Wat is er Pim?quote:
een bewuste handelingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:33 schreef Terpentin07 het volgende:
niezen?
We zijn een tweemansact Pim.quote:
Neus Peuteren?quote:
+ 2quote:
Met Tanjaa loopt het toch gesmeerder ..meer een feestneusquote:
Tanjaa kletst idd graag en ik ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:35 schreef qonmann het volgende:
[..]
Met Tanjaa loopt het toch gesmeerder ..meer een feestneus
Daaromquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Tanjaa kletst idd graag en ik ook.
Sinds 2000 weer bijelkaar.quote:
De_Hertog +1quote:
Niet de term die ik zocht en ook geen resultaat op Google als alternatief, dus ik kan het niet goed rekenen. De term die ik zocht is Engels.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:56 schreef qonmann het volgende:
Gestolen Zuilen!
Ik weet niet hoe ze heten, tijd om te gaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:59 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet de term die ik zocht en ook geen resultaat op Google als alternatief, dus ik kan het niet goed rekenen. De term die ik zocht is Engels.
Elgin marbles. Heb ze gezien in Londen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:55 schreef De_Hertog het volgende:
Onder deverstaat men, onder andere, een verzameling marmeren ornamentele sculpturen van het Parthenon van de Atheense Akropolis die zich in het British Museum te Londen bevinden.
Welke term wordt hiervoor gebruikt?
Inderdaad. Met ernaast een mooi foldertje met de strijd tussen de Britten en de Grieken over wie de stenen mag hebben uiteengezet, en waarom de Britten vinden er recht op te hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:07 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Elgin marbles. Heb ze gezien in Londen.
quote:
Geen idee waarom je niet gewoon de officiële naam gebruikt, maar Rhode Island is goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:27 schreef LaStrange het volgende:
little rhody
+2, toch?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geen idee waarom je niet gewoon de officiële naam gebruikt, maar Rhode Island is goed.
LaStrange +2
Stand deel 1610
12 mr_anonimous
08 starla
06 LaStrange
04 Burnett
04 Yankee
04 Qonmann
04 De_Hertog
02 Nico_S
Dat is om stoer te doenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:29 schreef De_Hertog het volgende:
Geen idee waarom je niet gewoon de officiële naam gebruikt, maar Rhode Island is goed.
Duidelijk was het zeker. Nodig, mwa.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:31 schreef LaStrange het volgende:
[..]
Dat is om stoer te doen![]()
En bovendien leek het me wel vrij duidelijk dat ik het niet over Kentucky had.
Bluegrass?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:32 schreef LaStrange het volgende:
Wat is een muzieksoort en ook de bijnaam van Kentucky?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:33 schreef De_Hertog het volgende:
Bluegrass?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Duidelijk was het zeker. Nodig, mwa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |