Ik kan me voorstellen dat Dennis dat allesbehalve leuk vind. Wel fijn dat het ding helpt.
Hier net Dana van het KDV gehaald. Ze belde me dat ze koorts had en hangerig was en zich echt niet lekker voelde. Nu zit ze in dr stoeltje met een liga een dvd te kijken. Ze heeft wel koorts, maar lijkt zich verder niet echt ziek te voelen.
Nu vroeg ik me af, wanneer halen jullie je kindje op van het KDV? En wanneer word je gebeld door het KDV?
Laten we vooropstellen dat ik het fijn vind dat ze me bellen als er iets met Dana is. Maar als ze alleen koorts heeft en verder nog kan lachen en praatjes heeft vind ik dat eigenlijk geen reden om dr op te halen
Als ze echt hangerig is en zich echt niet lekker voelt is het natuurlijk een ander verhaal en laat ik dr daar niet zitten natuurlijk(Nu heeft t er ook mee te maken dat ik hier nog niet zo lang werk en het er mega druk is, dus ik me echt bezwaard voel om dan eerder weg te moeten, normaal gesproken als ik nog bij mijn oude werk zou zitten zou dat geen punt zijn aangezien ik daar ook vanuit thuis kon werken)