quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het naamtopic is hippie, leer lezen.
Je moet dan ook de TT lezen, niet het geouwehoer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Sjees, net of ik dat geouwehoer van jullie allemaal ge lezen, ik ben aan het werken ja
Bespaar je de moeite.quote:
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag welquote:Ben nu de laatste aanpassingen voor m'n scriptie aan het doen
dankjequote:
en ze snapt het ook nog. Ook wel belangrijkquote:
Ja en maandag denk je "Oh wacht, maandag hè. Doe ik morgen wel"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.
[..]
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag wel.
Zo gaat het al maanden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en maandag denk je "Oh wacht, maandag hè. Doe ik morgen wel"
Been there, done that
Ze is niet zo dom als ze eruit zietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en ze snapt het ook nog. Ook wel belangrijk
Doe jij ook al zoveel vandaag?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.
[..]
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag wel.
Je post dat maar lekker in 't wielrennersforumquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
Graafmachinist verwondt wielrenners
LOL! Kutwielrenners got served!
Doe niet zo bitchy.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je post dat maar lekker in 't wielrennersforum.
Ok ok verwonden gaat wat ver, maar ik erger me kapot aan die wielrenners.. Ze rijden soms op de weg terwijl er een fietspad ligt, eigenen de hele weghelft toe etc.. Leven en laten leven, maar niet egoïstisch alles claimen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
yay, mensen verwonden...![]()
no offence, maar als je met geweld een discussie moet 'winnen', dan ben je niet helemaal goed in je paasei?![]()
Als motorrijder vind ik wielrenners ook niet heel briljant het grootste gedeelte van de zondagmiddagen, maar ze expres verwonden verdient verre van een lintje?
Helemaal niet, je moet het gewoon doen. Als je eenmaal bezig bent valt het best meequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Soms haat ik mezelf. Dit zijn van die momenten.
waarom dan LOL?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ok ok verwonden gaat wat ver, maar ik erger me kapot aan die wielrenners.. Ze rijden soms op de weg terwijl er een fietspad ligt, eigenen de hele weghelft toe etc.. Leven en laten leven, maar niet egoïstisch alles claimen...
Ja, en na 3 minuten zit ik weer op Fok!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, je moet het gewoon doen. Als je eenmaal bezig bent valt het best mee
Vond het een grappig artikel. Nogmaals, geweld is niet goed te praten, maar die wielrenners zijn een pain in the ass.. Ze mogen wel een keer terug op hun plek gezet worden.. Zij het zonder geweld..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom dan LOL?als ze WEL verwond worden? Lijkt me niet echt gepast als je verwonden te ver vindt gaan?
quote:
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Nee Moblo, die zit alleen mij hier te stalken
Ach, zolang men geen doodsverwensingen geven is het prima denk ik.quote:
Hay.quote:
Heb er geen, maar scholieren mogen ook eh.quote:
Nah, dan doe ik wel iets anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Nee Moblo, die zit alleen mij hier te stalken
Dan heb je toch talloze malen * 3 minuten aan je scriptie gewerkt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en na 3 minuten zit ik weer op Fok!. En zo herhaalt dat zich proces zich talloze malen per dag
.
Ach, eigenlijk moest ik maatschappelijke stage doen dit jaar, telt dat ook mee?quote:
Neuh, opbouw van die 3 minuten:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan heb je toch talloze malen * 3 minuten aan je scriptie gewerkt?
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, opbouw van die 3 minuten:
- 1 minuut naar 't scherm kijken en hopen dat die inspiratie vanzelf komt. Nou, niet dus.
- 1 minuut iets typen wat eigenlijk nergens op slaat en 'm weer weghalen.
- 1 minuut waarvan ik niet weet wat er precies gebeurt.
Vandaag heb ik netto 12 regels op papier gezet. 12.
.
Gelukkig is dit ook gewoon een kutstudie en een kutstage en ben ik hier binnenkort weg.
Dan kan ik net zo goed een abbo nemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ho effe, je moet de contributie nog betalen!
Betalen bij mij graag.. In naturaquote:
Daph_ en d'r Paarse voorbinddildo waren de nieuw vorm van innen toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ho effe, je moet de contributie nog betalen!
Heujquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daph_ en d'r Paarse voorbinddildo waren de nieuw vorm van innen toch?
Dat was alleen bij mannelijke aspirant leden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daph_ en d'r Paarse voorbinddildo waren de nieuw vorm van innen toch?
Tja, maar die 12 regels had ik ook in 3 minuten kunnen typenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]Soms is er gewoon geen inspiratie en moet je gewoon maar iets doen
Heb ik ook hoor. Maar je moet niet opgeven en het niet proberen, want dan schiet het al helemaal niet op. Enne, 12 regels is beter dan niets
12 regels
![]()
Mijn begeleidster had bij nader inzien misschien toch een iets grotere waslijst aan aanpassingen dan ik had ingeschat
True, maar daar gaat het niet om, er staat iets op papier en dat is het belangrijkste.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tja, maar die 12 regels had ik ook in 3 minuten kunnen typen. Maandag ga ik echt iets doen
!
owhquote:
Ik deel het geheimpje met MoBloquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat heb je aan een geheim als je 't aan niemand kan vertellen.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
owh![]()
en yay! Ik heb het studielink-probleem ontdekt![]()
ben nu voor beide studies ingeschreven.. nu nog hopen dat het betalen enzo ook in orde komt, maar daar ga ik ergens eind juli wel over bellen/mailen!
Word er trouwens deze maand nu wel of geen collegegeld geïnd?
Heb je hier meer bijgedragen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:59 schreef Isdatzo het volgende:
Vandaag heb ik netto 12 regels op papier gezet. 12.
naaisquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee deze maand geen collegegeld.. Wel stufi
We gaan voor een top-10 noteringquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je hier meer bijgedragen.
neequote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:24 schreef L.no het volgende:
*kucht* Mag ik wat aandacht svp?![]()
Wat vinden jullie, ben ik geschikt genoeg om in de OP te staan?
Wow, zoveel goed nieuws.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:24 schreef Daph_ het volgende:
Laaaaaatste aanpassingen
Stom tabelletje maken met een grafiekje en dan ga ik het uitprinten voor m'n tweede en derde lezer![]()
Ooooh ik ben zo vrolijk vandaag
Nieuwe baan, nieuw salaris!, nieuwe kleertjes, cadeautje voor vriendje op tijd binnen, scriptie zo goed als af
![]()
![]()
Je bent weer net zo productief als ik vandaag.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik begon vandaag relatief vrolijk maar ondertussen zitten we op.
Nog een half uurtje en ik ga 't voor gezien houden. Komt er toch niet meer van vandaag.
Fixedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent weer net zo productief als ik ons vandaag.
Eigenlijk best erg hèquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je bent weer net zo productief als ik vandaag.
Kijk isdatzo ff lief aan of hij je erin wil verwerken.. Ik ben goed in het verneuken van de OP layoutquote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:24 schreef L.no het volgende:
*kucht* Mag ik wat aandacht svp?![]()
Wat vinden jullie, ben ik geschikt genoeg om in de OP te staan?
Nog 10 minuten. Dus nog ff pissen, eten, drinken (random volgorde) en dan mijn fiets zoeken.quote:
LOL!quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:12 schreef remlof het volgende:
jslavenburg, browserverneukende rickroll, 48 uur.
! Fail!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh.. ik heb nog even een oeps-momentje![]()
Ik ben bezig met de plantjes water geven en één zo'n plant is een soorrt van boompje, dus die geef ik altijd extra veel. Maar nu pas zag ik dat de pot waarin die plant staat op een schoteltje staat, dat het water wat je er bovenin ingiet er aan de onderkant weer net zo hard uitkomt. Oftewel het schoteltje onder de pot stroomde overGelijk heel de vloerbedekking nat, heb er maar gelijk wat keukenrollen overheen gelegd.
Best wel hequote:
Caliquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:26 schreef Californium het volgende:
Zo! de M&M zitten bij mijn begeleidster in de e-mailpostvak
Nu verder met de introductie
jij ook! Doe lekker rustig aanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:24 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga m'n spullen in de auto gooien, naar kantoor om m'n scriptie te printen en naar m'n vriend toe
Goed weekend!
lucciequote:
ik ook, maar nog even met mijn vader gepraat en daarna pas PC opgestart.quote:
quote:
Mensen die met ouders pratenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik ook, maar nog even met mijn vader gepraat en daarna pas PC opgestart.
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Hoeveel moet je nog? En het is vast kutweer daar in Schotlandquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:26 schreef Californium het volgende:
werkennogsteeds
En hard aan het hopen dat ik aangenomen word![]()
Ehm... ben bezig met introductie...dan nog de resultatenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel moet je nog? En het is vast kutweer daar in Schotland![]()
Hier daarentegen![]()
En je wordt vast wel aangenomen. Wie zou zo'n leuke meid als jij nou niet willen.
Daar zijn ze toch voor?quote:
komt goedquote:En![]()
ben nog even wat artikelen aan het verzamelen / uitprinten
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Ehm... ben bezig met introductie...dan nog de resultatenen tis droog
das een ker at nieuws
Enwie zo'n leuke meid niet wil? ehm... universiteiten die denken dat ik het niet in me heb![]()
Tuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:00 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre dan geef je m toch wel wat zuurstof of niet dan?
LOL!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:55 schreef Isdatzo het volgende:
Voor alle haturrzz, het bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laat mn kippen em maar niet zien.. Die vreten em zo op...quote:
Misschien dat ie hier nog wat katten weg kan jagenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat mn kippen em maar niet zien.. Die vreten em zo op...
Gewoon, met de hand.. ik ben rather snel wat dat betreftquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
LOL!
Hoe de fuck heb je dat beest gevangen dan??
Je bent gewoon jaloers omdat 'ie schattiger is dan jou kuikensquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Laat mn kippen em maar niet zien.. Die vreten em zo op...
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ja toch.
Heb 'm nog een stukje brood gegeven en toen in 't bos gezet.
Das wel lief van jequote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ja toch.
heldquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Ja toch.
Kan het ff in duidelijke taal aub? Snap het niet hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:09 schreef Californium het volgende:
man man man... stelletje domme dozenDus vorige week een mailtje gestuurd.... Met dat ik graag bij een collega in het huis wou...Nou ze ging even navragen en dan zou ze een contract sturen.. niets meer gehoord... dus aurore aan haar gevraagd persoonlijk of het goed was.... Dat was goed... dus ik GEEN andere kamer geregeld via de Uni en verhuisd... komt nu ineens dat ik per DIRECT... ze wil dus dat ik op straat slaap?
de kamer verlaat omdat ik geen toestemming had
nu ben ik dus officieel omgedoopt tot een vriendin van die collega die een weekje op haar kamer komt logeren
![]()
stelletje rare mensen... en ook een italiaans meisje dat ze ZELF heeft rongeleid moet oprotten
echt waar..
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:09 schreef Californium het volgende:
man man man... stelletje domme dozenDus vorige week een mailtje gestuurd.... Met dat ik graag bij een collega in het huis wou...Nou ze ging even navragen en dan zou ze een contract sturen.. niets meer gehoord... dus aurore aan haar gevraagd persoonlijk of het goed was.... Dat was goed... dus ik GEEN andere kamer geregeld via de Uni en verhuisd... komt nu ineens dat ik per DIRECT... ze wil dus dat ik op straat slaap?
nu ben ik dus officieel omgedoopt tot een vriendin van die collega die een weekje op haar kamer komt logeren
![]()
stelletje rare mensen... en ook een italiaans meisje dat ze ZELF heeft rongeleid moet oprotten
echt waar..
lekker danquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:09 schreef Californium het volgende:
![]()
echt waar..
Contract liep afquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Kan het ff in duidelijke taal aub? Snap het niet hoor
Echt wel! gelukkig zei mijn collega dat ik dan gewoon 'een vriendin ben' die op haar kamer logeerd... maar ik snap het nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker dan
da's niet écht fijn geregeld![]()
![]()
hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je mag altijd hier logeren
Maar dan moet je nog een pokke-end rijden.
veel plezierquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga boekje lezen en verder genieten van mijn scriptievrije avond
quote:
Stiekem welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij zo'n dierenvriend bent.
Hier ook, maar ik ook natuurlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Das wel lief van je
Hij/zij is idd schattig
Ik had niet verwacht dat je een muis met je hand kan vangen.. Die beesten zijn hier in 't Westland iig fucking snel
Mja, kutsituatie.. maar wie wil jou nu precies op straat gaan zetten, 't is me niet helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Contract liep af
collega woont in flat met 3 lege kamers
ik e-mail sturen naar contact persoon om te vragen of het mag
Mag, maar ze ging even nachecken
Niets gehoord
Collega vraagt haar na, ze zegt dat het goed is
Krijg nu een mailtje dat ik direct de kamer moet verlaten
Als ze dat gelijk had gezegd had iki wat anders geregeld
ze wil dat ik op straat sta vanavond
nou mij ook niet... zoals ik het heb begrepen:quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mja, kutsituatie.. maar wie wil jou nu precies op straat gaan zetten, 't is me niet helemaal duidelijk.
Jij kijkt graag naar de tepels van eekhoorns begrijp ik?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stiekem wel.
[..]
Hier ook, maar ik ook natuurlijk. 'Vroeger' ook wel eens vogeltjes die in de woonkamer/serre ofzo zaten gevangen op die manier, gebeurde regelmatig.
Zat net trouwens een zwangere eekhoorn op de boom, duidelijk te zien en ook opgezette tepels enzo. Die buik, je zag 't echt uitpuilen. Is de 2e worp dit jaar, in April hadden we ook al jonge eekhoorntjes rondlopen in de tuin. En vorige week 2 jonge spechten die door papa-specht gevoerd werden
![]()
.
Foto met maar één jonge specht (van vorig jaar) ter illustratie:
[ afbeelding ]
Het wordt er allemaal niet duidelijker opquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:30 schreef Californium het volgende:
[..]
nou mij ook niet... zoals ik het heb begrepen:
Tis een gebouw van de Uni. Daar woonden 4 meisjes.. die zijn nu allen wegMijn college betaalt het geld aan het meisje dat op haar kamer zat (die is thuis in roemenie voor 3 maanden) Nu heeft een ander meisje (genoemd L) een kamer laten zien aan iemand. Aan haar had de collega gevraagd of het goed was en dat was zo. Nu vind L dat dat ene meisje (wie ze zelf de kamer heeft laten zien) en ik hier niet mogen zijn
omdat blijkbaar S en T dat niet goed vinden ... dan had ze maar niet ok moeten zeggen ?
en het was blijkbaar illegaal omdat wij geen contract hebben
geef me er dan 1
En heb inmiddels de universiteit evven een mailtje gestuurd om te vragen of onderhuur mag want ik heb ook op universiteits gebouw gewoond en daar mocht het niet
![]()
Dat maak jij er dan weer van hèquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij kijkt graag naar de tepels van eekhoorns begrijp ik?
Thanksquote:Mooie foto btw!
Pakt luchtbuks, legt aan, *splat*quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
Deze kwam ik laatst trouwens nog tegen:
[ afbeelding ]
Hij doet echthè
.
Wow, ik wil ook in staat zijn om zulke mooie foto's te maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Stiekem wel.
[..]
Hier ook, maar ik ook natuurlijk. 'Vroeger' ook wel eens vogeltjes die in de woonkamer/serre ofzo zaten gevangen op die manier, gebeurde regelmatig.
Zat net trouwens een zwangere eekhoorn op de boom, duidelijk te zien en ook opgezette tepels enzo. Die buik, je zag 't echt uitpuilen. Is de 2e worp dit jaar, in April hadden we ook al jonge eekhoorntjes rondlopen in de tuin. En vorige week 2 jonge spechten die door papa-specht gevoerd werden
![]()
.
Foto met maar één jonge specht (van vorig jaar) ter illustratie:
[ afbeelding ]
lijkt wel een mini-reigerquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet echthè
.
"Als die kerel nog een foto van mij maakt, dan val ik hem aan met mijn familie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:46 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Hij doet echthè
.
Fixedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:49 schreef L.no het volgende:
[..]
"Als die kerel nog een foto van mij maakt, dan val ik hem aan met mijn familie schijt ik op zn kop."
Maar jij bent dan ook een Wilders-stemmer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:55 schreef Bootje84 het volgende:
Begrijp me niet verkeerd isdatzo, mooie prachtige foto, maar heb een grafhekel aan die beesten..
Who the fuck is bunny?quote:Besides.. They killed bunny!
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook een Wilders-stemmer.
[..]
Who the fuck is bunny?
Hij was best grootquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:49 schreef L.no het volgende:
[..]
"Als die kerel nog een foto van mij maakt, dan val ik hem aan met mijn familie."
Kan 't wel een beetje begrijpen, maar daar kan dat beest natuurlijk ook niks aan doen. Hier zitten ze trouwens niet zo veel. Op steek/zoem/kut-insecten na zijn er eigenlijk geen beesten die ik haat.., ja, katten die hier de vogels, eekhoorns, etc. weg komen jagen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:55 schreef Bootje84 het volgende:
Begrijp me niet verkeerd isdatzo, mooie prachtige foto, maar heb een grafhekel aan die beesten..
Besides.. They killed bunny!
De sloot is hier 10 meter verderopquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:10 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij was best groot.
[..], ik moest lachen.
[..]
Kan 't wel een beetje begrijpen, maar daar kan dat beest natuurlijk ook niks aan doen. Hier zitten ze trouwens niet zo veel. Op steek/zoem/kut-insecten na zijn er eigenlijk geen beesten die ik haat.., ja, katten die hier de vogels, eekhoorns, etc. weg komen jagen.
Sowieso vind ik dat je katten op je eigen terrein moet houden. Kan dat niet? Nou, dan neem je geen kat.
Als jullie L vermoorden hè, probeer 't dan wel subtiel te doen en verstop 't lijk goed!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef Californium het volgende:
Oke... nu is probleem nummer 2 aangekomendat meisje is nu ook aangekomen ... die hier ook niet mag wonen
en zei had haar woord gekregen van L en zij is nu ook pist
Vossen hebben hier een fucking slachtpartij gehouden.. Kutbeesten.. Dat ze er 1 opvreten kan ik wel mee leven, maar niet 25 kippen doodbijten en niets mee doen...quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:20 schreef Californium het volgende:
Oke... nu is probleem nummer 2 aangekomendat meisje is nu ook aangekomen ... die hier ook niet mag wonen
en zei ZIJ had haar woord gekregen van L en zij is nu ook pist
haha... goed plan.. L komt als het goed is morgen... mag ze hopen dat er iemand thuis isquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jullie L vermoorden hè, probeer 't dan wel subtiel te doen en verstop 't lijk goed!
Doen de eekhoorns hier ookquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vossen hebben hier een fucking slachtpartij gehouden.. Kutbeesten.. Dat ze er 1 opvreten kan ik wel mee leven, maar niet 25 kippen doodbijten en niets mee doen...
Naar naam klinkt Heel erg schots.... dat dialect moet ik echt vertalen voordat ik het begrijpquote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vermoed zelfs dat L dialect praat ofzo. Dat zijn nou eenmaal mensen die zich gewoon béter voelen dan anderen en een ander het licht in de ogen niet gunnen.
Limburgs toevallig?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
Ik vermoed zelfs dat L dialect praat ofzo. Dat zijn nou eenmaal mensen die zich gewoon béter voelen dan anderen en een ander het licht in de ogen niet gunnen.
Misschien zijn ze gewoon beter.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:29 schreef Isdatzo het volgende:
Moet ik statistieken op gaan zoekenquote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 21:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik statistieken op gaan zoeken? Heb je er écht zoveel vertrouwen in
.
Nogmaals voordat ik onbedoeld op iemand z'n teentjes sta, heb niks tegen Limburgers hoor.
Limburgs is geen dialect....quote:
Wat dan? Ieder stadje heeft wel iets anders daar.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Limburgs is geen dialect....![]()
Dat heb ik toch al vaker gezegd.
Ik heb toch al eerder gezegd dat Limburgs een spraakgebrek is.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:38 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat dan? Ieder stadje heeft wel iets anders daar.
Oja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb toch al eerder gezegd dat Limburgs een spraakgebrek is.![]()
Lijkt me idd ook redelijk voor de hand liggend...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
nou.. ze was net even op bezoek... wat een kreng... Blijkbaar mag ik niet op aurore's kamer als een vriendin... want dat mag nietmaar voor deze keer ziet ze het door de vingers
en dus blijkbaar komen er volgende week 3 nieuwe mensen en zit ze gewoon te liegen want die andere mensen blijven langer....
dat is prima.. maar zeg dat dan en zeg niet eerst 'ok' tegen 2 andere mensen... dan had ik wat anders gezochtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lijkt me idd ook redelijk voor de hand liggend...
Wat zijn vrouwen een bitches hèquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
nou.. ze was net even op bezoek... wat een kreng... Blijkbaar mag ik niet op aurore's kamer als een vriendin... want dat mag nietmaar voor deze keer ziet ze het door de vingers
en dus blijkbaar komen er volgende week 3 nieuwe mensen en zit ze gewoon te liegen want die andere mensen blijven langer....
Precies.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is prima.. maar zeg dat dan en zeg niet eerst 'ok' tegen 2 andere mensen... dan had ik wat anders gezocht
echt welquote:
Gedeeld bashvermaak is dubbel bashvermaakquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zijn we Limburgers aan het bashen?
* meldt
Haha, wat een kreng.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:47 schreef Californium het volgende:
inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:51 schreef Californium het volgende:
[..]
dat is prima.. maar zeg dat dan en zeg niet eerst 'ok' tegen 2 andere mensen... dan had ik wat anders gezocht
Als je over haar vermoorden maar niet zo lang doet als over het vermoorden van je bacterieënquote:
Nah...don't worryquote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als je over haar vermoorden maar niet zo lang doet als over het vermoorden van je bacterieën.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 22:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah...don't worryIK ben kwaad genoeg om er gelijk een einde aan te breien
hahaquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
Je kan beter iets minder bloederigs verzinnen.. hoef je ook minder op te ruimen natuurlijk.
AIVD? ben ik zo belangrijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo tipt de Schotse variant van de AIVD.
* Luctor.et.Emergo tipt Scotland Yard van een valse tipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:01 schreef Isdatzo het volgende:
* Isdatzo tipt de Schotse variant van de AIVD.
* Isdatzo doet precies 't zelfde, maar dan over Luctor's tipquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* Luctor.et.Emergo tipt Scotland Yard van een valse tip
Gewoon alcoholvergiftiging dus, verzin iets pijnlijkersquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:02 schreef Californium het volgende:
[..]
haha95% ethanol
alleen ever de mond open houden en de rest verdampt wel
haha.. is stage SC zo belan grijk?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Zonder jou geen stage-SC, doh!
maar pijnlijkers is meestal met bloedquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gewoon alcoholvergiftiging dus, verzin iets pijnlijkers.
* Luctor.et.Emergo geeft een tip van een tweede valse tip.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo doet precies 't zelfde, maar dan over Luctor's tip.
Heb je niet iets van een vloeistofje voor in haar drankje.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:07 schreef Californium het volgende:
[..]
maar pijnlijkers is meestal met bloedof ik martel d'r gewoon in een afgelegen bunker
Wist je dat niet dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Californium het volgende:
[..]
haha.. is stage SC zo belan grijk?
Voor mij wel, hoe moest ik anders een gemiddelde stagedag overlevenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:06 schreef Californium het volgende:
[..]
haha.. is stage SC zo belan grijk?
ja, ja.. maar dat is dan weer niet pijnlijkquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je niet iets van een vloeistofje voor in haar drankje.
Als jij de stam+T regel braaf toepast ga ik m'n mond houdenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:14 schreef Californium het volgende:
Isdatzo houd gewoon zijn mond want anders zeg ik dat hij medeplichtig is.... aan het vermoorden van een roodharig lelijk mormel![]()
nah, zijn wel vloeistoffen waar je een pijnlijke dood aan sterft hoor.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ja, ja.. maar dat is dan weer niet pijnlijk
zoutzuurquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:15 schreef Californium het volgende:
[..]
ja, ja.. maar dat is dan weer niet pijnlijk
sorry.... Houdtquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:16 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als jij de stam+T regel braaf toepast ga ik m'n mond houden. Misschien zelfs helpen. En is ze echt zo lelijk? Ik hoef dus niet om pics te vragen
?
* schrijft op boodschappen lijstjequote:
Die met lullen zijn toch makkelijk voor jouw karretje te spannen oidquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:17 schreef Californium het volgende:
[..]
sorry.... Houdt
nah doe maar niet.. kan mijn best doen..... maar nah... ze had ook nog een ander geval bij zich (zo eentje met en lul) die al begon te dreigen met politie....
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:18 schreef Californium het volgende:
[..]
* schrijft op boodschappen lijstje
O jawel... maar deze was te lelijk om voor mijn karretje te willen spannenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die met lullen zijn toch makkelijk voor jouw karretje te spannen oid?
Je moet natuurlijk wel aan je imago denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef Californium het volgende:
[..]
O jawel... maar deze was te lelijk om voor mijn karretje te willen spannen
vast welquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat hebben ze vast wel in het lab waar je werk.
En die roodharige trol, hoe lelijk is die preciesquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:21 schreef Californium het volgende:
[..]
O jawel... maar deze was te lelijk om voor mijn karretje te willen spannen
Ow.... dat ga ik ook wel even zoekenquote:
Ik werd er niet bepaald opgewonden vanquote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En die roodharige trol, hoe lelijk is die precies?
Viel jij op vrouwen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 23:23 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik werd er niet bepaald opgewonden van... zal eens even kijken... of ik kan googlen
ehm...op mannen en vrouwen ?quote:
Had je iig wel lol gehad?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 00:16 schreef PieterBas het volgende:
Goedemorgen
Etentje met de juniors van kantoor in Scheveningen.. Daarna nog ff met een paar collega's biertjes in het casino gedronken. Uiteraard 20 euro verlies geleden... hoewel het nog zo goed begon
Hoi.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Zal ik eens uit bed komen?
Ik ben van plan om te gaan shoppen met zeer weinig geld hehe en ik moet flink gaan leren voor de komende 2 weken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoi
Nog plannen voor vandaag?
straks kwalificatie kijken van Formule 1 daarna nog mijn achterband van mijn fiets fixen, want er zit een rare bobbel in.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben van plan om te gaan shoppen met zeer weinig geld hehe en ik moet flink gaan leren voor de komende 2 weken.
Hoe zit het met jou?
Hm gamen.. misschien ga ik dat ook maar doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
straks kwalificatie kijken van Formule 1 daarna nog mijn achterband van mijn fiets fixen, want er zit een rare bobbel in.En verder allleen maar gamen en FOK!ken
En van de zon
genieten natuurlijk.
hier.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm gamen.. misschien ga ik dat ook maar doen.
Zon? Waar?
niet slechtquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Cali
hoe is het met jou vandaag?
Wat lief, je hebt de zon hier gebracht nadat je dat zei.quote:
Ja hoorquote:
ik ben zó lief.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:33 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat lief, je hebt de zon hier gebracht nadat je dat zei.
Nah... vannacht een beetje na lopen denken over roodharige trol... Ik ben nu tussen werk doorquote:
succes. ik ga eten en dan F1 kijken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 13:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Nah... vannacht een beetje na lopen denken over roodharige trol... Ik ben nu tussen werk doorop en neer aan het gaan naar de uni om te kijken of ik daar vanaf vandaag of iig vanaf maandag een kamer kan regelen
Jammer.... maar dat mens is echt vaag en als ik dr nog 1 keer zie dan doe ik d'r wat aan... verder wil ik natuurlijk wel zorgen dat mijn collega geen problemen ergens mee krijgt als ik ruzie met dat kreng heb... hopenlijk lukt het vandaag... anders maandag wel
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:09 schreef Californium het volgende:
Zo! nu mag ik maandag WEER verhuizen.... Wat een leven...
In hotel De Zoete Inval wel hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:13 schreef Californium het volgende:
haha.... ja want thuis wonen is een feest![]()
Hotel Mamaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
In hotel De Zoete Inval wel hoor
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:47 schreef PieterBas het volgende:
Waarom verwacht iedereen nu op kantoor dat ik mijn MBA (of andere Master) ga halen.. Ik ben al blij met mijn hbo diploma..
Haha, ik moet gewoon daar een titel voor of achter mijn naam hebben omquote:
en Dhr is niet goed?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha, ik moet gewoon daar een titel voor of achter mijn naam hebben om
als hbo'er heb je toch ook een titel.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha, ik moet gewoon daar een titel voor of achter mijn naam hebben om
Ja hoor.. maar er wordt de laatst tijd wel vaak gevraagd.. Goh, wil jij nog een master gaan doen..quote:
klinkt niet zo mooi hequote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja hoor.. maar er wordt de laatst tijd wel vaak gevraagd.. Goh, wil jij nog een master gaan doen..
Overigens mag ik ook BEc als titel gebruiken.. maar ik vind dat eigenlijk zo not done..
en net 2 weken afgestudeerd...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:29 schreef Californium het volgende:
[..]
klinkt niet zo mooi he
Maar goed... laat ze lekker vragen... beetje raar allemaal... je werkt er net... en dan nu al vragen van goh wil je nog een master doen
dat dusquote:
Gisteren Scheveningen onveilig gemaakt.. en naar het Holland casino geweest.. Nog even gekeken of ik Bootje aan een pokertafel zag zittenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:33 schreef Bootje84 het volgende:
Avond!
Straks uit eten met het werk (niet mokken, lekker wokken) en daarna Den Haag onveilig maken..
Damn, hoop dat ik het uithou
Dicht!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:38 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gisteren Scheveningen onveilig gemaakt.. en naar het Holland casino geweest.. Nog even gekeken of ik Bootje aan een pokertafel zag zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |