Is je foto al af?quote:
ik las het. Dikke fail die gast. In een ander topic stond zijn fotoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
RTL Nieuws en NOS
HenkZeilstra, de uberfaal van gisteren is vandaag weer terug!![]()
![]()
![]()
![]()
Wie ben jij?quote:
Ja, en wat hij daarna als reactie zeiquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:30 schreef wise het volgende:
[..]
ik las het. Dikke fail die gast. In een ander topic stond zijn foto
Ja, dat bedoel ik.quote:
Nee, allemaal kutusers, alleen Krentenbol is wel leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik kwam hier toevallig.Is het leuk hier?
Waarom?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, allemaal kutusers, alleen Krentenbol is wel leuk.
Pardon?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Het gaat altijd een beetje langzamer als er mannen bij betrokken worden.
Schrap dat laatste maar. Allemaal kutusers dus.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, en wat hij daarna als reactie zeiIk moet er weer om lachen
quote:lol. je bent vandaag al vanaf half negen aan het posten. mijn vraag is dan ook: ben je koos werkloos en heb je verder geen vrienden/hobbies of heb je een dodelijke saaie baan waar je de hele dag zit te fokken?
Omdat ze Aziaat is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Ik las herten tamen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:34 schreef Skylark. het volgende:
Fuck, ik heb een hertentamen.
Kut statistiek.
Oh, ik dacht al.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die pagina maken! Hoef alleen maar een tellertje.
Jij was wel lekker snel.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:27 schreef IQM het volgende:
[..]
Als ik het beste voorheb met Bt, dan is datgene wat ik wellicht onbewust wil toch ondergeschikt aan wat zij wil?
Iedereen zegt dat het zo gedaan is, alleen niemand doet het.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al.Weet je wel hoeveel werk zo'n tellertje is? En dan moet je nog iemand vinden om steeds dat nummertje aan te passen en de telling bij te houden.
Over een ontzettend geile pic van ChipsZak. en Krentenbol.quote:
Ik heb geen hosting meer, anders zou ik het zo voor je maken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Iedereen zegt dat het zo gedaan is, alleen niemand doet het.
True. Maar dat bedoel ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Never mind, we begrijpen elkaar niet.
Hosting als in webruimte? Want dat is al geregeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb geen hosting meer, anders zou ik het zo voor je maken.
Hoerenzooi zeg.quote:
a, dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hosting als in webruimte? Want dat is al geregeld.
Trage schijt FOK, en het dan Quickquote noemenquote:
Ik weet nog wel een keer dat ik vrijwillig statistiek als vak erbij had genomen. Toen haalde ik een 0,8 voor een tentamenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hoerenzooi zeg.
Ik moest een 4.5 halen. Ik had niet geleerd, dat was er bij ingeschoten. Haal ik een 2.8.Kan ik weer voor het herten tamen gaan beginnen.
Iets anders is wel voor vrouwen ontworpenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een keer dat ik vrijwillig statistiek als vak erbij had genomen. Toen haalde ik een 0,8 voor een tentamen.
Statistiek is niet voor vrouwen bedacht, vind ik.
Een 0.8? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een keer dat ik vrijwillig statistiek als vak erbij had genomen. Toen haalde ik een 0,8 voor een tentamen.
Echt zo'n vak wat je door het semester heen moet 'bijhouden'. Leuk joh, gezien mijn gebrek aan discipline.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ook geslaagd tochquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef Syb-rund. het volgende:
Gefeliciteerd gouden vischje en bt
hoe zit het met bloodysun ? is zijn uitslag al bekend?
Ja, dat vraag ik me ook af. De leraar en ik begrepen ook echt werkelijk niks van elkaar. Uit een totaal andere wereld kwam hijquote:
Als je dan ff info PMt/mailtquote:
Gelukkig krijg je geen statistiek bij Rechten. Wel bij een master die ik erbij wil doen. Kut statistiek.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, heb ik dus m'n P nog niet gehaald.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:53 schreef Smart_ass het volgende:
Wie is dat?
Jij nep-modquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:51 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben eten. Zet hem zo naar beneden..
Trudy, doe lief tegen Jitze!quote:
Niks aan de hand. Ik deed er 4 jaar overquote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:47 schreef Skylark. het volgende:
Kanker, heb ik dus m'n P nog niet gehaald.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Fascination het volgende:
That 70's show, over zwakzinnigenhumor gesproken.
Wat kijk jij dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Fascination het volgende:
Gelukkig telt de humor van vrouwen niet, anders had je me enigszins geschoffeerd, jongedame.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Fascination het volgende:
How I met your mother bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan?
Ik vind How I Met Your Mother leuk.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Fascination het volgende:
Wat vind je dan wel leuke humor?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:58 schreef Fascination het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan?
Ja, maar HIMYM is ook gewoon geniaal en overtreft iedere andere comedyserie.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:59 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Wat kijk jij dan?
Nee, henkzeilstra is veel leuker dan ik ben.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, maar dan nep.
[..]
Ben je al klaar met het werk?
michael douglas is een baasquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik hou van: South Park, Simpsons, Family Guy, That 70's show, How I Met You Mother en Malcolm in the Middle.
VANAVOND:
[ afbeelding ]!
M'n ondertitel is toch geniaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat vind je dan wel leuke humor?
Oh ja, Absolutely Fabulous.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |