I have a way with words.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij door mijn doortastende posts en verpletterende verschijning af en toe even van de wijs raakt ja, nu je het zo zegt.
Als ik je niet over het hoofd zie jaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat hij door mijn doortastende posts en verpletterende verschijning af en toe even van de wijs raakt ja, nu je het zo zegt.
Weinig, behalve ik op de bank thuis met een megadikke "jeuj het is weekend"-joint.quote:
Té makkelijk, HW.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik je niet over het hoofd zie ja.
Eerst een lekkere single malt voor het etenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weinig, behalve ik op de bank thuis met een megadikke "jeuj het is weekend"-joint.
Is dat héél toevallig een 2 persoonsbankquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weinig, behalve ik op de bank thuis met een megadikke "jeuj het is weekend"-joint.
Wiet uit Amsterdam is echt zoveel matiger dan hier. ;')quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is dat héél toevallig een 2 persoonsbank?
Ik haal zo even een white crystal bij Speedy's in Amsterdam![]()
Je hebt het toch niet over dat spul uit deventer he? Dat was niet zo sterk vond ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wiet uit Amsterdam is echt zoveel matiger dan hier. ;')
Nu WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
White Crystal is gïmporteerd uit Jamaicaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wiet uit Amsterdam is echt zoveel matiger dan hier. ;')
Nu WEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEND!![]()
![]()
![]()
Dat is toch zondagquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef STING het volgende:
Vrijdag, een dag om te zondigen. Strax lekker de frituur aan
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
frietjes is wel een goed idee, of zal ik chinees halen? of een pizza?
Voor de grap eens vragen hoe oud ze isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Cuegirllie het volgende:
En lol, we hebben hijbel/heibel in het studentenhuis.
Vorige bewoonster is nogal stil vertrokken, maar het lijkt erop dat ze spul heeft meegenomen (handdoeken van een huisgenote/pannen van het huis). Ik heb zoiets van: ik heb geen idee, dus het boeit mij niet.
En die huisgenote heeft toen dat meisje gemailt erover.
Nu krijg ik een brief van de moeder van dat meisjeDat m'n huisgenote nogal aan het pesten is door post retour te zenden naar afzender etc haha. MEn, wat een gedoe weer
quote:
En hoelang heb je nu geslapen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:47 schreef kingmob het volgende:
Hey lutsers![]()
M'n 'dutje' van vanochtend is een beetje uitgelopen ivm met een uitgevallen wekker
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh my, ik heb mezelf weer voor lul gezet hoor...
Stond ik in de albert heijn met mijn lievelings korte broek aan, net afgerekend, nogal wat kleingeld in mn portemonee, steek die in mn broekzak, in allebei de handen een tas, zet 2 stappen en pfffffffft, daar gleed mn korte broek naar benee :$
maar even aan het kassa meisje gevraagd of ze nog klein geld wilde en de volgende keer maar weer een riem om doen bij deze broek..
Stond ik in de albert heijn met mijn lievelings korte broek aan, net afgerekend, nogal wat kleingeld in mn portemonee, steek die in mn broekzak, in allebei de handen een tas, zet 2 stappen en pfffffffft, daar gleed mn korte broek naar benee
maar even aan het kassa meisje gevraagd of ze nog klein geld wilde en de volgende keer maar weer een riem om doen bij deze broek..
Nee, dat was het wel...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
en van eten poep maken.. anders nog iets dat je kan?
Stond ik in de albert heijn met mijn lievelings korte broek aan, net afgerekend, nogal wat kleingeld in mn portemonee, steek die in mn broekzak, in allebei de handen een tas, zet 2 stappen en pfffffffft, daar gleed mn korte broek naar benee
quote:
Ik kan het wel hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:57 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
niet zolang, hoog uit 6/7uurtjes
quote:
Die regel ik dan welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
Innerlijke vrede heb je daar voor nodig
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je niet kan dan
Oh gelukkig, dacht even dat je perfect wasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Die regel ik dan wel![]()
Slapen is zo fijn![]()
[..]
Natuurlijk!
Nee, helaasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:02 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dacht even dat je perfect was*
Zij kan niet van eten poep maken..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Zijn er ook dingen die je niet kan dan
Wees er maar blij om, perfect zijn lijkt me ook niet allesquote:
Hele mooie bloemtjesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zij kan niet van eten poep maken..
Vrouwen maken van eten bloemetjes!
Haha, daaromquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:04 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wees er maar blij om, perfect zijn lijkt me ook niet alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |