quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het naamtopic is hippie, leer lezen.
Je moet dan ook de TT lezen, niet het geouwehoer.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
Sjees, net of ik dat geouwehoer van jullie allemaal ge lezen, ik ben aan het werken ja
Bespaar je de moeite.quote:
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag welquote:Ben nu de laatste aanpassingen voor m'n scriptie aan het doen
dankjequote:
en ze snapt het ook nog. Ook wel belangrijkquote:
Ja en maandag denk je "Oh wacht, maandag hè. Doe ik morgen wel"quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.
[..]
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag wel.
Zo gaat het al maanden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja en maandag denk je "Oh wacht, maandag hè. Doe ik morgen wel"
Been there, done that
Ze is niet zo dom als ze eruit zietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en ze snapt het ook nog. Ook wel belangrijk
Doe jij ook al zoveel vandaag?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite.
[..]
Succes. Ik zal ook maar eens iets gaan doen. Oh wacht, vrijdag hè. Doe ik maandag wel.
Je post dat maar lekker in 't wielrennersforumquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:35 schreef Bootje84 het volgende:
Graafmachinist verwondt wielrenners
LOL! Kutwielrenners got served!
Doe niet zo bitchy.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je post dat maar lekker in 't wielrennersforum.
Ok ok verwonden gaat wat ver, maar ik erger me kapot aan die wielrenners.. Ze rijden soms op de weg terwijl er een fietspad ligt, eigenen de hele weghelft toe etc.. Leven en laten leven, maar niet egoïstisch alles claimen...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
yay, mensen verwonden...![]()
no offence, maar als je met geweld een discussie moet 'winnen', dan ben je niet helemaal goed in je paasei?![]()
Als motorrijder vind ik wielrenners ook niet heel briljant het grootste gedeelte van de zondagmiddagen, maar ze expres verwonden verdient verre van een lintje?
Helemaal niet, je moet het gewoon doen. Als je eenmaal bezig bent valt het best meequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan. Soms haat ik mezelf. Dit zijn van die momenten.
waarom dan LOL?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ok ok verwonden gaat wat ver, maar ik erger me kapot aan die wielrenners.. Ze rijden soms op de weg terwijl er een fietspad ligt, eigenen de hele weghelft toe etc.. Leven en laten leven, maar niet egoïstisch alles claimen...
Ja, en na 3 minuten zit ik weer op Fok!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Helemaal niet, je moet het gewoon doen. Als je eenmaal bezig bent valt het best mee
Vond het een grappig artikel. Nogmaals, geweld is niet goed te praten, maar die wielrenners zijn een pain in the ass.. Ze mogen wel een keer terug op hun plek gezet worden.. Zij het zonder geweld..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom dan LOL?als ze WEL verwond worden? Lijkt me niet echt gepast als je verwonden te ver vindt gaan?
quote:
Dat zal het zijn!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Nee Moblo, die zit alleen mij hier te stalken
Ach, zolang men geen doodsverwensingen geven is het prima denk ik.quote:
Hay.quote:
Heb er geen, maar scholieren mogen ook eh.quote:
Nah, dan doe ik wel iets anders.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:43 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Nee Moblo, die zit alleen mij hier te stalken
Dan heb je toch talloze malen * 3 minuten aan je scriptie gewerkt?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, en na 3 minuten zit ik weer op Fok!. En zo herhaalt dat zich proces zich talloze malen per dag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |