Pino ruled idd keihardquote:
En $299 in de US. De importeur heeft daar een statement over afgegeven deze week. Weet niet meer waar ik dat gelezen heb.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:33 schreef FJD het volgende:
[..]
Pino ruled idd keihard![]()
Damn, de nieuwe Popcorn staat voor 350,- op Pricewatch
Super Mario Kart Battle Course 4. Gisteren hele avond met Puni zitten spelen, echt geniaalquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:23 schreef jpjedi het volgende:
:S wasda?
super man..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:40 schreef ursel het volgende:
Zo.. weer terug..
Netjes overleefd, paar spetters maar gehad..
Nield net gemist.Die stond blijkbaar binnen toen ik eindelijk die hal uit was en op he tpunt stond weg te gaan..
Maandag gaan we weer een poging wagen om bij nijmegen te fietsen.
Nu ff wat eten naar binnen werken.
Appeltje eitje..quote:
Goed man! Ik hoop snel met jullie mee te kunnen zodat we eens met een groepje kunnen gaan koersen.quote:Op zondag 21 juni 2009 11:40 schreef ursel het volgende:
[..]
Appeltje eitje..
Die holleweg was wel lache..
Ben volgens mij wat dat betreft wel een berggeit aan het worden, gezien ik er een hele hoop inhaalde heuveltje op..Met de holleweg had ik volgens mij toch al meer dan 90 km in de benen zitten..
Je kan altijd mee hoor..quote:Op zondag 21 juni 2009 12:35 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Goed man! Ik hoop snel met jullie mee te kunnen zodat we eens met een groepje kunnen gaan koersen.Peloton rijden is wel even wennen en vooral goed communiceren maar het lijkt me enorm gaaf,. Ik heb nog geen hoogtemeter gereden maar uit vroegere ervaring weet ik dat ik geen potten kan breken op een klim. Ben met mountainbiken in de Ardennen zelfs een keer kotsend boven gekomen.
![]()
Maar in Italie zal het toch moeten gebeuren.. nog maandje om te trainen.Ik fiets nu 3 keer per week vlak en dat gaat steeds beter.
![]()
Lies heeft haar eerste 30 erop zitten vandaag. Ze moet met haar Astma erg voorzichtig warm rijden en dan met ventolin de boel open zetten en dan gaat ze als een speer.![]()
@Fer: Ziet er goed uit man..
Ik hoop dat me fiets snel klaar is. Want anders hou ik straks echt niet meer op de alp 'd huezquote:Op zondag 21 juni 2009 14:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Je kan altijd mee hoor..![]()
En anders maar ff wat data opgooien..
De komende planning:
Maandag weer een poging met Niels. Weer ziet er gelukkig nu wel goed uit..
Volgend weekend in de Ardennen
12 juli FOK! meet in Nijmegen
Ja, je mag nog steeds mijn reserve fiets lenen hoor..quote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Ik hoop dat me fiets snel klaar is. Want anders hou ik straks echt niet meer op de alp 'd huez
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, je mag nog steeds mijn reserve fiets lenen hoor..
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Sta jij er ook tussen??
http://jj9.staikopdefoto.nl/index.php?id=191
Luik-Bastenaken-Luik,quote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Om 12:24:33. Met mijn mooie helm..
Zag trouwens eerst alleen die pipo aan de linkerkant. Pas toen ik nagenoeg daar was zag ik die pipo die de foto's uiteindelijk ook gemaakt had..
Overigens op advies van Niels deze volgend weekend maar ff oppeddelen..![]()
Volgens zeggen zou er zelfs een stuk van 23% in moeten zitten..
[ afbeelding ]
Die helm lijkt me niet al te veiligquote:Op zondag 21 juni 2009 17:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Om 12:24:33. Met mijn mooie helm..
Zag trouwens eerst alleen die pipo aan de linkerkant. Pas toen ik nagenoeg daar was zag ik die pipo die de foto's uiteindelijk ook gemaakt had..
Overigens op advies van Niels deze volgend weekend maar ff oppeddelen..![]()
Volgens zeggen zou er zelfs een stuk van 23% in moeten zitten..
[ afbeelding ]
Jeremy in de trein, als machinistquote:Op zondag 21 juni 2009 18:06 schreef jpjedi het volgende:
Vanavond wordt de stig ontmaskerd op de BBC. Blijkt dat we geen BBC in het pakket hebben.![]()
Zou daar een live stream van te vinden zijn??
Edit: ja dus maar dan met iplayer license..of wachten tot het programma live afgelopen is. Dan maar eens kijken of ik het, net als die voetbalwedstrijden, te pakken kan krijgen.
Je plaatje werkt niet..quote:Op zondag 21 juni 2009 22:29 schreef jpjedi het volgende:
[BoF]JEDI: meen je dit nu?
[BoF]Sickert.nl: ja :'')
[BoF]Sickert.nl: moet toch weten wat het vrouwtje leuk vind
[BoF]JEDI: _0-
[BoF]JEDI: Het grote BoF! topic: kut weggebruikers!
![]()
[ afbeelding ]
Nog bij de training geweest?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |