quote:You got a body like the devil and you smell like sex
I can tell you're trouble but I'm still obsessed
Because you know you're
SO HOT I wanna get you alone
SO HOT I wanna get you stoned
SO HOT I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna see you again
Yeaa
Come on
Yea
You're like the kiss of death, like the hand of faith
I can tell you're trouble but I still wanna taste
Because you know you're
Because you know you're
You're So Hot, I wanna get you alone
I wanna get you stoned
I dont wanna be your friend
I wanna fuck you like I'm never gonna seeyou again
See you again
See you agaain
Chrome fuckt elke keer bij mij bij het openen van een nieuwe KLB SCquote:
Ik woon er zelf nog niet. Dus nog niet echt. Maar kamer vinden is niet echt moeilijk. Gewoon hospiteren!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:20 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Heb je al connecties voor kamers?Dan kan ik mijzelf die moeite besparen.
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga denk ik m'n mastah in Damsco doen.
Ik heb er al één gevonden lieverd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:27 schreef Siniti het volgende:
Kamer vinden niet echt moeilijk? Je denkt er iets te makkelijk over ben ik bang
Is goed. Zodra ik mail terug heb van de hogeschool hoop ik op zoek te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:25 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik woon er zelf nog niet. Dus nog niet echt. Maar kamer vinden is niet echt moeilijk. Gewoon hospiteren!
Als ik iets weet hoor je het van me.
Wordt wel een hel qua kamers. Maar desnoods pak ik zo'n keet oid.quote:
Welke steden? Dat maakt namelijk nogal veel uit.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:28 schreef Siniti het volgende:
[..]
Sorry schat, maar ik ken dus veel mensen die na een jaar nog niks hebben gevonden
Amsterdam. Of bedoel je waar ze vandaan komen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Welke steden? Dat maakt namelijk nogal veel uit.
"Oh, McF, ik wil je pijpen."quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef BobbyB het volgende:
Zo, nog even een TVP voor het weekend.
[ afbeelding ]
Even in m'n msnnaam zetten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Livin' the good life, jongens.
Vanavond Falling Down kijken, morgen op stap. Volgende week hele week fulltime werken tegen aantrekkelijk tarief, dan 2x doordeweek een barbecue, de zaterdag op stap naar Eindhoven. Dan de week erna 3 examenfeesten na elkaar en daarna alweer op vakantie.
Hah is dat alles?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:31 schreef Skylark. het volgende:
Livin' the good life, jongens.
Vanavond Falling Down kijken, morgen op stap. Volgende week hele week fulltime werken tegen aantrekkelijk tarief, dan 2x doordeweek een barbecue, de zaterdag op stap naar Eindhoven. Dan de week erna 3 examenfeesten na elkaar en daarna alweer op vakantie.
Ik verzin het ook maar. Eigenlijk ga ik de hele vakantie dungeons raiden op Runescape.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
Hah is dat alles?
Ik ga lekker de hele vakantie thuis Fok! volspammen! Haha!
Dat zei ik heul niet!quote:
Je staat geeneens in de OPquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:34 schreef leetzors het volgende:
Niet dat veel mij hier kennen, maar ik meld me weer eens eventjes in SC
Waar is uberhaupt jouw UI?quote:
Als je die titel ziet kun je ongeveer het verloop van het topic al inschattenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:38 schreef Florian_ het volgende:
Mensen zijn hier niet zo aardig
Prachtig.
Siniti heeft heul geen plek in de op nodigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens een UI voor in de OP.
Internetheld.quote:
Hij zocht weer lotgenoten.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:36 schreef phpmystyle het volgende:
[KLB FB] voor uw serieuze zaken
Pest'm niet zo.
Wat leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga denk ik m'n mastah in Damsco doen.
Oh en dat is nodig waarom?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als je in de op staat![]()
Jij staat er ook niet in. Wel terecht overigens.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef Siniti het volgende:
[..]
Kom maar weer terug als je in de op staat![]()
Ik heb wat troep van de Beatles gedownload.quote:
Sorry deze moest ik gewoon even kwijtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:46 schreef Grafsteentje het volgende:
IK HAAL HET ONNODIGE SLECHTE NAAR BOVEN???!!!
DIT IS GEWOON EEN KANKER FORUM
JULLIE MOETEN ALLEMAAL DOOD
HOPELIJK GAAN JULLIE VRIENDEN EN FAMILIE ALLEMAAL LIJDEN AAN EEN ENORME KANKER GEZWEL
STELLETJE KUTMONGOLEN
SUFKUTTEN
NOEM JE DIT EEN FORUM
DIT IS EEN LACHERTJE
Oh. Dan moet je ook iets van Steve Harley & Cockney Rebel downloaden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb wat troep van de Beatles gedownload.
Troep is het goede woord ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb wat troep van de Beatles gedownload.
Hij staat er wel in. Tussen kurk_droog en Ludo, alleen zie je het niet omdat ie geen UI heeft.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij staat er ook niet in. Wel terecht overigens.
Jaquote:
Jij luistert muziek als Florida en T-Pain zeker?quote:
Mensen zijn hier niet zo aardigquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef leetzors het volgende:
[..]
Jamaar ik heb een beetje gemist wat er aan vooraf ging... Dus kan iemand het kort samenvatten?
Floridaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jij luistert muziek als Florida en T-Pain zeker?
Nah, meer Pink Floyd en dergelijke. Beatles hebben mij echter nooit kunnen bekoren, op een vijftal liedjes ofzo na.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik voorspel dat de rest van dit topic vanaf deze post gaat over bootlegs van pink floyd en dergelijkequote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik voorspel dat de rest van dit topic vanaf deze post gaat over bootlegs van pink floyd en dergelijke
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:51 schreef remlof het volgende:
Grafsteentje, schelden, doodverwensen, baggeren, 48 uur.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nah, meer Pink Floyd en dergelijke. Beatles hebben mij echter nooit kunnen bekoren, op een vijftal liedjes ofzo na.
Mij vaak veel te saai. Neem Strawberry Fields Forever, ik snap niet hoe iemand dat goed kan vinden. Een van de saaiste liedjes ooit.
We Can Work It Out.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nah, meer Pink Floyd en dergelijke. Beatles hebben mij echter nooit kunnen bekoren, op een vijftal liedjes ofzo na.
Mij vaak veel te saai. Neem Strawberry Fields Forever, ik snap niet hoe iemand dat goed kan vinden. Een van de saaiste liedjes ooit.
Wil je niet het woord overleden gebruiken? Daar is m'n opa aan overleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wil je niet spotten met testen? Mijn oma is overleden aan het testen.
Wil je geen homofiele neigingen hebben? Juicyhil is al homo.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je niet het woord overleden gebruiken? Daar is m'n opa aan overleden.
En van George Strait.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:48 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oh. Dan moet je ook iets van Steve Harley & Cockney Rebel downloaden.
Wil je niet het woord opa gebruiken? Daar is m'n oma aan overleden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wil je niet het woord overleden gebruiken? Daar is m'n opa aan overleden.
wil je niet het woord daar gebruiken, mijn oma is daar overledenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wil je niet het woord opa gebruiken? Daar is m'n oma aan overleden.
prism? album? nummer? gare 4-chan afkortingquote:
-edit-quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
48 uur maar? Ze heeft potdorie half KLB oogkanker bezorgd.
Wil je niet het woord gebruiken gebruiken? Daar is mijn nichtje door getraumatiseerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Zeker zo'n country kut?quote:
Boh ik ben deze film aan het downloaden swaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
prism? album? nummer? gare 4-chan afkorting
en nee ik ben nog steeds niet aan pf toegekomen;, chronologische luisteren van bands is een bitch
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar mijn verjaardag toe, toedels.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Heb ik die dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je geen homofiele neigingen hebben? Juicyhil is al homo.
eindelijk 16!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga naar mijn verjaardag toe, toedels.
Nee.quote:
Wat een homoquote:
16quote:
Nee die foto met die stoppelbaardquote:
vanwaar deze opmerking?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:59 schreef 3lmo het volgende:
Mensen die oude muziek luisteren omdat ze denken, dat dat nodig is om erbij te horen. Beter luister je het omdat het goed is.
ik ben verliefdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |