Mja, vooral deze versie vind ik!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, vooral deze versie vind ik!
[..]![]()
Niet dus, andersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:44 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ohhh ik d8 dat t wel mocht, ffe contract goed doornemen
The Script - Breakevenquote:
quote:
Zucht....quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nou voel ik me echt een ouwe lul, snap er even niks meer van
uhhh hebben wij ook een contract gesloten?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ga nu ff wat anders doen dus je hebt nog iets langer de tijd om me je naaktfoto's te PM'en
ha ha, en gelijk minsten 5jaar er afquote:
Nee, dat kan niet staat ook in die van onsquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:50 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
uhhh hebben wij ook een contract gesloten?
Ik ken beide nummers nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
nou voel ik me echt een ouwe lul, snap er even niks meer van
Ja, ik ookquote:
Het zijn dezelfde nummersquote:
Nu heb ik ze wel, dankzij Autoquote:
Echt hè, wees mij maar dankbaar!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nu heb ik ze wel, dankzij Auto
quote:
hihihi jij hebt me wel weten te pakken hoor met onze contractquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet staat ook in die van ons
Maar kom nou maar eens hier knuffelen.
Mja, dat is ook zo!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben ik ook, altijd leuk nieuwe muziek
Wat een jeukmuziek...quote:
Heb maar een beperkte kennis van techniek en games,nieuwe muziek weinig tot niks gelukkig breng je wat nieuwsquote:
Chagrijnig op vrijdag, die gasten sporen nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Er zaten allemaal leuke gozers in de trein maar die zaten allemaal heel erg chagrijnig naar me te kijken, alsof ik een hakenkruis op m'n voorhoofd had zitten ofzo.
Of ze waren jaloers op m'n Solero.
Ja anders ren je hard wegquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
hihihi jij hebt me wel weten te pakken hoor met onze contract
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |