u viert feest achter de computer?quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 01:07 schreef fathank het volgende:
En ja ik ben dronken dus heb geen zin om lange stukken te typen
Nee kom net uit de kroeg en de computer stond nog aanquote:
Idd, die break is gewoon tof. Dat gitarengedoe is trouwens ook wel iets dat ze bij hardcoreblasters vaker doen (ik noem een DJ D - D-Power, Dj D vs Nitrogenetics - Melodic Art, en DJ D vs DJ Piwi -Destiny)quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef julian6 het volgende:
[..]
Nou, ik vind het in het begin wel een grappig nummer maar toen ik die melodie hoorde dacht ik "Hey, dit is precies dezelfde melodie als die vorige hit van hun!" en die kick ook precies gelijk. De klank is misschien -iets- anders maar je hebt precies hetzelfde aantal 'noten' en de opbouw is ook identiek.
Raar dat ze zoiets doen, als je eerder een goed nummer hebt weten te produceren moet dat toch zeker nog een keer lukken?
Lekker op tijd na 11 topicsquote:Op donderdag 13 augustus 2009 00:13 schreef Misan het volgende:
oehh een centraal topic zelfs! present
Vroeg me al af hoe dat nummer heette die ze zo vaak op Thunderdome radio draaiden. Maar dat is deze dusquote:Op donderdag 6 augustus 2009 13:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nitrogenetics met Inside your head is zo fucking nice
Remix van Stone Sour - Through the glass
Om de haters voor te zijn:
Mainstream
Lange break
Lijkt op pledge of resistance
Nitrogenetics
Nitrogenetics komt gwn uit Landgraafnet als ik
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Binnenkort een nieuwe plaat van Ophidian en Tapage
Nog niet uit, maar de previews zijn hier te beluisterenVooral A2 vind ik echt vet
http://www.triplevision.nl/release/MAD+010/
youtubequote:Op zondag 16 augustus 2009 17:31 schreef julian6 het volgende:
Waar kan je de niet-volledige track vinden dan?
die titel is echt om te kotsen, maar ik ben benieuwd wat er na de intro komtquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:46 schreef julian6 het volgende:
Wat een kut plaat zegDit belooft niet veel goeds voor vrijdag
en die titel![]()
![]()
Voor een intro of een fragmentje inderdaad niet verkeerd, maar niet echt iets om los op te gaanquote:Op zondag 16 augustus 2009 19:25 schreef fathank het volgende:
Het is al lang bekend dat het geen typische hardcoreplaat gaat worden. Drum 'n bass, dubstep, hiphop hardcore. Ik vind de beat in ieder geval lekker klinken. Instrumentaal zou je em goed als intro kunnen gebruiken in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |