Mijn vader verteld altijd dat ze het ziekenhuis waarin ik geboren ben direct na mijn geboorten gesloopt hebben.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn vader verteld altijd dat ze het ziekenhuis waarin ik geboren ben direct na mijn geboorten gesloopt hebben.Ze schrokken zo van mij dat ze van schrik het ziekenhuis gesloopt hebben.
Ja op zich wel, maar dat betekent nog niet dat ik het leuk vindquote:
Oh,quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
Verdomme, net gedoucht enz, hoor ik dat mijn date niet doorgaat. En ik had er verdomme zin in!
ik zat er al op te wachtenquote:
Leuke vader heb ik he.quote:
Heb je er nu wel de kracht voor?quote:
Ruilen?quote:
Wie kwam er langs dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
Verdomme, net gedoucht enz, hoor ik dat mijn date niet doorgaat. En ik had er verdomme zin in!
Jaloersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee!
Ik dacht dat wij een overeenkomst hadden![]()
quote:
Ja pleeg ik nu dan wanprestatie?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hee!
Ik dacht dat wij een overeenkomst hadden![]()
Lijkt me leuk om een andere vader te hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:37 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hahaha hoezo dan? Je vader is toch al leuk?
Ga er voorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:38 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
je onthoud alles he, JA ik ben sterker dan ik ooit geweest ben *dat is niet echt veel maar toch
quote:
Lekker nummertjequote:
ik ga nu ff wat anders doen dus je hebt nog iets langer de tijd om me je naaktfoto's te PM'enquote:
Mja, vooral deze versie vind ik!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, vooral deze versie vind ik!
[..]![]()
Niet dus, andersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ohhh ik d8 dat t wel mocht, ffe contract goed doornemen
The Script - Breakevenquote:
quote:
Zucht....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nou voel ik me echt een ouwe lul, snap er even niks meer van
uhhh hebben wij ook een contract gesloten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga nu ff wat anders doen dus je hebt nog iets langer de tijd om me je naaktfoto's te PM'en
ha ha, en gelijk minsten 5jaar er afquote:
Nee, dat kan niet staat ook in die van onsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
uhhh hebben wij ook een contract gesloten?
Ik ken beide nummers nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nou voel ik me echt een ouwe lul, snap er even niks meer van
Ja, ik ookquote:
Het zijn dezelfde nummersquote:
Nu heb ik ze wel, dankzij Autoquote:
Echt hè, wees mij maar dankbaar!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nu heb ik ze wel, dankzij Auto
quote:
hihihi jij hebt me wel weten te pakken hoor met onze contractquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet staat ook in die van ons
Maar kom nou maar eens hier knuffelen.
Mja, dat is ook zo!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik ook, altijd leuk nieuwe muziek
Wat een jeukmuziek...quote:
Heb maar een beperkte kennis van techniek en games,nieuwe muziek weinig tot niks gelukkig breng je wat nieuwsquote:
Chagrijnig op vrijdag, die gasten sporen nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten allemaal leuke gozers in de trein maar die zaten allemaal heel erg chagrijnig naar me te kijken, alsof ik een hakenkruis op m'n voorhoofd had zitten ofzo.
Of ze waren jaloers op m'n Solero.
Ja anders ren je hard wegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hihihi jij hebt me wel weten te pakken hoor met onze contract
Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Lekker album is het.
[..]
Het zijn dezelfde nummers
Dat ben ik altijdquote:
Dat mag ook wel, heb van de week een tijd zitten roalercoasterer , wist niet meer hoe leuk het was, allemaal dankzij Autoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel![]()
Ik ken beide versies niet beter dan.![]()
[..]
Dat ben ik altijd
Ik heb hem gedelete, want hij wilde niet opslaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, heb van de week een tijd zitten roalercoasterer , wist niet meer hoe leuk het was, allemaal dankzij Auto
Leuke mannenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten allemaal leuke gozers in de trein maar die zaten allemaal heel erg chagrijnig naar me te kijken, alsof ik een hakenkruis op m'n voorhoofd had zitten ofzo.
Of ze waren jaloers op m'n Solero.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gedelete, want hij wilde niet opslaan
Uit welke woorden haal je dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
Want wat jij leuk vindt moet iedereen maar leuk vinden?
Moet je Plants versus Zombies eens proberen, dat is pas een geweldig spelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, heb van de week een tijd zitten roalercoasterer , wist niet meer hoe leuk het was, allemaal dankzij Auto
En heb jij ook Vista?quote:
*zoekt in archief Zie wel een verwijzing, ga straks wel even proberenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je Plants versus Zombies eens proberen, dat is pas een geweldig spel
Alleen maar, gelukkig heb ik ook een ouwe dos bak staanquote:
quote:
Meerquote:
Ik vroeg het ook niet aan jouquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil niet lullig doen, maar dansen met een kerel
Ik moet bij jouw naam denken aan een meisje waar ik op een ander forum een gruwelijke hekel aan hadquote:
Pardon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wil niet lullig doen, maar dansen met een kerel
Leuk welkomquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam denken aan een meisje waar ik op een ander forum een gruwelijke hekel aan had
Maar hoi!![]()
Ik moest er aan denkenquote:
oei, wat heeft ze gedaan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw naam denken aan een meisje waar ik op een ander forum een gruwelijke hekel aan had
Maar hoi!![]()
Ja, niets speciaals eigenlijk. Ik vond haar alleen vreselijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:28 schreef _Ruby_ het volgende:
[..]
oei, wat heeft ze gedaan?
Ik ben best lief hoor
gelukkig hebben ze geen menselijke namenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
Pepper gaat weer eens bovenop Diesel liggen
Doe mij er één voor automatic_dag!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef djayzz het volgende:
http://www.sescomputers.nl/product_info.php?cPath=167&products_id=234&osCsid=5c5510f729e55896eca1c451cb90a093
Laptopje voor vaderdag..
Wanneer ist automatic_ dag dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Doe mij er één voor automatic_dag!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:31 schreef djayzz het volgende:
http://www.sescomputers.nl/product_info.php?cPath=167&products_id=234&osCsid=5c5510f729e55896eca1c451cb90a093
Laptopje voor vaderdag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |