Dat geeft dus aan hoe slecht ik stondquote:Op donderdag 10 september 2009 11:46 schreef BoNi het volgende:
Heb je serieus geen zweetdruppel gezien? Toen hij close-up in beeld kwam spetterde hij er anders aardig op los
Yep bij de uitgangquote:Op donderdag 10 september 2009 11:55 schreef Operc het volgende:
Vraagje, die CD die elke bezoeker krijgt, waar krijg je die? Moet vanavond weer werken en veel mensen vroegen daarnaar. neem aan gewoon bij de uitgang?
Hoe laat was je er dan?quote:Op donderdag 10 september 2009 11:21 schreef 85 het volgende:
[..]
Gisteren geweest, was fantastisch! En we hadden perfect geparkeerd op de Vossenlaan vlakbij het goffertpark. Gratis en dichtbij! Veel plezier iedereen die vanavond gaat!
Volgens mij is het niet echt handig om er met de trein heen te gaan, maar dat is ook maar iets wat ik me heb laten wijsmaken.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:49 schreef Hulkio het volgende:
Ik ga zo die kant op, heb er zin in! Denk dat we tot aan Zwolle gaan en dan verder met de trein.
Ah, ik ben blij dat mijn advies geholpen heeft!quote:Op donderdag 10 september 2009 11:21 schreef 85 het volgende:
[..]
Gisteren geweest, was fantastisch! En we hadden perfect geparkeerd op de Vossenlaan vlakbij het goffertpark. Gratis en dichtbij! Veel plezier iedereen die vanavond gaat!
De treinen hebben hun dienstregeling aangepast.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:11 schreef Pikkedief het volgende:
Hmz ik was eigenlijk van plan van rond half 7 met de auto uit Apeldoorn te vertrekken.. maar gezien de berichten is dat misschien toch niet zo verstandig?
Voorprogramma boeit me niet zo...
Trein is een no-go, dan moet ik al om 22.15 ofzo weer weg
met de trein 't laatste stuk doen is mij prima bevallen.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:09 schreef Gilead het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt handig om er met de trein heen te gaan, maar dat is ook maar iets wat ik me heb laten wijsmaken.
Dan kun je waarschijnlijk alleen nog even de CD meepikken bij de uitgang en met een beetje geluk krijg je nog iets mee van de toegift....quote:Op donderdag 10 september 2009 13:11 schreef Pikkedief het volgende:
Hmz ik was eigenlijk van plan van rond half 7 met de auto uit Apeldoorn te vertrekken.. maar gezien de berichten is dat misschien toch niet zo verstandig?
Voorprogramma boeit me niet zo...
Trein is een no-go, dan moet ik al om 22.15 ofzo weer weg
Hoe ben je naar het station gegaan vanaf het Goffertpark?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:20 schreef snellejelle het volgende:
[..]
met de trein 't laatste stuk doen is mij prima bevallen.
Leuk, maar vervolgens rijdt de trein vanuit Zutphen niet meer naar Apeldoorn. Heb ik dus alsnog niks aan.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De treinen hebben hun dienstregeling aangepast.
Hier kan je de extra treinen vinden
Je had zeker je rode zakdoen ook niet om je nek?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:23 schreef Peter6000 het volgende:
@ Deisyy, ik heb je niet kunnen ontdekken, maar het was vrij druk, he?
Naar Apeldoorn lukt idd niet, de laatste bus vanuit Arnhem vertrekt rond 12 uur.quote:Op donderdag 10 september 2009 13:32 schreef Pikkedief het volgende:
[..]
Leuk, maar vervolgens rijdt de trein vanuit Zutphen niet meer naar Apeldoorn. Heb ik dus alsnog niks aan.
Je zou toch met de auto naar Zutphen kunnen gaan en daar op de trein stappen?quote:Op donderdag 10 september 2009 13:32 schreef Pikkedief het volgende:
[..]
Leuk, maar vervolgens rijdt de trein vanuit Zutphen niet meer naar Apeldoorn. Heb ik dus alsnog niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |