quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:48 schreef dagdag het volgende:
was binnenhalen, en hop dit topic in je dagboek
nee hingen zij die was maar op, ben toch verdulleme geen huisvrouwquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:56 schreef Penisbaard het volgende:
En de linkse kerk onder leiding van Wouter Bos doet er weer niks aan
En dat kan de gewone hardwerkende burger dan zeker weer betalen? REVOLUTIE NUquote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nee hingen zij die was maar op, ben toch verdulleme geen huisvrouw
En laat je shirts en shit krimpen....quote:
Tering... op Fok! het hebben over 'de was doen'quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:40 schreef Andiamo het volgende:
[..]
En laat je shirts en shit krimpen....
voor handdoeken dan wel weer handig.. worden ze lkkr zacht van
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:40 schreef Andiamo het volgende:
[..]
En laat je shirts en shit krimpen....
voor handdoeken dan wel weer handig.. worden ze lkkr zacht van
Dan nog krimpt het altijd een heel klein beetje (elke keer)..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:42 schreef TommyGun het volgende:
[..]Moet je de droger goed instellen, lutser
Met stenen tijdperk electriek natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:50 schreef Andiamo het volgende:
[..]
Dan nog krimpt het altijd een heel klein beetje (elke keer)..
Tenminste, wij hebben er één uit de steentijd.. Daar heeft jezus zijn gewaad en slippers nog mee gedroogd..
Nee een van z'n discipelen zat op zo'n houten fietsje ernaast.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Met stenen tijdperk electriek natuurlijk.
Nou en ? Ze zijn wel mooi bruinquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:18 schreef Trannellius het volgende:
In Afrika hebben ze niet eens kleding om te wassen
het is daar toch warm zat je hoeft geeneens kleren aan daar. had ik hier maar zo'n negertje kon die mooi alles ophangen enzoquote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:18 schreef Trannellius het volgende:
In Afrika hebben ze niet eens kleding om te wassen
Jij bent liefquote:
Ik heb er begrip voor, want ik doe de was ook zelf..quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij bent liefniemand heeft begrip voor mijn situatie
Zullen we de was bij onze eerste date samen doen?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij bent liefniemand heeft begrip voor mijn situatie
Kom nou, het was wel jezus hequote:Op vrijdag 19 juni 2009 13:56 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Met stenen tijdperk electriek natuurlijk.
samen op het knopje drukken en vervolgens op de bank wachten tot ie klaar is onder het genot van een wijntje ofzo?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zullen we de was bij onze eerste date samen doen?
Ik weet eigenlijk wel leukere dingen, lekker bakskequote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:34 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Zullen we de was bij onze eerste date samen doen?
ja, dat heb ik zojuist ook maar gedaan met de nieuwe ladingquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:52 schreef DaanA het volgende:
Deze baas heeft de was lekker net gewoon binnen opgehangen.
Regio goudaquote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel leukere dingen, lekker bakskebijvoorbeeld! dus, in welk deel van het land woon je?
Regio enschedequote:
Ja hoor.. Gaan we dan cyberen?quote:Op zondag 21 juni 2009 12:54 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Regio enschedemag ik je msn adres?
![]()
Hihi, je leek me wel een leuk persoon om meee te kletsenquote:
Ik word wel een beetje verlegen van jequote:Op zondag 21 juni 2009 14:03 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hihi, je leek me wel een leuk persoon om meee te kletsen
Hihi, dat was niet mijn bedoelingquote:Op zondag 21 juni 2009 14:09 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Ik word wel een beetje verlegen van je![]()
Mannen waar ik verlegen van word
Ga je me een PM sturen?
Als je even wacht zet ik ook meteen m'n foto's, huisadres en telefoonnummer op dit topicquote:Op zondag 21 juni 2009 14:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hihi, dat was niet mijn bedoelingmag ik je emailadres?
als we nu allebei om exact 14:45 een pm versturen met elkaars emailadresquote:Op zondag 21 juni 2009 14:36 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Als je even wacht zet ik ook meteen m'n foto's, huisadres en telefoonnummer op dit topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |