Europa is goed, de rest niet..quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef Ofyles2 het volgende:
Europa, Gaia, Pleia en Demeter?
Je ziet de derde, en meest voor de hand liggende, mogelijkheid over het hoofd:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef De_Hertog het volgende:
Ik weet niet of iedereen slaapt of niet durft te raden, maar ik heb het dus over de vier manen van Jupiter die Galileo ontdekte
Ik ging er van uit dat mensen dan wel zouden gokken. Of op z'n minst de twee zouden posten om anderen te helpen of te hopen op coulantie ('niemand weet er meer dus krijg jij de punten')quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef qonmann het volgende:
[..]
Je ziet de derde, en meest voor de hand liggende, mogelijkheid over het hoofd:
Niemand van de aanwezigen weet het.
(ik weet er 2 maar dat is te weinig)
Nu ga ik echt ..
Hellas is ook niet goed, maar om het spel verder te laten gaan en omdat ik ook ga slapen krijg jij de punten voor Europaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik gok Hellas, andere twee weet ik nog niet.
Ben ooit in Wisconsin geweest tijdens een Indian Summer, best een comfortabel seizoen op deze manier. Wel verkleurde blaadjes en relatief korte dagen maar toch een aangename temperatuur. Het had wel watquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
Wat wordt in de VS en Canada bedoeld met een Indian Summer?
Uiteraardquote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:20 schreef ScottTracy het volgende:
Frasier
Wellicht, maar niet wat ik zoek.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:36 schreef Ofyles2 het volgende:
Landen die tabak produceren?
Warm...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Deelnemende landen aan het WK honkbal?
Volgens mij in mijn antwoord goed, allen wereldkampioen ooitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:33 schreef qonmann het volgende:
doe ik nog wk honkbal en dan check ik het even
Yepquote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:43 schreef De_Hertog het volgende:
Fermat?
Jinek it is! qonmann +2quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |