Heb je niet de hersens om minstens één andere reden te bedenken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook regelmatig af als ik de reacties van sommige users zie staan. Ze haten Nederland en de Nederlandse cultuur, dus dan vraag ik me in gemoede af waarom ze hier dan toch willen blijven? Zou het dan tóch met geld te maken hebben?
Achterlijke geiten! Ze moeten haar gewoon met rust laten. Ze voelen dat het systeem onder ze vandaan brokkelt. Ik leef mee met mijn Iraanse huisgenootjes, als ik zie hoe strijdbaar ze zijn....quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:08 schreef AryaMehr het volgende:
Achterlijke Ahmadinejad aanhangers die een Duitse journalist lastigvallen:
http://www.rtl.de/rtlaktuell/rtl_aktuell_videoplayer.php?article=29365&pos=1
Doorbaren en Nederland verder islamiseren ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:37 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Heb je niet de hersens om minstens één andere reden te bedenken?
Wtf? Ik had gedacht dat ahmandi toch wel een beetje engels zou kunnenquote:
Lijkt me gov-disinformationquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:03 schreef themauster het volgende:
AFP: The Iranian group which planned to organise the rally said it will not go ahead with the demonstration.
Het einde van de opstand in zicht?
Mooi omgeschreven, zo voel ik het ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 02:01 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Gast, rot op.
Er wordt gestreden en gestorven voor de vrijheid van een nieuwe generatie en jij bestempelt dat als 'teveel Westerse soaps gekeken.'
Niemand hier denkt ook maar één seconde dat je géén troll bent.
En for the record, ik ben geen Iraniër, sterker nog, ik heb geen fuck met dat land te maken. Mousavi kan me met het bloed aan zijn handen ook niet bekoren. Maar als een levende, denkende, en voelende homo sapiens kan ik je vertellen dat mijn hart breekt voor de complete geschiedenis van het Perzische/Iraanse volk. Het kleine democratische plantje dat in 1953 lang voordat het volgroeid was eruit werd gerukt door de CIA. De revolutie in '79 die nu dertig jaar later slechts een dictatuur lijkt te hebben ingeluid. De in korte tijd gewekte hoop en verwachting voor miljoenen Iraanse vrouwen tijdens de recente verkiezing, een hoop die vervolgens in duigen viel bij de bekendmaking van de nooit daadwerkelijk getelde uitslag.
Ik zie ze door heel Iran met honderdduizenden de straat op gaan en ondanks het feit dat ik geen geschiedenis of bloedlijn met ze deel (behalve dan dat het volk en het gebied aan de bakermat stond van onze huidige cultuur) voel ik me als mens geraakt. Wát een lef, wat een moed, wat een bevrijding. Dit is een universeel gevoel.
Een volk is bezig op te staan. Na jaren en jaren en jaren lijken ze eindelijk een kans te hebben.
Het is dat we in een vrij land leven en je het dus absoluut mag zeggen, maar kom op. Westerse soaps? Troll, troll, troll.
__
En ja, ik weet het.
[ afbeelding ]
Maar dit moest me gewoon even van het hart, oke?!
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Mooi omgeschreven, zo voel ik het ook.
Tering, het zou je president maar zijnquote:
quote:To Western Media: Stop sharing false information given to you by Iranian state television. The demonstration will GO ON. It is NOT canceled.minder dan een minuut ago from web
quote:Safai-Farahani, the senior member of Mosharekat party was just arrested !24 minuten ago from web
quote:Mousavi and Karoubi didn't participate in today's meeting with the council of Guardian. The council says it will recount 10% of boxes.ongeveer 1 uur ago from web
http://twitter.com/iranriggedelectquote:The official announcement for today's demonstration is canceled. But people seem to be going anyway.ongeveer 1 uur ago from web
Tja want NOS Headlines meldt dat het wel doorgaat over een half uurtjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:00 schreef _Qmars_ het volgende:
Ja volgens nu.nl, maar van wie hebben zij het?
Dat is wat het Regime de mensen wil doen geloven, het gaat gewoon door!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef themauster het volgende:
Karoubi heeft de protesten van vandaag afgelast volgens nu.nl en Mousavi komt later met een verklaring
Maar wat is uiteindelijk? Beide partijen hebben 30 jaar geleden samen gestreden in de Islamitische Revolutie. Beide partijen, het volk en het regime, staan nu lijnrecht tegenover elkaar. Beide partijen wil het verzet van de ander breken. En beide partijen weten wat voor lange adem er 30 jaar geleden nodig is geweest om een revolutie te bewerkstelligen:quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:20 schreef SeLang het volgende:
De BBC meldt dat Mousavi, Khatami en Rafsanjani deel gaan nemen aan de demonstratie.
Rafsanjani is een machtig man, want hij is voorzitter van de raad die Khamenei kan afzetten.
Of het nu op vechten aankomt of niet, Khamenei gaat dit uiteindelijk verliezen.
Misschien is de demonstratie van vandaag een keerpunt. Maar het kan ook zijn dat dit pas het begin is van een lange topicreeks.quote:Now they are gathering to mourn those who have died. The people of Iran have a culture that elevates martyrdom. In the period running up to the revolution, when people were killed at demonstrations, others would gather again in the days following the death. This cycle carried on for six months, and culminated in the revolution. Today they are gathering in Tehran for those who were shot on Tuesday, and if there are more killings, this will continue.
Ik las op Reuters dat Rafsanjani, Mousavi en Karroubi mee zullen doen met de demonstratiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef themauster het volgende:
Karoubi heeft de protesten van vandaag afgelast volgens nu.nl en Mousavi komt later met een verklaring
Hopelijk niet allemaal afgeschoten.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:56 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
http://twitter.com/iranriggedelect
Veel twitters zijn stilgevallen trouwens sinds gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |