een politieauto. Een beetje voetballer, zoals Wayne Rooney, ploegt zich met een Ferrari dronken door een restaurant heen, rijdt slippend de keuken binnen, doet zijn raampje open en bestelt een bordje fucking uitgesneden zalm. Royston heeft zijn best gedaan, maar inmiddels is hij weer onder ons, de gewone mensen. Een doodgewone Rotterdamse jongen die midden in Madrid droomt van het met twee jassen gemaakte doeltje op het voetbalpleintje uit zijn jeugd.
We kúnnen het gewoon niet. Rinus Israel zat wekenlang, met een foto van zijn vrouw onder zijn trui, in een Roemeense hotelkamer naar een blinde muur te staren. Johan Cruijff verstopte zich niet toen hij werd ontslagen bij Barcelona, maar ging de hond uitlaten. Leo Beenhakker werkt in de zomer als hoofd frituur in snackbar De Patatgeneratie en gaat daarna weer eens een derdewereldclub uit de brand helpen, Feyenoord in dit geval.
Tijdens het WK vond ik het nog wanstaltig, dat familiegedoe rond Oranje. Dirk Kuijt en Edwin van der Sar met hun kinderen op een arm. Dat doe je als je bij een Derdeklasser voetbalt en voor het eerst in zestien jaar hebt gescoord. Dan ben je even de held. Met nat haar de kantine binnenkomen en je dochter optillen. 'Hoe vond je pappa? Zag je wat pappa deed? Dat heet scoren.' Kindje neerzetten en voor zes euro snoep laten kopen. 's Avonds dronken je vrouw slaan en dwars door een tafel heen vallen als je voor probeert te doen hoe je scoorde. Zo gaat dat.
Eerst vond ik het heel erg dat de internationals opeens allemaal leken mee te spelen in Het kleine huis op de prairie. Het leek meer op een partijcongres van de ChristenUnie dan een voetbalwedstrijd. Dat gezeul met die kinderen over het veld. Gênant. Het wachten was op de volgende stap: Van der Sar die tijdens het duel, ondertussen gezellig keuvelend met het publiek, zijn naast het doel geparkeerde auto wast.
Ik was eerst tegen de ontmythologisering van de helden. Je wilt Harry Mulisch ook niet voor je zien in een zwembroekje langs het zwembad, met zijn dochter op schoot. Mulisch, de Cristiano Ronaldo van de literatuur. Schrijft voor een enorme spiegel, die hij zó heeft laten slijpen dat zijn hoofd nog groter lijkt.
Nu, in de aanloop naar het WK, denk ik dat daar misschien juist onze kansen liggen. Een enorme, wanstaltige suikerzoete liefde voor het gezin uitstralen. De tegenstander verwarren met oer-Hollandse normen en waarden. Wachten tot die dressboys van Portugal het veld op komen en dan met z'n allen op de middenstip gaan zitten fonduen. Ruziemaken om de kleur stokjes. Dan sta je tegen types als Cristiano Ronaldo al met 3-0 voor.
Nico Dijkshoorn
Eeuuhh.. Ik ga fietsen in de Ardennen..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef jpjedi het volgende:
Sander, kom jij nou zaterdag? Je hebt de datumprikker niet ingevuld maar kan me iets van een post herinneren..
En jij rudy?
Nu heb ik
-Ferdi
-Frank
-Kefchen+Veer
-Inco+lady
-Jorrit
-Ijs
-Raffie
-Static ?
-Ursel
-Keltie Verhinderd
Gaat dit weer zo'n competitie worden waar iedereen alleen de eerste ronde aan meedoet??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.sportwereld.nl/wielrennen/rondemaster/
Allemaal even aanmelden en de BoF! League joinen!
Naam: Band of Fokkers
Wachtwoord: homo
Nee, het duurt geen 6 jaar net als de VORquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:18 schreef ursel het volgende:
[..]
Gaat dit weer zo'n competitie worden waar iedereen alleen de eerste ronde aan meedoet??
aha.. was uitgegaan van datumprikker en daar stond je op groen voor de 27e.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:07 schreef ursel het volgende:
[..]
Eeuuhh.. Ik ga fietsen in de Ardennen..
Sorry, ik kan niet. Ik ga naar krezipquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef jpjedi het volgende:
Sander, kom jij nou zaterdag? Je hebt de datumprikker niet ingevuld maar kan me iets van een post herinneren..
En jij rudy?
Nu heb ik
-Ferdi
-Frank
-Kefchen+Veer
-Inco+lady
-Jorrit
-Ijs
-Raffie
-Static ?
-Ursel
-Keltie Verhinderd
Daar baal ik nog steeds vanquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:01 schreef jpjedi het volgende:
En jij rudy?
Nu heb ik
-Ferdi
-Frank
-Kefchen+Veer
-Inco+lady
-Jorrit
-Ijs
-Raffie
-Static ?
-Ursel
-Keltie Verhinderd
Nah heb ook mijn eigen ruiten in gegooid door de LAN er een week na te plannen. Daardoor komen de smaakmakers Jorrit en Ijs niet op de BBQ.quote:
Nou, dan weet de rest hun plek ook weer gelijk..quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nah heb ook mijn eigen ruiten in gegooid door de LAN er een week na te plannen. Daardoor komen de smaakmakers Jorrit en Ijs niet op de BBQ.
Je kan elke ronde wisselen, is niks voor mij. Ben de helft van de tour op vakantie.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
http://www.sportwereld.nl/wielrennen/rondemaster/
Allemaal even aanmelden en de BoF! League joinen!
Naam: Band of Fokkers
Wachtwoord: homo
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 13:48 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, dan weet de rest hun plek ook weer gelijk..
Ik leef met je meequote:
Gelukkig wonen we nog thuis dat geeft een jong gevoelquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik leef met je meeToen ik in december 25 werd voelde ik me ook heel oud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |