Dat snap ik ook welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Lekker album is het.
[..]
Het zijn dezelfde nummers
Dat ben ik altijdquote:
Dat mag ook wel, heb van de week een tijd zitten roalercoasterer , wist niet meer hoe leuk het was, allemaal dankzij Autoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel![]()
Ik ken beide versies niet beter dan.![]()
[..]
Dat ben ik altijd
Ik heb hem gedelete, want hij wilde niet opslaanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, heb van de week een tijd zitten roalercoasterer , wist niet meer hoe leuk het was, allemaal dankzij Auto
Leuke mannenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten allemaal leuke gozers in de trein maar die zaten allemaal heel erg chagrijnig naar me te kijken, alsof ik een hakenkruis op m'n voorhoofd had zitten ofzo.
Of ze waren jaloers op m'n Solero.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:09 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gedelete, want hij wilde niet opslaan
Uit welke woorden haal je dat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef RealZeus het volgende:
Want wat jij leuk vindt moet iedereen maar leuk vinden?
Moet je Plants versus Zombies eens proberen, dat is pas een geweldig spelquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, heb van de week een tijd zitten roalercoasterer , wist niet meer hoe leuk het was, allemaal dankzij Auto
En heb jij ook Vista?quote:
*zoekt in archief Zie wel een verwijzing, ga straks wel even proberenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je Plants versus Zombies eens proberen, dat is pas een geweldig spel
Alleen maar, gelukkig heb ik ook een ouwe dos bak staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |