Ze wiltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef themauster het volgende:
en net tijdens flirt je stijf valt bij mij de stream uit en krijg ik hem niet meer aan verdorie
jij gaat zeker meedoen met de prijsvraag om kaarten te winnen? mijn zusje namelijk ook hahaquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
jij gaat zeker meedoen met de prijsvraag om kaarten te winnen? mijn zusje namelijk ook haha
ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:19 schreef 3FMaster het volgende:
Alweer springen? Ik ben nog moe van gisteren!
Ik staat daar niet opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef themauster het volgende:
lol ik zie net een foto van dat schoolfeest in Gouda waar 538 draait volgens mij is naatje daar ook
Maar wel slecht dat je naar de klanken van Paf heb staan luisteren. Waarom hadden ze Ekdom en Veenstra niet gevraagd voor een avondjequote:
Dan komt er niemand opdagenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar wel slecht dat je naar de klanken van Paf heb staan luisteren. Waarom hadden ze Ekdom en Veenstra niet gevraagd voor een avondje
Weet je wat het ergste aan twitter is ik heb nooit meer mijn msn aanstaan dus ik vergeet ook vaak mijn hotmail te lezen waar mijn vrienden mij altijd op mailen krijg ik weer boze smsjes dat ik mijn mail nooit lees hahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik staat daar niet opmaar ik was daar wel
En ik heb weer tegen mn klasgenoten kunnen opscheppen over twitter
ik kom ook nooit meer op msnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste aan twitter is ik heb nooit meer mijn msn aanstaan dus ik vergeet ook vaak mijn hotmail te lezen waar mijn vrienden mij altijd op mailen krijg ik weer boze smsjes dat ik mijn mail nooit lees haha
Jij had een 538 feestje ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
Springen![]()
3e keer toch
![]()
WE come oneGeen faithless gedraaid gisteren door paf en duval
Hansquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef themauster het volgende:
Dat melodietje dat hier onder dit killers nummer zit lijkt op een Queen nummer maar welke wie weet dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |