Nou ik denk dat het gewoon auto wordt. Van Zutphen naar Apeldoorn is een half uur, Nijmegen - Zutphen 50 minuten, en dan moet ik alsnog van het stadion naar station. Dus zoveel tijdswinst zal daar niet in zitten.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:34 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je zou toch met de auto naar Zutphen kunnen gaan en daar op de trein stappen?
Nijmegen uitkomen was een groot drama. Ik heb 1 uur over 900 m gedaan omdat er een strook op de snelweg afgesloten was. Maar misschien gooien ze die vanavond wel open.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:40 schreef Pikkedief het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het gewoon auto wordt. Van Zutphen naar Apeldoorn is een half uur, Nijmegen - Zutphen 50 minuten, en dan moet ik alsnog van het stadion naar station. Dus zoveel tijdswinst zal daar niet in zitten.
Had zelf geen fototoestel bij me, maar volgens mij lieten ze de gewone compacte toestellen gewoon toe.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
even een vraagje voor de mensen die er gisteren waren,
hoe streng zijn ze met fotoapparatuur?
Oja, en mijn ouders gaan later dan wij, om een uur of half8 pas; zouden ze dan veel file hebben?
Dat ligt eraan hoe laat je weggaat (voor de heenweg iig).....quote:Op donderdag 10 september 2009 13:40 schreef Pikkedief het volgende:
[..]
Nou ik denk dat het gewoon auto wordt. Van Zutphen naar Apeldoorn is een half uur, Nijmegen - Zutphen 50 minuten, en dan moet ik alsnog van het stadion naar station. Dus zoveel tijdswinst zal daar niet in zitten.
Zowiezo "the usual", formaatje IXUS en zo is geen probeem.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
Oja, en mijn ouders gaan later dan wij, om een uur of half8 pas; zouden ze dan veel file hebben?
Flesjes water e.d. mogen mee naar binnen, maar dan wel zonder dop (quote:Op donderdag 10 september 2009 15:54 schreef NvM het volgende:
Hoe moeilijk doen ze over het meenemen van eigen consumpties? En ik weet dat op Livenation verzocht wordt geen eigen consumpties mee te nemen, maar zijn ze coulant?
Alle soorten compactcamera's mogen mee naar binnen. Pas als je er andere lenzen op kunt zetten zijn ze verboden. Zoomsterkte e.d. maakt niets uit.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:39 schreef DrowningMan het volgende:
wat is de afstand dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:18 schreef Beaudelaire het volgende:
Wij hebben twee uur gewacht voor de pendelbussen, niet doen dus.
De afstand tussen het park en parkeerplaatsen C en D is erg lang.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
wat is de afstand dan?
is het te lopen?
bedoel 2 uur wachten is wel erg ruk ja
anders maar taxi nemen :S
Routedetailsquote:Op donderdag 10 september 2009 16:20 schreef streamzondernaam het volgende:
[..]
wat is de afstand dan?
is het te lopen?
bedoel 2 uur wachten is wel erg ruk ja
anders maar taxi nemen :S
Jupquote:Op donderdag 10 september 2009 16:24 schreef Beaudelaire het volgende:
De terugweg was een ramp, heenweg ging snel.
Dat is misschien wel nuttige informatie.
Hoort het bij die CD dat de naamgeving van de nummers niet klopt?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:23 schreef Peter6000 het volgende:
De rij bij de pendelbussen was wel lang, maar er reden er best wel veel.
Was denk ik een half uurtje wachten (om 1930), zeker geen 2 uur hoor.
Op de terugweg verliep het wat minder prettig, omdat mensen het nodig vonden erg te duwen.
Kwam omdat er toen geen rij was.
Die live-cd klinkt trouwens goed, staan 9 nummers op.
Ja, nu je het zegt.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:33 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Hoort het bij die CD dat de naamgeving van de nummers niet klopt?
Bij mij namelijk als voorbeeld: Life In Technicolor = Glass Of Water
Dat was inderdaad dat pad waar de hele meute als een grote groep vee doorheen moestquote:Op donderdag 10 september 2009 16:42 schreef zoetekauwtje het volgende:
deterugwe was inderdaad een ramp ja![]()
. We volgden de mensenmassa, vanuit de uitgangspoorten rechts en opeens ging de helft links en de helft rechts. We zagen nergens borden ofzo
, maar gingen dus rechts en later bleek dat rechts naar de parkeerplaatsen ging. We zagen continu volle pendelbussn voorbij rijden maar dat ....pad naar de parkeerplaatsen in wel een kilometer lang ofzo en helemaal afgezet!! Dus we konden er ook nog niet uit om terug te lopen naar de pendelbussen
![]()
![]()
! NIET rechtsaanhouden dus als je een bus moet hebben!! Toen we weindelijk, een uur later, in een bus zaten, waren we te laat op het station voor de laatste trein venlo en de laatse eindhoven konden we alleen halen via 'shertogenbosch. In Eindhoven opgehaald door een zeer vriendelijke collega en om 3 uur was ik thuis (in Venlo).
Maar het concert was in één woord G-E-W-E-L-D-I-G!!!!!!!!!!![]()
![]()
Echt man, de lichteffecten, de muziiek en natuurlijk die paar seconden dat ik Chris heb gezien!! Echt te gek!!
Als je meteen links aanhoudt voor de bussen ben je best wel redelijk snel op het station voor welke trein je ook moet hebben, natuurlijk niet binnen een half uur maar een uurtje misschien anderhalf moet lukken.
Met de bus. Stond er binnen 5 minuten inquote:Op donderdag 10 september 2009 13:29 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hoe ben je naar het station gegaan vanaf het Goffertpark?
Die rijen voor de bussen waren bijna onmenselijk
Goede vraag, ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 10 september 2009 18:55 schreef BoNi het volgende:
Wordt één van beide concerten nog uitgezonden of komt er een DVD van de tour uit?
Mwah "Goed gevuld, niet uitverkocht"quote:Pop met een krulletje
MUZIEK, Pablo Cabenda
Nijmegen - De band speelt goed in Nijmegen, maar het voelt toch een beetje als ‘correct’.
Coldplay heeft een net verworven status te consolideren. Sinds het vorig jaar uitgekomen album Viva La Vida Or Death And All His Friends, en grootscheepse marketing is Coldplay gegroeid tot stadionband. Zorgvuldig gekweekt, dat wel, door platenmaatschappij EMI. Maar het is een wankele status, temeer omdat de jongens van Coldplay niet bepaald het prototype zijn van de rockgoden die heersen op duizenden vierkante meters grasveld en met een stuk dijbeen boven de geluidsmonitor hun fans in katwzijm kunnen laten vallen. Voorman Chris Martin vraagt liever beleefd hoe iedereen het maakt, en zegt alleraardigst ‘Dank je wel’ na elk applaus.
Het kan, met zachte kracht het publiek naar je hand zetten. In het Goffertpark in Nijmegen – goed gevuld, niet uitverkocht – is de show naar een minimum teruggebracht. Coldplay wil indruk maken met hun liedjes en de op ritme gesneden video’s dienen alleen ter illustratie.
Na het eerste nummer geeft de regen zich gewonnen en neemt de band het overtuigend over. In Clocks roept Martins tedere falset golvend op het repetitief pianolijntje een milde bedwelming op en met de percussie en strijkers in Viva La Vida straalt de band een uitbundig gevoel van welbehagen uit.
In die twee uitersten is Coldplay op zijn best. Daartussen in grijpt de band wel vaak terug op een idioom dat teveel als een comfortzone en recept is gaan dienen ofwel ‘Uitwaaierende galm en hoe daar een ritme onder te plaatsen’. Lost van Viva is zo’n kandidaat voor stadionklapper. De ingrediënten zijn er: het meezwaai midtempo, de brede akkoorden op kerkorgel: alles om het nummer uit te laten tot groeien tot een hoogmis van publieksparticipatie. En live groeit Lost ook, groter, groots zelfs, maar echt meeslepend wordt het nooit.
Ja, de band speelt uiterst strak en heel goed. Maar bij Coldplay live voelt ‘goed’ bijna aan als synoniem voor correct – het soort waar je een krulletje voor zet. De band maakt nergens grote uitglijers, behalve dan misschien bij een behoorlijk voortsukkelende versie van Yellow. Martin danst uitbundig op de catwalk tot diep in het publiek en doet alles wat je redelijkerwijs van een voorman van een stadionband mag verwachten, maar blijft qua charisma steken op het niveau sympathieke jongen van de postkamer. De bravoure, het lef om je van je sokken te blazen of tot in het diepst van je ziel te raken, ontbreekt. En dat in de wetenschap dat de band hoogstwaarschijnlijk alles heeft gegeven. Sympathiek heet dat.
http://www.volkskrant.nl/(...)op_met_een_krulletje
Jezus dan voel je je kut!quote:Op donderdag 10 september 2009 19:37 schreef lj_lightning het volgende:
Ik zit hier in de trein met allemaal mensen die naar Coldplay gaan...nouja willen... de trein is kapot en staan nu al bijna een uur in een weiland voor 3bergen-zeist, gaat nog zeker een half uur duren(de monteur is onderweg met de trein) Gister ookal zo'n gedoe met het verkeer in nijmegen...en nu deze fratsen...gaat lekker
Wat dat betreft is het net een musical, die is ook elke avond hetzelfde, tot de lichaamsbewegingen aan toe.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:18 schreef kreuk050 het volgende:
Vlindertjes, ballonetjes, allemaal al gezien op de Rock Werchter 2009, kopie van de festival optredens dus. Wat een uitmelkers...
Van gister (weet niet meer precies wanneer Flaming Lips begon, waren iig om 20.00 klaar):quote:Op donderdag 10 september 2009 18:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
Hoe zag het tijdschema eruit gister?
Klopt, is van de 9de.quote:Op donderdag 10 september 2009 23:20 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gave foto's, neem aan dat ze van gister zijn (of je moet wel heel snel zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |