Neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Als er een andere gast was, vond je dat dan ook ?
Er zijn vaak genoeg gasten waarbij het ook nergens over gaat. Een gastenloze EW is veel tofferquote:
Zondag toch maar dan even gaan kijkenquote:
Dat ligt nu echt aan de gast en het geslijm van de dj's van dienst.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:35 schreef Susi het volgende:
[..]
Als er een andere gast was, vond je dat dan ook ?
Mja, Van Kruistum trouwens ook! ;-).quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Arie?
Het lijkt mij een toffe gast, ondanks zijn geloof + zijn omroep.
[..]
Zondag toch maar dan even gaan kijken
Denk dat het bij de meesten ook meer daarop gebaseerd is iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Met dat soort van Brainiac programma. Best leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Mja, Van Kruistum trouwens ook! ;-).
Tegenwoordig op zaterdagmorgen ook op TV.
Vond em al verschrikkelijk toen ie nog elke dag vertelde hoe leuk Friends wel niet was.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die heb je goed opgevoedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef themauster het volgende:
Mijn vriendin komt net thuis met Hollandse nieuwe want zijn ze dit jaar lekker dik
he ?!?quote:
Finale is morgen alquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dikke eieren!quote:
Er is niets mis met hem, hij is gewoon de eerste nicht die nog niet uit de kast is gekomen bij de EO.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:39 schreef 3FMaster het volgende:
Morgen concert op de tv op de publiekenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:54 schreef Timo20 het volgende:
Dit is trouwens eindelijk weer eens een toffe plaat van Anouk
30cl ook goed?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef Timo20 het volgende:
Het wordt toch langzaam tijd voor een halve liter![]()
tuurlijk, maar die zijn wel snel opquote:
Maar je hebt minder last van opwarming van het pilsquote:
Daar hebben ze het doordrinken voor uitgevondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je hebt minder last van opwarming van het pils
das dan wel een voordeelquote:En je mag eerder een nieuwe pakken hoor
haaaaaaiquote:
Dat gaat bij mij hoe later hoe lastigerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Daar hebben ze het doordrinken voor uitgevonden![]()
Wat een argumentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar je hebt minder last van opwarming van het pils
quote:VanVelzenMusic@gerardekdom @michielveenstra Heeft een van jullie luisteraars wellicht een juno106 keyboard te leen vanavond? In de buurt van Nijeveen :-)
Bij mij hoe later hoe beterquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:15 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gaat bij mij hoe later hoe lastiger
Grolschquote:Afgelopen weekend trouwens weer eens een kratje Grolsch beugels gehaald
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:18 schreef 3FMaster het volgende:
Over God gesproken:
[ afbeelding ]
'Schijn een lichie op mij!'
Ik zit momenteel aan Jupilerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Bij mij hoe later hoe beter![]()
[..]
Grolsch![]()
Neem je er tweequote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Neem je er twee
Ik trek een fles argento open.
Al hoef je die niet open te treken, want er zit een draai dop op.
Ook niet verkeerdquote:
DAT LICHT!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:18 schreef 3FMaster het volgende:
Over God gesproken:
[ afbeelding ]
'Schijn een lichie op mij!'
een meneer met smaakquote:
Ik vind warsteiner dan weer wat minder.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
een meneer met smaak![]()
zit momenteel aan de halve liter Warsteiner
Yup, goede keuzequote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
@Roel ben trouwens om voor de 3Gs , het is maar fractie duurder dan de 3G,
op vrijdag?quote:
Cultuurbarbaarquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind warsteiner dan weer wat minder.
Dus om 21:30:01 sprint jij naar de koelkast om een lekker, fris, heerlijk, koud biertje te openenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef themauster het volgende:
iedereen praat hier maar over bier ik mag van mijn vriendin niet meer voor half 10 een biertje open trekken in het kader van bezuinigingen
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik heb hier nog wel een kinderpiano liggen
wat een blindlegger. ook geen rose?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
altijd forever![]()
ik drink niks anders
Stopwatch erbijquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dus om 21:30:01 sprint jij naar de koelkast om een lekker, fris, heerlijk, koud biertje te openen
Btw: die crisis!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef themauster het volgende:
iedereen praat hier maar over bier ik mag van mijn vriendin niet meer voor half 10 een biertje open trekken in het kader van bezuinigingen
Nee hoor, ik heb smaakquote:
Innd 1 lekkere koude Jupilerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:24 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dus om 21:30:01 sprint jij naar de koelkast om een lekker, fris, heerlijk, koud biertje te openen
*Rent naar de koelkast en trekt er 1tje open*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook nog maar 1tje halen
Ik heb goed nieuws: JE MAG 'EM!
Het beste bericht van de weekquote:
* TM de 2e opentrektquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Dan zal ik er ook nog maar 1tje halen
Ik heb goed nieuws: JE MAG 'EM!
Ik dacht dat voor jou het beste bericht was: Fortuna mag toch nog in de Jupiler league mag voetballen?quote:
Ja eigenlijk wel: gerechtigheid tegenover die ontzettend arrogante maffia van de KNVBquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat voor jou het beste bericht was: Fortuna mag toch nog in de Jupiler league mag voetballen?
een complete butt plaatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:34 schreef 3FMaster het volgende:Green Day!
Wat een heerlijke CD zeg
Ook qua drums!! (de buren hebben (bijna) alle liedjes voorbij horen komen)
Ik vind hem heul vet.quote:
Is het de zelfde Carlijn die 2 weken geleden bij Michiel in de nacht was?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:40 schreef Sirolf het volgende:
Jammer dat ze Carlijn niet wat meer in de uitzending halen trouwens.
Is het een bekende, ik heb toen niet gekeken?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is het de zelfde Carlijn die 2 weken geleden bij Michiel in de nacht was?
Ja, en een maand daarvoor in de Freaknacht bij Giel. Tevens 1 van de dames van dat Powned-nummer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is het de zelfde Carlijn die 2 weken geleden bij Michiel in de nacht was?
Maar weer een half uur wachten omdat die verschrikkelijke Lieke van Lexmond weer uitstellen wie heeft gewonnen met Dancing with the Stars.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:48 schreef themauster het volgende:
Vanavond weer de Pfaffs wordt weer lachen
Nou... de Lalala Song van Bob Sinclar is al geweest, dus die kans heb je gemist.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:50 schreef Marc63 het volgende:
Was ff weg. Ben toch nog wel op tijd om te Lalalalalalalalalalalalalalala'en?
Pijpen met je mond dicht is lastig hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:51 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar weer een half uur wachten omdat die verschrikkelijke Lieke van Lexmond weer uitstellen wie heeft gewonnen met Dancing with the Stars.
Echt, wat een k-programma, net als de presentatrice. Leuk lijf, maar ze moet dr mond niet open doen.
Als ze maar niets zegtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Pijpen met je mond dicht is lastig hoor
laat zien danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef themauster het volgende:
lol ik zie net een foto van dat schoolfeest in Gouda waar 538 draait volgens mij is naatje daar ook
gayquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi![]()
Volgens mij ben ik een lichte mancrush aan het ontwikkelen... Arie is echt leuk!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:07 schreef Sersjee het volgende:
Ja hoi![]()
Volgens mij ben ik een lichte mancrush aan het ontwikkelen... Arie is echt leuk!
Ik begin de schijn wel erg tegen te krijgen... Gister al bekend da'k Notting Hill en Dirty Dancing in de kast heb staan, nu dit en maandag ga ik naar de Pet Shop Boys!quote:
hoe kan jij op die wazige foto vol met zielige pubers zien waar Naat staatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:14 schreef themauster het volgende:
[quote]Op vrijdag 19 juni 2009 22:05 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
laat zien dan
[/quoute
http://twitpic.com/7tvgq
haiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, eindelijk een nieuw wachtwoord!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hehe, eindelijk een nieuw wachtwoord!
en Bert voor Gerard toch vanaaf/vanacht/vanochtend ??quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef themauster het volgende:
Bart is invaller voor michiel volgende week lees ik in zijn twitter
Dat kan ik niet zien maar naatje zei vanavond dat hij naar een schoolfeest ging in Gouda toen zag ik net barry paff voorbij komen met zijn tweet over een schoolfeest in gouda zonder bier dus ik dacht kan niet anders wezn dat dit naatjes school isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
hoe kan jij op die wazige foto vol met zielige pubers zien waar Naat staat
ja dat hoorde ik maar ik hoorde vorige week gerard zeggen dat Coen zijn invaller was maar de Avro zou wel iemand van de Avro willen laten vervangenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en Bert voor Gerard toch vanaaf/vanacht/vanochtend ??
Klein citaat van Gerard's site:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:20 schreef themauster het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik maar ik hoorde vorige week gerard zeggen dat Coen zijn invaller was maar de Avro zou wel iemand van de Avro willen laten vervangen
quote:Vannacht te horen tijdens de Freaknacht met Giel & Bert van Lent (ik ben er een keertje niet bij) en te zien op ned.3.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ben er een paar weekjes niet geweest op de vrijdagavond, toch weer het allerleukst om in de studio te zitten!
Te laat voor mij maar ik kijk het zondag wel terug via uitzending gemistquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:22 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Klein citaat van Gerard's site:
[..]
Bertje
![]()
Waaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:17 schreef themauster het volgende:
Bart is invaller voor michiel volgende week lees ik in zijn twitter
Ach, ik vond dat ie het de vorige keren wel aardig deed. Weliswaar is de "iemand anders" meer een sidekick, waardoor het programma gewoon anders is, maar daar is, tot mensen klonen toegestaan is, gewoon niks aan te doen.quote:
Nee, maar zet dan iemand anders in. Paul bijv, dat lijkt mij een uiters geschikte kandidaatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:42 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ach, ik vond dat ie het de vorige keren wel aardig deed. Weliswaar is de "iemand anders" meer een sidekick, waardoor het programma gewoon anders is, maar daar is, tot mensen klonen toegestaan is, gewoon niks aan te doen.
Bart is producer van Ekstra Weekend geweest dus die wel enigszins bekend met het programma.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, maar zet dan iemand anders in. Paul bijv, dat lijkt mij een uiters geschikte kandidaat
Een keertje Stenders lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:46 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bart is producer van Ekstra Weekend geweest dus die wel enigszins bekend met het programma.
Paul vond ik altijd wat zouteloos aanwezig zijn bij zijn invalbeurten.
Is ook leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Een keertje Stenders lijkt me wel leuk
Footjob, wtf?! Kijk, ik wist dat er zoiets als een boobjob bestond, maar like, footjob..quote:
David Hasselhoff al gehad?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:09 schreef moveyourass-kevin het volgende:
erger dan de pin up club gaan we ze niet vinden, denk ik
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:25 schreef TheZapster het volgende:
Barbarella gemist
[..]
David Hasselhoff al gehad?![]()
Aye!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:18 schreef Marc63 het volgende:
Kan Dio ff zn kop houden? The Madd mag door blijven spelen.
Beide nummersquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zijn hele repertoire kan als Guilty Plessure denk ik
Hij heeft hele cd's vol manquote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Beide nummers. Of heeft ie nóg meer gemaakt?
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Hij heeft hele cd's vol man![]()
Kijk op youtube eens naar juweeltjes als, Secret agent man , hooked on a feeling, jump in my car.
Toeter van de Fristi?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:44 schreef naatje_1 het volgende:
Sjezus dat was lekker zeg![]()
![]()
![]()
Ondanks dat het de concurrent was, was het een dampend gebeurenEn nu ben ik helemaal TOETEEER
![]()
Geen idee, maar zou jij me wel kunnen vertellen waar Leon vandaan komt?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:57 schreef Marc63 het volgende:
Weet iemand hoe dit leuke plaatje heet? Ken em nog helemaal niet.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Avond. Jammer dat giel er is in plaats van michiel
.
Echt druk is het hier nietquote:
nee tis idd niet drukquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Echt druk is het hier niet. Ik ben trouwens ook rond aan het surfen
.
En over niet heel lang ben jij de enige nogquote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:50 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
nee tis idd niet druklijkt erop alsof wij de enige zijn hier
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
En over niet heel lang ben jij de enige nog.
Het is helaas niet andersquote:
Giel in de freaknacht hield ik langer uit. Maar dat is ook 3x niks tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 01:17 schreef DaMook het volgende:
Avond. Jammer dat giel er is in plaats van michiel
.
De broeken pastten je niet?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogguh!
Ik heb me hier toch een kuthumeur!!
1; het broeken kopen gisteren liep uit op één grote zelfmarteling!
Vanmiddag siëstaquote:2; ik heb verschrikkelijk slecht geslapen!
Ik moet ook weerquote:3; tis hier een teringzooi en kheb geen zin om op te ruimen en schoon te maken!
Bleuhhhh!
Op SlamFM was ze een simpele plaatjes draaier zonder inhoud. Maar bij 3FM hebben DJ's over het algemeen iets meer mogelijkheden om te laten zien dat ze inhoud hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef themauster het volgende:
Zometeen Kristel ben benieuwd heb haar nog niet eerder gehoord
Gaat ze Timur vervangen?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:46 schreef themauster het volgende:
Zometeen Kristel ben benieuwd heb haar nog niet eerder gehoord
Nee idd. Slim isse nietquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat een doos deze DJ
"Wordt GTST live ondertiteld?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ach ik vind haar wel leuk nog steeds beter dan Claudiaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:37 schreef henkde_j het volgende:
Damn wat een doos deze DJ
"Wordt GTST live ondertiteld?"![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wiltquote:Op zaterdag 20 juni 2009 12:54 schreef themauster het volgende:
en net tijdens flirt je stijf valt bij mij de stream uit en krijg ik hem niet meer aan verdorie
jij gaat zeker meedoen met de prijsvraag om kaarten te winnen? mijn zusje namelijk ook hahaquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:06 schreef themauster het volgende:
[..]
jij gaat zeker meedoen met de prijsvraag om kaarten te winnen? mijn zusje namelijk ook haha
ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:19 schreef 3FMaster het volgende:
Alweer springen? Ik ben nog moe van gisteren!
Ik staat daar niet opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:04 schreef themauster het volgende:
lol ik zie net een foto van dat schoolfeest in Gouda waar 538 draait volgens mij is naatje daar ook
Maar wel slecht dat je naar de klanken van Paf heb staan luisteren. Waarom hadden ze Ekdom en Veenstra niet gevraagd voor een avondjequote:
Dan komt er niemand opdagenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Maar wel slecht dat je naar de klanken van Paf heb staan luisteren. Waarom hadden ze Ekdom en Veenstra niet gevraagd voor een avondje
Weet je wat het ergste aan twitter is ik heb nooit meer mijn msn aanstaan dus ik vergeet ook vaak mijn hotmail te lezen waar mijn vrienden mij altijd op mailen krijg ik weer boze smsjes dat ik mijn mail nooit lees hahaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik staat daar niet opmaar ik was daar wel
En ik heb weer tegen mn klasgenoten kunnen opscheppen over twitter
ik kom ook nooit meer op msnquote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Weet je wat het ergste aan twitter is ik heb nooit meer mijn msn aanstaan dus ik vergeet ook vaak mijn hotmail te lezen waar mijn vrienden mij altijd op mailen krijg ik weer boze smsjes dat ik mijn mail nooit lees haha
Jij had een 538 feestje ?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:09 schreef naatje_1 het volgende:
Springen![]()
3e keer toch
![]()
WE come oneGeen faithless gedraaid gisteren door paf en duval
Hansquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:13 schreef themauster het volgende:
Dat melodietje dat hier onder dit killers nummer zit lijkt op een Queen nummer maar welke wie weet dat?
Altijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:25 schreef henkde_j het volgende:
Is Ràmon weer wezen struinen op Fok voor een vraag? Volgens mij had deze carglass gast een topic in KLB.
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik die reactie deze week wel onder een sneltoets gaan zetten.
mag ook welquote:Op zaterdag 20 juni 2009 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Ghehe, Kristel loopt flink mee te stuiteren op de muziek zeg!
door wiequote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Sjalala....
Ik zou worden opgehaald tussen 14u en 15u... toch vreemd dat ik hier nog zit...
de tyfusquote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en ook Bart heeft last van het Rob-syndroom genaamd cameravrees.
Kunnen ze dat ding niet blokkeren? dus een bepaald filter voor annemieke, rob en bart.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 15:12 schreef Sirolf het volgende:
Ah, en ook Bart heeft last van het Rob-syndroom genaamd cameravrees.
het is wel een goed plaatjequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Noortje. het volgende:
OMG over Dance With Somebody: "Een plaat waarvan niemand had verwacht dat het zo'n hit zou worden. Van een gewoon alternatief plaatje, naar een megahit!"
Flikker toch op man.
Daarom juist, vanaf het begin dat ik die hoorde dacht ik 'waarom in vredesnaam draaien ze die niet vaker?' en nu is het ineens alsof zij hem ontdekt hebben terwijl ze eerst dachten dat het er echt niet in zou zitten!!!!quote:
Dat is wel zo jaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Daarom juist, vanaf het begin dat ik die hoorde dacht ik 'waarom in vredesnaam draaien ze die niet vaker?' en nu is het ineens alsof zij hem ontdekt hebben terwijl ze eerst dachten dat het er echt niet in zou zitten!!!!
Het is radio.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kunnen ze dat ding niet blokkeren? dus een bepaald filter voor annemieke, rob en bart.
Die nummer 1 heb ik nooit mee leren leven.quote:
Ik had al eerder gezegd dat Eric Corton dit nummer suf geplugd had in 3VOOR12 Radio.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:35 schreef Noortje. het volgende:
OMG over Dance With Somebody: "Een plaat waarvan niemand had verwacht dat het zo'n hit zou worden. Van een gewoon alternatief plaatje, naar een megahit!"
Flikker toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |