Afschuiven ben je ook goed inquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Afschuiven ben je ook goed in
word al bij als ik dat zie,quote:
idd, water geven enzoquote:
Zelf die overleven het bij nietquote:
Die heb ik wel eens gegeten!quote:
Zal gelijk zus even mailen, kan ze gelijk een paar meenemen uit chinaquote:
Die van mij ookquote:
Ik moet meteen ergens aan denken bij Orchideeënquote:
Logischquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik moet meteen ergens aan denken bij Orchideeën
quote:
Staat er nu zo'n maand of twee..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
das knap,had hem binnen 2weken al dood
Al dat moois en groene vingersquote:
Dat dan weer nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Al dat moois en groene vingers
ha ha, had het niet verwacht is meer iets voor de grijze muisenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
Stelling: Singles "zoeken" niet in eigen kring
Wat bedoel je?quote:
neuh, die heb ik ondertussen allemaal gehad...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
neuh, die heb ik ondertussen allemaal gehad...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Jij bent ook echt de enige die dat antwoord kan geven
Ooh, toch niet.quote:
Geloof niet dat het veel zin hebquote:
Wat niet?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Geloof niet dat het veel zin heb
Geef mij maar m'n eigen kring, ik heb het niet zo op bezette mannenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
Daar lijkt het opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hehe, hebben we nog meer gemeen dan we dachten!
Spel tip 8, weet waar je kansen liggenquote:
Want buiten je eigen kring zijn er alleen maar bezette mannen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:49 schreef Cuegirllie het volgende:
Geef mij maar m'n eigen kring, ik heb het niet zo op bezette mannen
Ik weet niet wat jij onder "eigen kring" verstaat?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef kingmob het volgende:
Maar verder snap ik de stelling niet, hoezo zou je dat niet doen? Of snap ik de term "eigen kring" niet?
Ik weet ook niet wat je bedoelt met ' eigen kring' dus zette daar nu maar alle vrijgezelle mensen onderquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Nouk84 het volgende:
Want buiten je eigen kring zijn er alleen maar bezette mannen?
Vrienden en dan vooral vrienden van vriendenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want buiten je eigen kring zijn er alleen maar bezette mannen?
[..]
Ik weet niet wat jij onder "eigen kring" verstaat?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat je bedoelt met ' eigen kring' dus zette daar nu maar alle vrijgezelle mensen onder
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik weet ook niet wat je bedoelt met ' eigen kring' dus zette daar nu maar alle vrijgezelle mensen onder
Dat dusquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:54 schreef kingmob het volgende:
Vrienden en dan vooral vrienden van vrienden
Ik zoek overalquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:38 schreef Nouk84 het volgende:
Ik 'zoek' overal waar iets leuks rondloopt. Of dit nu eigen kring is of daarbuitenquote:
Dan ga ik met je mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:50 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Spel tip 8, weet waar je kansen liggen*ga in het blinde instituut wel kijken voor een date
oh, in dat gevalquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik doe niet aan zoeken.. zoeken is voor mensen die iets te vinden hebben.. Daar ik niet weet wat ik wil vinden heeft het zoeken ook geen zin. Net zoals bij winkelen, als ik weet wat ik wil, vind ik het niet. Weet ik niet wat ik wil, dan loop ik tegen leuke dingen aan
en waarom moet dat toch altijd weer vermeldt worden.quote:
Ik ook, maar "eigen kring" is dan ook niet vast en heilig enzquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik 'zoek' overal waar iets leuks rondloopt. Of dit nu eigen kring is of daarbuiten
en jij?
En precies om deze reactie zette ik "zoeken" tussen aanhalingstekens en wilde ik het er eigenlijk nog bijzetten ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik doe niet aan zoeken.. zoeken is voor mensen die iets te vinden hebben.. Daar ik niet weet wat ik wil vinden heeft het zoeken ook geen zin. Net zoals bij winkelen, als ik weet wat ik wil, vind ik het niet. Weet ik niet wat ik wil, dan loop ik tegen leuke dingen aan
Werkt dat echt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jouw genen zijn er op ingericht om te zoeken, of je het wilt of nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ik niet zoek betekend niet dat ik niet flirt/open sta voor dingen etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en waarom moet dat toch altijd weer vermeldt worden.
weet ik schatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik niet zoek betekend niet dat ik niet flirt/open sta voor dingen etc.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iemand zoals jij wordt gevondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iets wat jij blijkbaar niet doetquote:
+1quote:
Weten wel, maar weet je ook hoe hard heel veel mensen toch op zoek zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weet ik schat
Maar zie post Nouk.. het wordt altijd wel door iemand gezegd, terwijl we allemaal weten dat je niet moet zoeken
Weet ook niet hoe dat moet, net als signalen snap er echt niks vanquote:
Vind ik wel. Zoeken houd niet meteen in dat je heel actief iedereen als relatiemateriaal loopt te checken en om de dag een blind-date hebt, dat is het misverstand.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je lekker in je vel moet zitten en van het leven moet genieten zoals het komt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weten wel, maar weet je ook hoe hard heel veel mensen toch op zoek zijn.
En als ik zou weten wat ik wil, dan was ik nu ook op zoek geweest. Dat is gewoon een feit, en iedereen heeft dat. Ik weet niet of ik nu een FB wil, ONS, een maatje, een vriendin, whatever... dus ik kijk niet naar iets in die richting.. Het merendeel hier weet wel wat het zoekt.. en vind niet..
Wederom +1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet, net als signalen snap er echt niks van
Das lastigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet, net als signalen snap er echt niks van
Hoi Civilquote:
quote:
Voor een relatie zoek ik zeker een maatje. Maar aangezien ik mijn maatje zelf in de prullenbak heb gegooid, verwacht dat ik zoiets moois niet meer mee ga makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weten wel, maar weet je ook hoe hard heel veel mensen toch op zoek zijn.
En als ik zou weten wat ik wil, dan was ik nu ook op zoek geweest. Dat is gewoon een feit, en iedereen heeft dat. Ik weet niet of ik nu een FB wil, ONS, een maatje, een vriendin, whatever... dus ik kijk niet naar iets in die richting.. Het merendeel hier weet wel wat het zoekt.. en vind niet..
Tuurlijk ben ik op zoek om mijn geluk te verrijken, maar ik weet niet hoe dat het beste gaat, dus tot die tijd ben ik niet op zoek in een specifieke richting. Zou ik mijn geluk kunnen vergroten door een vriendin te hebben? of door meer tijd met mijn goede vrienden door te brengen? Is het door thuis te komen bij een vriendin die op me wacht of door de vrijheid van het vrij zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vind ik wel. Zoeken houd niet meteen in dat je heel actief iedereen als relatiemateriaal loopt te checken en om de dag een blind-date hebt, dat is het misverstand.
Ik denk altijd dat iemand die beweerd 'niet op zoek te zijn' iets te verbergen heeft of sociaal niet helemaal in orde is
Je bent toch altijd op zoek om je levensgeluk te vergroten?
heb je nog meer relaties gehad dan ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wel geteld 2 lange relaties, van het hele daten enzo heb ik de ballen verstand
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je nog meer relaties gehad dan ik
Door af te wachten gebeurd er iig niets. Bovendien noem je allemaal tegenstellingen die eigenlijk eisen zijn tov je partnerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik op zoek om mijn geluk te verrijken, maar ik weet niet hoe dat het beste gaat, dus tot die tijd ben ik niet op zoek in een specifieke richting. Zou ik mijn geluk kunnen vergroten door een vriendin te hebben? of door meer tijd met mijn goede vrienden door te brengen? Is het door thuis te komen bij een vriendin die op me wacht of door de vrijheid van het vrij zijn?
Jij bent?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben iets ouder, dat is een excuses
Zie je dat als 2 aparte dingen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Tuurlijk ben ik op zoek om mijn geluk te verrijken, maar ik weet niet hoe dat het beste gaat, dus tot die tijd ben ik niet op zoek in een specifieke richting. Zou ik mijn geluk kunnen vergroten door een vriendin te hebben? of door meer tijd met mijn goede vrienden door te brengen? Is het door thuis te komen bij een vriendin die op me wacht of door de vrijheid van het vrij zijn?
het zijn tegenstellingen, maar welke van die 2 vind ik nu fijn? dat weet ik niet, dus ik zoek niet..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Door af te wachten gebeurd er iig niets. Bovendien noem je allemaal tegenstellingen die eigenlijk eisen zijn tov je partner
sinds afgelopen zaterdag 29quote:
Dan heb ik idd nog even de tijdquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:13 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
sinds afgelopen zaterdag 29
Oh nee, maar als ik een vriendin heb dan gaat daar gewoon tijd in zitten, one way or the other.. Dan heb ik er plots een vriendengroep bij die ook tijd vraagt.quote:
quote:
Ik geniet wel hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:15 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zou willen zegen, maak er gebruik van en vind een leuke vent
Gelukkig maar, je hebt nog alle tijdquote:
Tuurlijk, dat is ook zeker leukquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh nee, maar als ik een vriendin heb dan gaat daar gewoon tijd in zitten, one way or the other.. Dan heb ik er plots een vriendengroep bij die ook tijd vraagt.nu hoef je niet alles samen te doen, maar ik vind het leuk als ik samen met haar vrienden goed door 1 deur kan.
Zou het eerder mooi mee genomen noemen, een vrouw in me leven gaat bij mij toch voorquote:
Als je echt denkt dat dat tegenstellingen zijn heb je alleen relaties met kutwijven gehadquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het zijn tegenstellingen, maar welke van die 2 vind ik nu fijn? dat weet ik niet, dus ik zoek niet..
Net zoals met kleren, als ik niet weet wat ik zoek vind ik iets wat tof is.. I just don't worry anymore!en nu komt er inderdaad veel onverwachts op mijn pad wat mijn leven flink verrijkt
Daar trap ik dus niet meer inquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Zou het eerder mooi mee genomen noemen, een vrouw in me leven gaat bij mij toch voor
Als een top vrouw treft, zit je niet hier in singlesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:26 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je echt denkt dat dat tegenstellingen zijn heb je alleen relaties met kutwijven gehad
Dat wil ik best geloven, heb het vaak genoeg zien gebeuren, spreek ook echt voor me zelfquote:
Dat is godzijdank niet waar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Als een top vrouw treft, zit je niet hier in singles
quote:
Je moet je lot ook in eigen handen nemenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
heb het een keer getroffen, alleen zat het (lot) me niet mee
Dat weet ik Tijn, maar aan dood ontsnappen is iets wat zelfs mij niet luktquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet je lot ook in eigen handen nemen
lekker plan! ik ga eerst mijn dekbed wassen, en als het in de droger gaat ga ik douchen, en dan in bedquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat weet ik Tijn, maar aan dood ontsnappen is iets wat zelfs mij niet lukt
Als je een oplossing hebt hoor ik het graag van je, ben nou eenmaal een tikkie beschadigd me lieve Tanja overleed zo plotseling dat ik er nog steeds niet echt vat op heb Nina ving me min of meer op maar dat was ook niet de vrouw waar ik oud mee wou wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |