quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar ben ik nog mee bezig, dus je kan er zo bij in, zonder kou te lijden
ha ha, me pa heb hele verhalen, je moeder deed zus en zo en in ene was jij erquote:
huh?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ha ha, me pa heb hele verhalen, je moeder deed zus en zo en in ene was jij er
Ja, echt zonder dollen, hij weet van ons alle drie in detail te vertellen wat hij en zij natuurlijk aan het doen was vlak voor we geboren warenquote:
Dus er is nog iemand die is zoals jou.quote:
Niks voor te schamen ofzo, vrijdag de dertiende is gewoon raarquote:
Ik moet gewoon lachenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:26 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
lol......je denkt toch niet dat ik nu bekend heb?
Zo raar is dat niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ja, echt zonder dollen, hij weet van ons alle drie in detail te vertellen wat hij en zij natuurlijk aan het doen was vlak voor we geboren waren
Denken mensen nou echt dat ik nu een kloon ben? Een kloon geeft toch niet makkelijk toe?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus er is nog iemand die is zoals jou.
Of op schrikkeldag geboren wordenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Niks voor te schamen ofzo, vrijdag de dertiende is gewoon raar
Nee maar wel leukquote:
Ik denk sowieso niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Denken mensen nou echt dat ik nu een kloon ben? Een kloon geeft toch niet makkelijk toe?
lolquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef ArTiC het volgende:
ik ben zaterdag vroeg op de avond geboren...mooi op tijd om nog op stap te kunnen
Of het is gewoon misleidingquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:28 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Denken mensen nou echt dat ik nu een kloon ben? Een kloon geeft toch niet makkelijk toe?
:aaiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
Verdomme, net gedoucht enz, hoor ik dat mijn date niet doorgaat. En ik had er verdomme zin in!
Stom.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Nouk84 het volgende:
Verdomme, net gedoucht enz, hoor ik dat mijn date niet doorgaat. En ik had er verdomme zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |