abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 00:50:59 #201
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71582449
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:39 schreef Pakspul het volgende:
Neophyte bij Dominator 2009

Alleen WTF! weer dat hij weer aankomt met die gitaar bullshit, dacht dat dat in verleden duidelijk was gemaakt dat dat niet wordt geaccepteerd.
Lul niet zo achterlijk en ga eens de DVD Neophyte 13 jaar terreur kijken.

Neophyte stond 15 jaar geleden al met z'n gitaar op Mystery Land.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71583449
Mensen die er geen verstand van hebben

Neophyte
Neophyte met gitaar
Mensen die anti zijn
Cuz I'm Mr. Brightside
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:20:54 #203
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71584951
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 01:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Mensen die er geen verstand van hebben

Neophyte
Neophyte met gitaar
Mensen die anti zijn
Ja maar de echte fans accepteren dat niet hé ! Die gaan in protest, rond een kampvuur..


* Koepert neuriet Kumbaya
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_71590361
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 00:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Lul niet zo achterlijk en ga eens de DVD Neophyte 13 jaar terreur kijken.

Neophyte stond 15 jaar geleden al met z'n gitaar op Mystery Land.
Dat weet ik dat hij die onzin al tijdje uitvoerd, maar dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat ik het mooi vind
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 12:40:57 #205
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71590507
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:35 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dat weet ik dat hij die onzin al tijdje uitvoerd, maar dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat ik het mooi vind
Je loopt te lullen over dingen dat het niet geaccepteerd wordt etc maar volgens mij heb je dan nog nooit een Neophyte/Masters of Ceremony Live gezien...

En dat akkefietje op Sensation Black in 2006 met Rob Gee was gewoon verkeerd ingeschat door de organisatie en niet de fout van Rob Gee zelf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 13:46:14 #206
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71592453
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 14:06:07 #207
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 19:08:47 #208
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71601717
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 12:35 schreef Pakspul het volgende:

[..]

Dat weet ik dat hij die onzin al tijdje uitvoerd, maar dat hoeft nog niet meteen te betekenen dat ik het mooi vind
"Niet mooi vinden" en "niet geaccepteerd worden" zijn 2 verschillende dingen maat... Dat t niet jouw smaak is, soit, dat kan, ze doen t al jaren, en blijven terugkomen ermee, dus blijkbaar bevalt het genoeg mensen WEL..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_71649617
Nitrogenetics met Inside your head is zo fucking nice

Remix van Stone Sour - Through the glass

Om de haters voor te zijn:
Mainstream
Lange break
Lijkt op pledge of resistance
Nitrogenetics

Nitrogenetics komt gwn uit Landgraaf net als ik
Cuz I'm Mr. Brightside
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:30:29 #210
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71651758
Ik vind het wel een vet nummer hoor
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:40:26 #211
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_71652050
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:15 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nitrogenetics met Inside your head is zo fucking nice

Remix van Stone Sour - Through the glass Goeie plaat

Om de haters voor te zijn:
Mainstream Op zn tijd absoluut niks mis mee
Lange break Maar wel n lekkere
Lijkt op pledge of resistance Wat een goede plaat is
Nitrogenetics

Nitrogenetics komt gwn uit Landgraaf net als ik
K moet toegeven dat ik m tot de break n tikje saai vind, maar verder erg fijne plaat..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 6 augustus 2009 @ 17:26:21 #212
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71656312
Klinkt opzich best lekker, maar ik heb al een tijdje het idee dat er veel hetzelfde kunstje wordt gedaan binnen de mainstream
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 6 augustus 2009 @ 18:14:38 #213
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_71657525
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:26 schreef fathank het volgende:
Klinkt opzich best lekker, maar ik heb al een tijdje het idee dat er veel hetzelfde kunstje wordt gedaan binnen de mainstream
zeker waar
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_71666215
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 17:26 schreef fathank het volgende:
Klinkt opzich best lekker, maar ik heb al een tijdje het idee dat er veel hetzelfde kunstje wordt gedaan binnen de mainstream
De overeenkomsten tussen de mainstream nummers, maakt het juist mainstream. Anders zou het onder een andere categorie vallen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_71668036
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 22:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

De overeenkomsten tussen de mainstream nummers, maakt het juist mainstream. Anders zou het onder een andere categorie vallen.
Hij bedoelt juist dat ze niet origineel proberen te zijn in het genre; ze maken nummers steeds volgens de zelfde formule en elementen die zich eerder succesvol hebben bewezen.

Dat zie je nu enorm veel bij de hardstyle, maar bij hardcore ook steeds vaker. Al heb je ook genoeg producers (ik noem DJ Promo, tommyknocker) die vaak nieuwe dingen proberen.


edit: wtf, ik luister het nummer nu en de melodie/kick is bijna identiek aan Pledge of Resistance? Dit kan je toch geen goed nummer noemen
pi_71668502
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:48 schreef julian6 het volgende:

[..]

Hij bedoelt juist dat ze niet origineel proberen te zijn in het genre; ze maken nummers steeds volgens de zelfde formule en elementen die zich eerder succesvol hebben bewezen.

Dat zie je nu enorm veel bij de hardstyle, maar bij hardcore ook steeds vaker. Al heb je ook genoeg producers (ik noem DJ Promo, tommyknocker) die vaak nieuwe dingen proberen.
Dat is waar, maar de hardcore is weer harder aan het worden. Nummer als abduction, met een keiharde kick en een wat agressievere klank is weer in de opkomst
quote:
edit: wtf, ik luister het nummer nu en de melodie/kick is bijna identiek aan Pledge of Resistance? Dit kan je toch geen goed nummer noemen
In het begin lijkt ie echt heel sterk. Naderhand raak je eraan gewend en zie je het steeds meer als n ander nummer
Desalniettemin vind ik het een geniaal nummer
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_71668703
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Dat is waar, maar de hardcore is weer harder aan het worden. Nummer als abduction, met een keiharde kick en een wat agressievere klank is weer in de opkomst
[..]

In het begin lijkt ie echt heel sterk. Naderhand raak je eraan gewend en zie je het steeds meer als n ander nummer
Desalniettemin vind ik het een geniaal nummer
Nou, ik vind het in het begin wel een grappig nummer maar toen ik die melodie hoorde dacht ik "Hey, dit is precies dezelfde melodie als die vorige hit van hun!" en die kick ook precies gelijk. De klank is misschien -iets- anders maar je hebt precies hetzelfde aantal 'noten' en de opbouw is ook identiek.

Raar dat ze zoiets doen, als je eerder een goed nummer hebt weten te produceren moet dat toch zeker nog een keer lukken?
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:18:43 #218
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71669111
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 23:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

Dat is waar, maar de hardcore is weer harder aan het worden. Nummer als abduction, met een keiharde kick en een wat agressievere klank is weer in de opkomst
Ik heb net Abduction (van Endymion toch?) net even geluisterd, maar ik vind die kick verre van "keihard". Doet me eerder denken aan een ontstopper, die heel snel achter elkaar uit het vacuüm wordt getrokken.
Zo'n 'flop-flop' geluid.

pi_71669331
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ik heb net Abduction (van Endymion toch?) net even geluisterd, maar ik vind die kick verre van "keihard". Doet me eerder denken aan een ontstopper, die heel snel achter elkaar uit het vacuüm wordt getrokken.
Zo'n 'flop-flop' geluid.

[ afbeelding ]


Ik vind dit nummer van Meagashira ( ) dan weer wel steengoed:



doet me denken aan:



waar je echt gruwelijk hard op kunt losgaan Kan niet wachten tot Intoxicated, waar ze live zullen optreden
pi_71669370
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:18 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ik heb net Abduction (van Endymion toch?) net even geluisterd, maar ik vind die kick verre van "keihard". Doet me eerder denken aan een ontstopper, die heel snel achter elkaar uit het vacuüm wordt getrokken.
Zo'n 'flop-flop' geluid.

[ afbeelding ]
mag ik jouw ontstopper dan hebben ?
Wat ik met name bedoel is dat het Nobody said it was easy (prachtig nummer in mijn ogen) straatje langzaam wordt verlaten en de mainstream weer harder aan het worden is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_71669420
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef julian6 het volgende:

[..]

Nou, ik vind het in het begin wel een grappig nummer maar toen ik die melodie hoorde dacht ik "Hey, dit is precies dezelfde melodie als die vorige hit van hun!" en die kick ook precies gelijk. De klank is misschien -iets- anders maar je hebt precies hetzelfde aantal 'noten' en de opbouw is ook identiek.

Raar dat ze zoiets doen, als je eerder een goed nummer hebt weten te produceren moet dat toch zeker nog een keer lukken?
Ik geef je ook volledig gelijk hierin tis niet zo dat ik het ontken. Alleen kreeg ik de indruk dat je het geen goed nummer vond omdat ze het na-aapten, en daarin zouden we van mening verschillen.

Ben overigens wel benieuwd naar volgende nummers van Nitrogenetics.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_71669509
Ik vind Nobody Said It was Easy echt een uniek nummer, zou niet weten welk ander nummer tot een eenzelfde climax komt. Evil Activities moet daar echt heeel lang aan gewerkt hebben.
pi_71669687
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:33 schreef julian6 het volgende:
Ik vind Nobody Said It was Easy echt een uniek nummer, zou niet weten welk ander nummer tot een eenzelfde climax komt. Evil Activities moet daar echt heeel lang aan gewerkt hebben.
Ben ik het weer met je eens. En veel mensen zien dit in en daarom is het ook zo'n populair nummer. Daardoor krijg je automatisch ook weer veel haters en wordt het nummer afgekraakt
Zo zonde, want het is wel een stap in de hardcore geschiedenis geweest denk ik. Vele nummers zullen vergeten zijn over een heel aantal jaar maar NSIWE zal herinnerd blijven worden.
Cuz I'm Mr. Brightside
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 00:42:11 #224
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_71669735
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:28 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

mag ik jouw ontstopper dan hebben ?
Wat ik met name bedoel is dat het Nobody said it was easy (prachtig nummer in mijn ogen) straatje langzaam wordt verlaten en de mainstream weer harder aan het worden is.
En terug met de snelle, harde kicks, dat juich ik alleen maar toe. En als dan die goedkope melodietjes ook in de prullenbak gegooid worden zou het helemaal fijn zijn.

Nummers zoals Demolition van Tommyknocker bijvoorbeeld. Hoop dat het weer een beetje die richting op gaat dan.
pi_71669895
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 00:40 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ben ik het weer met je eens. En veel mensen zien dit in en daarom is het ook zo'n populair nummer. Daardoor krijg je automatisch ook weer veel haters en wordt het nummer afgekraakt
Zo zonde, want het is wel een stap in de hardcore geschiedenis geweest denk ik. Vele nummers zullen vergeten zijn over een heel aantal jaar maar NSIWE zal herinnerd blijven worden.
Het is in z'n geheel eigenlijk een heel simpel nummertje, maar heel goed opgebouwd en steekt gewoon perfect in elkaar, de kick en melodie zijn gewoon perfect als je er wat langer en vaker naar luistert. Kelly van evil activities moet echt gedacht hebben "ik heb hier maar 1 kans voor, dus ik ga het heel goed doen".
quote:
Demolition van Tommyknocker

Net als Revolution

[ Bericht 7% gewijzigd door julian6 op 07-08-2009 00:55:06 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')