en waarom moet dat toch altijd weer vermeldt worden.quote:
Ik ook, maar "eigen kring" is dan ook niet vast en heilig enzquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik 'zoek' overal waar iets leuks rondloopt. Of dit nu eigen kring is of daarbuiten
en jij?
En precies om deze reactie zette ik "zoeken" tussen aanhalingstekens en wilde ik het er eigenlijk nog bijzetten ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik doe niet aan zoeken.. zoeken is voor mensen die iets te vinden hebben.. Daar ik niet weet wat ik wil vinden heeft het zoeken ook geen zin. Net zoals bij winkelen, als ik weet wat ik wil, vind ik het niet. Weet ik niet wat ik wil, dan loop ik tegen leuke dingen aan
Werkt dat echt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik doe niet aan zoeken.. zoeken is voor mensen die iets te vinden hebben.. Daar ik niet weet wat ik wil vinden heeft het zoeken ook geen zin. Net zoals bij winkelen, als ik weet wat ik wil, vind ik het niet. Weet ik niet wat ik wil, dan loop ik tegen leuke dingen aan
Jouw genen zijn er op ingericht om te zoeken, of je het wilt of nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ik niet zoek betekend niet dat ik niet flirt/open sta voor dingen etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en waarom moet dat toch altijd weer vermeldt worden.
weet ik schatquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ik niet zoek betekend niet dat ik niet flirt/open sta voor dingen etc.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iemand zoals jij wordt gevondenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Iets wat jij blijkbaar niet doetquote:
+1quote:
Weten wel, maar weet je ook hoe hard heel veel mensen toch op zoek zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
weet ik schat
Maar zie post Nouk.. het wordt altijd wel door iemand gezegd, terwijl we allemaal weten dat je niet moet zoeken
Weet ook niet hoe dat moet, net als signalen snap er echt niks vanquote:
Vind ik wel. Zoeken houd niet meteen in dat je heel actief iedereen als relatiemateriaal loopt te checken en om de dag een blind-date hebt, dat is het misverstand.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat je lekker in je vel moet zitten en van het leven moet genieten zoals het komt.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weten wel, maar weet je ook hoe hard heel veel mensen toch op zoek zijn.
En als ik zou weten wat ik wil, dan was ik nu ook op zoek geweest. Dat is gewoon een feit, en iedereen heeft dat. Ik weet niet of ik nu een FB wil, ONS, een maatje, een vriendin, whatever... dus ik kijk niet naar iets in die richting.. Het merendeel hier weet wel wat het zoekt.. en vind niet..
Wederom +1quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet, net als signalen snap er echt niks van
Das lastigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe dat moet, net als signalen snap er echt niks van
Hoi Civilquote:
quote:
Voor een relatie zoek ik zeker een maatje. Maar aangezien ik mijn maatje zelf in de prullenbak heb gegooid, verwacht dat ik zoiets moois niet meer mee ga makenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Snuitebolletje het volgende:
Weten wel, maar weet je ook hoe hard heel veel mensen toch op zoek zijn.
En als ik zou weten wat ik wil, dan was ik nu ook op zoek geweest. Dat is gewoon een feit, en iedereen heeft dat. Ik weet niet of ik nu een FB wil, ONS, een maatje, een vriendin, whatever... dus ik kijk niet naar iets in die richting.. Het merendeel hier weet wel wat het zoekt.. en vind niet..
Tuurlijk ben ik op zoek om mijn geluk te verrijken, maar ik weet niet hoe dat het beste gaat, dus tot die tijd ben ik niet op zoek in een specifieke richting. Zou ik mijn geluk kunnen vergroten door een vriendin te hebben? of door meer tijd met mijn goede vrienden door te brengen? Is het door thuis te komen bij een vriendin die op me wacht of door de vrijheid van het vrij zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Vind ik wel. Zoeken houd niet meteen in dat je heel actief iedereen als relatiemateriaal loopt te checken en om de dag een blind-date hebt, dat is het misverstand.
Ik denk altijd dat iemand die beweerd 'niet op zoek te zijn' iets te verbergen heeft of sociaal niet helemaal in orde is
Je bent toch altijd op zoek om je levensgeluk te vergroten?
heb je nog meer relaties gehad dan ikquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wel geteld 2 lange relaties, van het hele daten enzo heb ik de ballen verstand
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
heb je nog meer relaties gehad dan ik
Door af te wachten gebeurd er iig niets. Bovendien noem je allemaal tegenstellingen die eigenlijk eisen zijn tov je partnerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik op zoek om mijn geluk te verrijken, maar ik weet niet hoe dat het beste gaat, dus tot die tijd ben ik niet op zoek in een specifieke richting. Zou ik mijn geluk kunnen vergroten door een vriendin te hebben? of door meer tijd met mijn goede vrienden door te brengen? Is het door thuis te komen bij een vriendin die op me wacht of door de vrijheid van het vrij zijn?
Jij bent?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
ben iets ouder, dat is een excuses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |