quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:58 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik vind meestal de combat uniforms het mooiste. Zo simpel mogelijk, niet teveel poespas.
[ afbeelding ]
Nou omdat hij het ISAF-embleem op zijn mouw heeft...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:12 schreef Rock-shocker het volgende:
Daar gaat het dan ook niet om heMaar inderdaad
Juistemquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou omdat hij het ISAF-embleem op zijn mouw heeft...
Dat snap ik ook wel, dat dat niet kloptquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:43 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Nou omdat hij het ISAF-embleem op zijn mouw heeft...
En daar gaat de landmacht per 2011 ook in lopenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Juistem![]()
Verder vind ik die camo niet mooi. Maar goed, als het maar functioneel is.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:05 schreef Remco026 het volgende:
[..]
En daar gaat de landmacht per 2011 ook in lopen
Je maakt een geintje toch?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 16:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
![]()
Deze foto is niet in Afghanistan genomen, dat is 1 ding dat zeker is
Iddquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:38 schreef KlappernootatWork het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kunnen de overige operettesoldaatjes wel bij inpakken..
nou oftie het meent weet ik nietquote:
Hey, je weet nooit waar de toekomst onze jongens gaat brengen! Might as well be preparedquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:25 schreef sp3c het volgende:
als het wil optimaliseren voor gevechten op de maan wel ja!
zal wel groen en lichtbruin gaan worden denk ik
Net als in WOII vliegers en tankbemanningen hun kills bijhielden met streepjes/ringen/kruisjes op hun materieel gaan de Kroaten bijhouden op hun uniform hoeveel land ze ingenomen hebbenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:50 schreef sp3c het volgende:
nou Kroaats vind ik ook niet zo sterk!
die hebben voor het gemak hun eigen land maar als patroon genomen
Ik vind die juist een van de mooiste...quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:36 schreef fathank het volgende:
Het Duitse camo-patroon vind ik trouwens echt om te kotsen zo lelijk.
LOL!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:26 schreef Rutger_83 het volgende:
[..]
Net als in WOII vliegers en tankbemanningen hun kills bijhielden met streepjes/ringen/kruisjes op hun materieel gaan de Kroaten bijhouden op hun uniform hoeveel land ze ingenomen hebben
ja ik wou zeggen, het werkt wel!quote:Op maandag 22 juni 2009 11:22 schreef Pumatje het volgende:
enkel bruikbaar in de Ardennen..
erg slim weer.
quote:Op maandag 22 juni 2009 13:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja ik wou zeggen, het werkt wel!
je moet het alleen niet buiten Belgie aantrekken ... tenzij je naar de disco gaat ofzo
als je dat Amerikaanse uniform in Belgie aantrekt ben je een stuk zichtbaarder dan de Belgen zelf
al is die natuurlijk zowieso maar beperkt bruikbaar
[ link | afbeelding ]
zoveel (oostblok) landen hebben digi camoquote:Op maandag 22 juni 2009 13:46 schreef MoChe het volgende:
Ik weet niet meer welk land het is maar een of ander Oost-blok land of centraal aziatisch land heeft een soort digitale camo maar dan met erg grote 'pixels'. Zag er wel stoer uit!
En dan met zo'n glimmende rifle in zijn klauwen... Lekker effectiefquote:Op dinsdag 23 juni 2009 @ 00:50 schreef mooienaam het volgende:
Behave!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Dat is pas vet
Da's geen echte snipert, anders had hij wel wat aan zn wapen gedaan...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:50 schreef mooienaam het volgende:
Behave!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Dat is pas vet
en de bipod verkeerd omquote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Da's geen echte snipert, anders had hij wel wat aan zn wapen gedaan...
Ja maar de camo die zij hadden waren echt anders dan die je normaal ziet. Echt grote blokjes zeg maarquote:Op maandag 22 juni 2009 14:05 schreef Andyy het volgende:
[..]
zoveel (oostblok) landen hebben digi camo
Die lui worden gesponsord door Livestrong...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:46 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ja maar de camo die zij hadden waren echt anders dan die je normaal ziet. Echt grote blokjes zeg maar
edit: deze bedoel ik
[ afbeelding ]
volgens mij kwam ik deze foto tegen op www.militaryphotos.net
Wat kijkt die vent blij...quote:
dat is normaal, bij die snelheden blijft je gezicht een tijdje in dezelfde stand staanquote:
Het is dan ook een persoonlijke voorkeurquote:Op dinsdag 23 juni 2009 04:54 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
?
Eh neuh...
Ik kan geen wapen noemen waar de bipod van het wapen richting de loop zit...
Dat komt door de wind, hij heeft niet veel met wind te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:50 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
dat is normaal, bij die snelheden blijft je gezicht een tijdje in dezelfde stand staan
[ afbeelding ]
Ook op een fiets heb je dit nog wel eens..
van estland of litouwen volgens mij.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:46 schreef MoChe het volgende:
[..]
Ja maar de camo die zij hadden waren echt anders dan die je normaal ziet. Echt grote blokjes zeg maar
[ afbeelding ]
Maar de voorraad woodlandhelmcovers blijft scharrig te noemen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stemt in met Rave, het allejsusgeilemannenpak.
[ afbeelding ]
Waarom post je een foto van een struik in het waterquote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stemt in met Rave, het allejsusgeilemannenpak.
[ afbeelding ]
Kon je een nog onduidelijker plaatje vinden?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wat voor camo is dit?? En van welk land?
Komt mij totaal onbekend voor.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:59 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Waarom post je een foto van een struik in het water
Auto's kunnen ook dodelijk zijn, toch vinden veel mensen auto's mooi.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:14 schreef FP128 het volgende:
Hoe kun je een wapen mooi vinden als het dood en verderf veroorzaakt.
hooguit indrukwekkend maar mooi...
flag suggereert letlandquote:
Een aangepaste franse 'lizzard' camo?quote:Op dinsdag 23 juni 2009 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[ afbeelding ]
Rara wat voor camo is dit?? En van welk land?
Komt mij totaal onbekend voor.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:14 schreef hollandFTW het volgende:
Heb geen specifiek mooiste uniform, maar als ik iets moet kiezen dan word het wel een mooi parade uniform, zoiets als de gele ruiters.
Als Gvt moet het gewoon goed werken in de AO, en vooral handig zijn, dus geen luidruchtige zakloze bila, wel een UK smockjas![]()
De schoenen van de russische SF vind ik dan wel weer meesterlijk![]()
[ afbeelding ]
Adidas Gazelle, die heb ik ook! Ben ik nu ook een bink?quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:14 schreef hollandFTW het volgende:
De schoenen van de russische SF vind ik dan wel weer meesterlijk![]()
[ afbeelding ]
Aangezien het gerucht gaat dat het russische materiaal bagger is.quote:Op donderdag 25 juni 2009 09:11 schreef Pumatje het volgende:
En wat heeft een oorlog van 20 jaar geleden met nu te maken qua schoeisel?
enkel hun ATT's heb ik vaker op sneakers gezien, de normale paxen daar lopen gewoon op kistjes.
Die met dat "rare blauw witte shirtje" zijn dezequote:Op donderdag 25 juni 2009 10:42 schreef viezerdt het volgende:
Was dat niet in combinatie met dat rare blauw witte shirtje wat die lui ook aan hebben? En als ze dan bang waren dat ze werden ontdekt tijdens een black ops missie konden ze doen alsof ze aan het hardlopen waren? Of was dat een kont verhaal
?
Ik gok op een kont verhaal, in NL lopen ook wel teams op sneakers of van sneakers afgeleide "kistjes".quote:Op donderdag 25 juni 2009 10:42 schreef viezerdt het volgende:
Was dat niet in combinatie met dat rare blauw witte shirtje wat die lui ook aan hebben? En als ze dan bang waren dat ze werden ontdekt tijdens een black ops missie konden ze doen alsof ze aan het hardlopen waren? Of was dat een kont verhaal
?
je bedoelt die fokkin magnums...quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:58 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik gok op een kont verhaal, in NL lopen ook wel teams op sneakers of van sneakers afgeleide "kistjes".
Mijn magnum's zijn zwaar bagger, gewoon een baksteen die zoolquote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je bedoelt die fokkin magnums...
wie dat achterlijke idee heeft gebracht om daar de halve opkomst van de stijdkrachten mee te voorzien moet serieus gelynched worden...
je loopt je voeten kapot.
Jaaa AT teams zijn er blij mee, anti slip zool en licht, en te vouwen als een kartonnen plank.
Hardstikke handig bij het binnenvallen van huizen, totaal ongeschikt voor langere verplaatsingen met gewicht.
Ik bedoel ook schoenen van een echt merk als Nike. Weet zo even geen pics, heb ze wel is in RL gezien.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
Mijn magnum's zijn zwaar bagger, gewoon een baksteen die zool
en met sneakers bij de AT bedoel ik ECHT sneakers zoals Nike's, All stars, adidas etc
Nee bedoelde ik niet, zie hierboven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 21:10 schreef Pumatje het volgende:
[..]
je bedoelt die fokkin magnums...
wie dat achterlijke idee heeft gebracht om daar de halve opkomst van de stijdkrachten mee te voorzien moet serieus gelynched worden...
je loopt je voeten kapot.
Jaaa AT teams zijn er blij mee, anti slip zool en licht, en te vouwen als een kartonnen plank.
Hardstikke handig bij het binnenvallen van huizen, totaal ongeschikt voor langere verplaatsingen met gewicht.
quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik bedoel ook schoenen van een echt merk als Nike. Weet zo even geen pics, heb ze wel is in RL gezien.
Ligt het aan mij of kan men zich moeilijk focussen op dat uniform??quote:Op dinsdag 23 juni 2009 03:46 schreef MoChe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad he.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 09:43 schreef viezerdt het volgende:
Anders houd dat vrouw mens der wapen ook even onder de goede hoek, zal wel te zwaar zijn
Nee, die bedoelde ik niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 02:20 schreef Andyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zoiets?
ze hebben wel gewoon kisten en een overal aan als ze geplande acties doen
Doet de KMar ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:45 schreef Granaatappel het volgende:
....(in Italië loopt de militaire politie tenminste op straat, zou de Marechaussee ook moeten doen, .....
Die van de Guardia di Finanza vind ik echt mooi, een mooi grijs pak met baret/officierspet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:52 schreef Pumatje het volgende:
Die Italianen zien - er - niet - uit
Mijn god dat je dat mooi kan vinden.
Stel pipo de clowns zijn het, die meer moeite steken in het kleden volgens de laatste politie mode
dan serieus werk.
achterlijke macaroni's
Echter heb je in Italië verschillende divisies per stad die daar ook vast gestationeerd zijn. Bijvoorbeeld de divisie in Rome, die loopt daar permanent over de straat elke dag. Je ziet daar meer Carabinieri dan de gemeentelijke politie.quote:
Dat zijn geen Adidasjes hoor... Ze zijn er wel op gebaseerd maar het zijn eigenlijk 'MOCKBA"; een Sovjet merk. Ze droegen wel vaak Puma's in Afghanistan. Daarmee hadden ze een beteter gevoel over het bergachtige terrein in Afgahnistan.quote:Op woensdag 24 juni 2009 13:26 schreef solyaris het volgende:
[..]
Adidas Gazelle, die heb ik ook! Ben ik nu ook een bink?
En wat mag dat dan wel zijn?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:37 schreef TheGaffer het volgende:
[ afbeelding ]
Uniforms van het Chileense leger, hmm hier klopt iets niet.
De glimmende Nazi helmpjes ?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:37 schreef TheGaffer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het model van de huidige NL helm al eens gezien.quote:
Ik heb hem zelf ook op met werk jaquote:Op zondag 12 juli 2009 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het model van de huidige NL helm al eens gezien.
En ook de niet nazi Duitse militairen droegen die helm.
Idem.quote:
Dat ze allemaal zo'n mokro-tasje om hun buik hebben hangen?quote:Op zondag 12 juli 2009 03:37 schreef TheGaffer het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je het over de patroontassen die aan hun koppel hangen. Het zelfde soort tassen dat ook gebruikt wordt bij de NL ceremoniele tenues?quote:Op zondag 12 juli 2009 19:02 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dat ze allemaal zo'n mokro-tasje om hun buik hebben hangen?
quote:Op zondag 12 juli 2009 13:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het model van de huidige NL helm al eens gezien.
En ook de niet nazi Duitse militairen droegen die helm.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |